منم هربار شکست دلم قاب عکسات شکستن
••••
نازنین: گریه بسته یکم بخند گوله اشکات برقصن🚶🏼♀
مهتاب:
دمتون گرم:)).. ♡♡♡ بعضی از چنلا حرمت محرم رو نگه نداشتن و همچنان به فعالیت طنز خودشون ادامه میدن:) چقد شما دوتا گلین:)
•••
نازنین: لطف داری:) 💙
مهتاب: گلی از شماست ✨
مهتاب حالش خوبه؟ چندوقته فعالیت نمیکنه...
••••
نازنین: انشاالله که حالش خوبه. درگیره
مهتاب : خداروشکر، ممنونم که به یادم بودین :))))
• https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663
سلام احوالتون ؛ هستید یکم صحبت کنیم ؟! 🪴
-
چه هیئتی میرین
••
مهتاب : هیئت ما کنار مقبره شهداست
نازنین: الان بگم میدونی کجاست؟ 😂
عروس چقدرر... دوماد از اون بدتره
••
مهتاب : محرمه گلی خانوم
نازنین : عروسی عموم اینو خوندم