آدمها یک بار عمیقا عاشق میشوند، چون فقط یک بار نمیترسند که همه چیز خود را از دست بدهند.
امّا بعد از همان یک بار، ترس ها آنقدر عمیق میشوند که عشق، دیگر دور میایستد.
نوشته بود:《انسان تنها حیوانیست که ابرازِ پشیمانی میکند، یا حداقل اینطور نشان می دهد.》
_او چه میکرد که میان این همه، اینقدر دوستش داشتی؟
+هیچی، تنها خودش بود!
گاهی باید کلمات را بیصدا نوشت ،
تا کسی که نمیفهمد ، لااقل مزاحم آرامش نشود .