eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
خسته شدم از آدم بودن دلم میخواد سماوری باشم که این روزها در روضه اباعبدالله می‌جوشد :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در این دنیا هیچی حیف نیست حیف ع‌ل‌ی‌ا‌ک‌ب‌ر حسین "ع" بود. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دِلم‌آنقدرکَربلای‌حُسین‌رامیخواهد کِه‌فقط‌خُدای‌حُسین‌میدانَد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در تاسوعا و عاشورا، فعالیتی نداریم🙏🏻🖤 ممنون از درکتون، التماس دعا یاعلی:)
«اشک در ماتم تو بس که عزیز است حسین جای در چشم رسولان مکرّم دارد» عزاداری هاتون مورد قبول درگاه حق🖤🫂
موقعی که آمدی به مجلس ِ ترحیم ِ من اشک هایت را نبینم ، پیش می‌آید ، بخند .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«درد، جوری در من ریشه کرده که انگار من پوسته‌ام و او هسته؛ او زنده است و من فقط او را حمل می‌کنم.» 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به راستی که اگر روزی درونِ ظرفی از غم قرار بگیرم، در آن ته‌ نشین خواهم‌ شد. من غلیظ‌ تر از آنم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰