eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
- حقیقت اینه که همه ی ما دست کم در روایت یک نفر، هیولایی نفرت انگیزیم.
آدمایی که رفتنی‌ان رو نمیشه نگه داشت حتی با چنگ و دندون ((((( :
یادت باشه من بارها و بارها تورو از پشت گوشی بوسیدم . کاری که با هیچ‌کس جز تو نکردم .
خطاب به تمام‌ِ خستگان جهان : - باشد که اشك بعدی شما اشك شوق باشد .
صدبار گفتم وسط حرف من نخند یك بار خندید بیا عاشقش شدم . . . !
از سخن لبریز و از گفتار خاموشیم ما .
ما مهاجریم ؛ از غمی به غمی دیگر ..
از جهان مانده فقط جان ک مرا ترک کند من چنانم ک محال است کسی درک کند
داشتن خدا توی قایقت باعث نمیشه که طوفانی وجود نداشته باشه، معنیش اینه که طوفان ، نمیتونه قایقت رو غرق کنه.
- به يه جايی تو زندگی ميرسی ، كه نه فرصت جبران ميدی ، ‏نه توجيه ميخوای از آدما ، فقط آروم ميذاريشون كنار .
کمی آغوش تعارف کن ؛ که من در دلتنگی ِ محضم . .