توی کتاب "سه شنبه ها با موری" نوشته بود:
اگه لازم باشه گریه کنم، مفصل اشک می ریزم اما بعد از آن به همه خوبی هایی که هنوز در زندگی از آنِ من هستند متمرکز می شوم. :)
- حقیقت اینه که همه ی ما دست کم در روایت یک نفر، هیولایی نفرت انگیزیم.
یادت باشه من بارها و بارها تورو از پشت گوشی بوسیدم .
کاری که با هیچکس جز تو نکردم .