eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
364 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
شاهکار است نجیب ماندن در این دنیای نانجیب..!️
تو همان به دل نشسته منی تا اَبد...️
گاه تلخی ها به لطف صبر شیرین میشود!️
و در راهِ یافتنِ زندگی، یادت نرود که زندگی کنی... ️
یه بیت از سیمین بهبهانی خوندم،‌ که خیلی زیبا بود: گیرم‌ درخت‌ رنگ‌ِ خزان‌ گیرد تا ریشه‌ هست، ساقه‌ نمی‌میرد
‌من‌ که دیوانه‌ام‌ از‌ حالِ‌ خوشِ‌ نوکری‌ام مادرت‌ گر که سفارش‌ بکند ، می‌خری‌ام ؟
‏یک سینه پر از قصّه هجر است، ولیکن از تنگدلی طاقت گفتار ندارم
مرهم به روی زخمِ، هر زخمی نهادم اما برای زخم خودم؟ من ناتوانم.
‌بی تو دل و جان من سیر شد از جان و دل جان و دل من تویی ای دل و ای جان من!