eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
یک حسین گفتم و غم‌ها همه از یادم رفت:) همه‌ی دلخوشی ما ز جهان است حسین... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
سلام عزیز ، خوبی ؟ ببخشید ممکنه حمایت کنی؟ @H_hendone ممنونم ازت💛 •• بله.
سلام کانالتون عالیه ببخشید شما ترک هستید. •• لطف داری، از طرف مادری ترک زنجانم
خسته شدم از آدم بودن دلم میخواد سماوری باشم که این روزها در روضه اباعبدالله می‌جوشد :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
منم هربار شکست دلم قاب عکسات شکستن •••• نازنین: گریه بسته یکم بخند گوله اشکات برقصن🚶🏼‍♀ مهتاب:
دمتون گرم:)).. ♡♡♡ بعضی از چنلا حرمت محرم رو نگه نداشتن و همچنان به فعالیت طنز خودشون ادامه میدن:) چقد شما دوتا گلین:) ••• نازنین: لطف داری:) 💙 مهتاب: گلی از شماست ✨
مهتاب حالش خوبه؟ چندوقته فعالیت نمیکنه... •••• نازنین: انشاالله که حالش خوبه. درگیره مهتاب : خداروشکر، ممنونم که به یادم بودین :))))
https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 سلام احوالتون ؛ هستید یکم صحبت کنیم ؟! 🪴 -
سسلااام سیسیاا •• مهتاب: سلامم چطوری نازنین:سلام
چه هیئتی میرین •• مهتاب : هیئت ما کنار مقبره شهداست نازنین: الان بگم میدونی کجاست؟ 😂