eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
میـان‌تمامِ نداشتـه‌ هایمان
- مرا از دور بنگر که از نزدیک محزون‌ترم .
آنکه تو را دوست دارد به تماشای رنجت نخواهد نشست .
ماه می‌تابد و انگار تویی می‌خندی باد می‌آید و انگار تویی می‌گذری 🍃 ..
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻰ ﻣﺎﻧﻰ، ﻳﮏ ﺭﻭﺯ، ﻳﮏ ﻣﺎﻩ یا ﻳﮏ ﺳﺎﻝ. ﻣﻬﻢ ﮐﻴﻔﻴﺖ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺍﺳﺖ. ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ. ﮔﺎﻫﻰ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ، ﻳﮏ ﻋﻤﺮ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺟﺰ ﺩﺭﺩ، ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺑﺮﺍﻳﺖ ندارند، ﻭ ﺗﺎ ﺗﻪ ﺭﻭﺣﺖ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺧﺮﺍﺷﻨد! ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻧﺎﺏ ﻫﺴﺘﻨﺪ! ﻭ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﻧﺎﺏ ﺗﺮﻯ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ! ﺍﻳﻦ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ، ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺯﻭﺩ ﺑﺮﻭﻧﺪ ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ و ﺣﺲ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻫﺴﺖ…
کوروش بزرگ چه زیبا گفت : اگر در دل کسی جایی نداری ، فرش زیر پایش هم نباش…. جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی نداره، نبودنت رو انتخاب کن اینگونه به خودت احترام گذاشتی … محبوب همه باش ، معشوق یکی مهرت را به همه هدیه کن ، عشقت را به یکی با هر رفتنی اشک نریز و با هر آمدنی لبخند نزن شاید آنکه رفته بازگردد و آنکه آمده برود آنقدر محکم و مقتدر باش که با این‌محبت ها و مهر ها زمین‌گیر نشوی … لازم است گاهی در زندگی ، بعضی ادمهارو کم کنی تا خودتو پیدا کنی … بعضی ادمارو باید دوست داشت اما بعضی از آدمارو فقط باید داشت
داشتن خدا توی قایقت باعث نمیشه که طوفانی وجود نداشته باشه، معنیش اینه که طوفان ، نمیتونه قایقت رو غرق کنه.
برایِ روزهایی که غم ها، تمامِ فضایِ اتاق را احاطه کرده اند،چیزهایی کوچکی من را به آن "منِ گذشته" بر می گرداند. مثلِ یاد و خاطرِ آنان که دوستشان داشتم!
به نظرِ من زنان تاریخ ساز ترین موجوداتِ بشرند.. گاهی با لبخندشان ملتی را خشنود و با نگاهشان جهانی را مجذوبِ خود میکنند.. گاهی با چشمانی بی فروغ و خسته دل،با دستانی بی جان و شانه هایِ تکیده همه را از خود دور میکنند.
اگر روزی نبودم ،ابرها به تو خواهند گفت که چقدر تمنایِ باران را پیششان کردم تا شاید در نزدیکی ِ گل فروشی ها پیدایت کنم!
امروز، روز جهانیِ بخشیدنه.