من همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛
نیست غیر از تو مرا هیچ خریدار حسین .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یک حسین گفتم و غمها همه از یادم رفت:)
همهی دلخوشی ما ز جهان است حسین...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
سلام عزیز ، خوبی ؟ ببخشید ممکنه حمایت کنی؟ @H_hendone ممنونم ازت💛
••
بله.
سلام کانالتون عالیه ببخشید شما ترک هستید.
••
لطف داری، از طرف مادری ترک زنجانم
خسته شدم از آدم بودن
دلم میخواد سماوری باشم که این
روزها در روضه اباعبدالله میجوشد :)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰