یه بیت از سیمین بهبهانی خوندم،
که خیلی زیبا بود:
گیرم درخت رنگِ خزان گیرد
تا ریشه هست، ساقه نمیمیرد
من که دیوانهام از حالِ خوشِ نوکریام
مادرت گر که سفارش بکند ، میخریام ؟
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤یا ابا عبدالله تویی ناجی دنیا...
بی تو دل و جان من سیر شد از جان و دل
جان و دل من تویی ای دل و ای جان من!
خنده هایم دیدو گفتا فارغی گویا ز غم گفتمش؛ما درد را با خنده کتمان میکنیم:)️