خسته شدم از آدم بودن
دلم میخواد سماوری باشم که این
روزها در روضه اباعبدالله میجوشد :)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در این دنیا هیچی حیف نیست
حیف علیاکبر حسین "ع" بود.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دِلمآنقدرکَربلایحُسینرامیخواهد کِهفقطخُدایحُسینمیدانَد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در تاسوعا و عاشورا، فعالیتی نداریم🙏🏻🖤
ممنون از درکتون، التماس دعا
یاعلی:)
«اشک در ماتم تو بس که عزیز است حسین
جای در چشم رسولان مکرّم دارد»
عزاداری هاتون مورد قبول درگاه حق🖤🫂
موقعی که آمدی به مجلس ِ ترحیم ِ من
اشک هایت را نبینم ، پیش میآید ، بخند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«درد، جوری در من ریشه کرده که انگار
من پوستهام و او هسته؛ او زنده است
و من فقط او را حمل میکنم.»
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به راستی که اگر روزی درونِ ظرفی از غم قرار بگیرم، در آن ته نشین خواهم شد. من غلیظ تر از آنم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰