eitaa logo
-پژواک سکوت-
111 دنبال‌کننده
57 عکس
25 ویدیو
0 فایل
_بسـم‌رب‌المـهـمــوم_ اینجا ؟ جایی برای درد دل کردن و حرف هایی که به کسی نمیتوانم بگویم ... محتوای اینجا ؟ هر آن چیزی که از دل بگذرد 🌱🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل همیشه ذکر روی لب هامه ... { الا بذکر اباالفضل تطمئن القلوب }
- ‌به قول بابـا علـی: دنیا مضحکه‌اي گریه انگیز است...
این روزها به دنبال کسی میگردم که قبلاً او را در آینه با چهره خندان می‌دیدم...
- ‌نمیدونم، شاید حتی حوصله دیدن‌شون رو هم نداشته باشیم..
خدایا نمیشه زندگیم رو برای همیشه دیلیت بزنی ؟ کاش بشه خیلی خوبه
رفت و غزلم چشم به راهش نگران شد دلشوره ی ما بود دل آرام جهان شد
مرجع ِتقلید اگر باشم به یک فتوای ِناب، بوسـه‌راهمچـون‌نمـاز و روزه‌واجـب‌می‌کـنم .
- ‌و بیـن تمام نداشته‌هایمان حسـین﴿ع﴾ را داریـم...-¹²⁸-🫀
از حضور داشتن خستم میخوام غیبت کنم نه از اجتماعات و جمع ها از دنیا
یه شعر بگیم و بشنویم مولانا میگه : عمری ست که بی ماه رخت در رمضانیم دور از طبق و خوانِ تو افطار چه دانیم
توی این روزها و شب ها حتما من هم دعا کنید ... ارادتمندتون ، مهموم
سخت است بخندی و دلت غم زده باشد ، هر گوشه‌ای از پیرهنت نم زده باشد ، سخت است به اجبار به جمعی بنشینی وقتی دلت از عالم و آدم زده باشد . . .