eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
با حسرت دیدار که شب‌ها که سحر شد این عمر من و توست که بیهوده هدر شد
توی کتاب "سه شنبه ها با موری" نوشته بود: اگه لازم باشه گریه کنم، مفصل اشک می ریزم اما بعد از آن به همه خوبی هایی که هنوز در زندگی از آنِ من هستند متمرکز می شوم. :)
بعضی وقتا بهتره چیزی نگی فقط یادت بمونه چی شنیدی
- چنان دچار غم شده‌ام که نمی‌دانم ؛ من منم یا غم من .
تبادل ؛ پیوی امار : 250+ ←[@Mahta_20 ]
- حقیقت اینه که همه ی ما دست کم در روایت یک نفر، هیولایی نفرت انگیزیم.
آدمایی که رفتنی‌ان رو نمیشه نگه داشت حتی با چنگ و دندون ((((( :
یادت باشه من بارها و بارها تورو از پشت گوشی بوسیدم . کاری که با هیچ‌کس جز تو نکردم .