eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
401 دنبال‌کننده
364 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
اونایی که بیدارید، برید بخوابید👈🏻👉🏻
گر بیایی دهمت جان و نیایی کشدم غم من که بایست بمیرم چه بیایی چه نیایی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
وقتی میپرسم "چه خبر؟" میخوام از روزت برام بگی وگرنه "سلامتی" و زهرمار. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آنـان که اهـل صلحنـد ، بردند زندگی را ویـن ناکـسان بمانند در جنـگ زندگـانـی. - مولانا 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
عیدتون مبارک:) 💚🥲
اگر آن‌ها می‌توانستند مرا دوست بدارند، دوست می‌داشتند. من و شیعیانم در عهد و پیمان خداییم تـا روز قیـامت؛ نه یک نفر بر تعداد ما افزوده می‌شود و نه یک نفر کم می‌شود. - امام‌علی علیه‌السلام ، الغارات 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
غرق در حالتی بلاتکلیف رو به آیینه مات می‌مانم این منم زنده مانده‌ام بی‌تو؟! نکند مرده‌ام نمی‌دانم... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدم‌ها خيلى چيزها را در لايه‌هاى زيرين وجود خود پنهان می‌كنند. هيچ‌كس واقعا كسی ديگر را نمی‌شناسد؛ مگر آن كه با او زير يک سقف زندگى كند. –پشت سرت را نگاه کن– 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰