6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیا به ط وفا نکرد
چرا به من وفا کنه ؟...
#نوای_دلم
هعییییییی ، یکی رو دارم درددل هامو و ناراحتی هام رو بهش بگم اما شاید اونو ناراحت کنم برای همین بهش پیام نمیدم
الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُولَئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ﴿۲۶﴾ این کاملش...:)
.............
خیلی آیه قشنگیه ، اما همیشه علی های زمان به فاطمه های زمانه نمیرسند ، یه وقتی عایشه به پیامبر میخوره و یه زمانی هم حضرت آسیه به فرعون میرسه
هر کسی داخل چنل من هست آشنای منه چون زمانی که توی دنیا غریب هستم میام اینجا و میاین حالم رو خوب میکنید ...
مهمومممممم ....