دلتنگ و پریشانم و دیوانه و مدهوش
وزن غزلم چشم تو شد، قافیه آغوش(:
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛
نیست غیر از تو مرا هیچ خریدار حسین .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یک حسین گفتم و غمها همه از یادم رفت:)
همهی دلخوشی ما ز جهان است حسین...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
سلام عزیز ، خوبی ؟ ببخشید ممکنه حمایت کنی؟ @H_hendone ممنونم ازت💛
••
بله.