eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
ضدی ضربتی ضربتی نوش کن..
بدون اهنگ تحمل بقیه واقعا سخته!
دوری و دوستی خوبه اما دوستی و دوری اصلا چیز قشنگی نیست
وطن بسوزد و من در خروش و جوش نباشم؟! خداکند که بمیرم، وطن فروش نباشم . . .
هوا جوری گرمه حس میکنم موشک زدن
و اما اگر مرگم فرا رسید و یکدیگر را ندیدیم؛ بدان من تورا بسیار آرزو کردم.
من ‏آدم برگشت به صميمت‌های از دست رفته نيستم.
متاسفانه چیزی به نام خوشبختی وجود نداره،فقط گاهی به آدم خوش میگذره.
عاقلی را بکشان تا‌ دم ایوان نجف، اگر از عشق تو دیوانه نشد معجزه است