آنـان که اهـل صلحنـد ، بردند زندگی را
ویـن ناکـسان بمانند در جنـگ زندگـانـی.
- مولانا
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگر آنها میتوانستند مرا دوست بدارند، دوست میداشتند.
من و شیعیانم در عهد و پیمان خداییم تـا روز قیـامت؛ نه یک نفر بر تعداد ما افزوده میشود و نه یک نفر کم میشود.
- امامعلی علیهالسلام ، الغارات
#برشی_از_کتاب
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
غرق در حالتی بلاتکلیف
رو به آیینه مات میمانم
این منم زنده ماندهام بیتو؟!
نکند مردهام نمیدانم...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدمها خيلى چيزها را در لايههاى زيرين وجود خود پنهان میكنند. هيچكس واقعا كسی ديگر را نمیشناسد؛ مگر آن كه با او زير يک سقف زندگى كند.
–پشت سرت را نگاه کن–
#برشی_از_کتاب
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خانه ام ابریست
اما در خیال روز های روشنم.
#نیما_یوشیج
پ.ن:این روزایِ من🫠
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰