نوشته بود:《انسان تنها حیوانیست که ابرازِ پشیمانی میکند، یا حداقل اینطور نشان می دهد.》
_او چه میکرد که میان این همه، اینقدر دوستش داشتی؟
+هیچی، تنها خودش بود!
گاهی باید کلمات را بیصدا نوشت ،
تا کسی که نمیفهمد ، لااقل مزاحم آرامش نشود .
بعضی روحها آنقدر بزرگاند که بدنهایشان تاب تحمل آنها را ندارد، و این است راز مرگهای زودرس.
در بینِ شلوغی ها نگاهت به یک آشنا می افتد یک "آشنایِ قدیمی"و این شروعِ ماجرایِ دلتنگیست.