eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
401 دنبال‌کننده
362 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
آنـان که اهـل صلحنـد ، بردند زندگی را ویـن ناکـسان بمانند در جنـگ زندگـانـی. - مولانا 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
عیدتون مبارک:) 💚🥲
اگر آن‌ها می‌توانستند مرا دوست بدارند، دوست می‌داشتند. من و شیعیانم در عهد و پیمان خداییم تـا روز قیـامت؛ نه یک نفر بر تعداد ما افزوده می‌شود و نه یک نفر کم می‌شود. - امام‌علی علیه‌السلام ، الغارات 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
غرق در حالتی بلاتکلیف رو به آیینه مات می‌مانم این منم زنده مانده‌ام بی‌تو؟! نکند مرده‌ام نمی‌دانم... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدم‌ها خيلى چيزها را در لايه‌هاى زيرين وجود خود پنهان می‌كنند. هيچ‌كس واقعا كسی ديگر را نمی‌شناسد؛ مگر آن كه با او زير يک سقف زندگى كند. –پشت سرت را نگاه کن– 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«دوستت دارم» خموش و خسته جان... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من شیفته‌ی عمقم؛ چه در نگاه، چه در حرف، چه در عشق. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خانه ام ابریست اما در خیال روز های روشنم. پ.ن:این روزایِ من🫠 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰