صبور؛
مثل درختی که در آتش میسوزد
و توانِ گریختن ندارد...
- شمس لنگرودی
شاید گاهی باید تنها طورِ دیگری به زندگی نگریست..
تا تابشِ نور را دید ،تا جزئیات را یافت!
دیگر چیزی برایِ نوشتن نمانده
آنان که باید فهمیده اند و آنها که نفهمیده اند اینطور برایشان بهتر است!
ازم میپرسی آدم درست یعنی کی؟ یعنی کسی که زخمهای تو واسه اونم درد داشته باشه عزیزم.
آدمها یک بار عمیقا عاشق میشوند، چون فقط یک بار نمیترسند که همه چیز خود را از دست بدهند.
امّا بعد از همان یک بار، ترس ها آنقدر عمیق میشوند که عشق، دیگر دور میایستد.