آدمها خيلى چيزها را در لايههاى زيرين وجود خود پنهان میكنند. هيچكس واقعا كسی ديگر را نمیشناسد؛ مگر آن كه با او زير يک سقف زندگى كند.
–پشت سرت را نگاه کن–
#برشی_از_کتاب
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خانه ام ابریست
اما در خیال روز های روشنم.
#نیما_یوشیج
پ.ن:این روزایِ من🫠
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خاطرات خیلی عجیب هستند، گاهی اوقات میخندیم به روزهایی که گریه میکردیم، و گاهی گریه میکنیم به یاد روزهایی که میخندیدیم !
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به تنهایی
بیشتر فکر می کنم
به این که بروم توی خودم
چشم بگذارم و هرگز پیدا نشوم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اُمیدوارم روزی کسی واقعاً مرا درک کند،
نه فقط حرفهایم، بلکه سکوتم،
فکر کردنِ بیش از حدم و
نحوهی عشق ورزیدنم را.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ناشناس و چک کردم
راجب کپی از متن ها و... پرسیده بودین
تا جایی که میدونم برای استفاده شخصی موردی نداره؛ 🦋
تو نبودی و تبِ فاصله ها پیرم کرد
عاشق شعر شدم ، شعر زمین گیرم کرد ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰