خانه ام ابریست
اما در خیال روز های روشنم.
#نیما_یوشیج
پ.ن:این روزایِ من🫠
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خاطرات خیلی عجیب هستند، گاهی اوقات میخندیم به روزهایی که گریه میکردیم، و گاهی گریه میکنیم به یاد روزهایی که میخندیدیم !
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به تنهایی
بیشتر فکر می کنم
به این که بروم توی خودم
چشم بگذارم و هرگز پیدا نشوم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اُمیدوارم روزی کسی واقعاً مرا درک کند،
نه فقط حرفهایم، بلکه سکوتم،
فکر کردنِ بیش از حدم و
نحوهی عشق ورزیدنم را.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ناشناس و چک کردم
راجب کپی از متن ها و... پرسیده بودین
تا جایی که میدونم برای استفاده شخصی موردی نداره؛ 🦋
تو نبودی و تبِ فاصله ها پیرم کرد
عاشق شعر شدم ، شعر زمین گیرم کرد ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
سَر به راه بودم و یک عمر نگاهم به زمین
امدی سر به هوا ؛ چشم به راهم کردی .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰