ابراز احساسات #entp ها✨
8. در این شرایط بحرانی چطور باید آرومشون کنیم؟
اینجاست که یکم شرایط پیچیده میشه، چون درعین اینکه باید entp ها رو آروم کنین، نباید بذارین بفهمن که دارین اینکارو میکنین😂 مخصوصا اگه هنوز رو مود تهاجمیشون باشن. از قضاوت کردن، پرخاشگری متقابل و یا نصیحت کردن بشدت پرهیز کنین چون entp جوری آتیش میگیره که دیگه نمیشه خاموشش کرد😂عوضش بذارید آزادانه خودشو ابراز کنه و فقط بهش گوش بدین تا بعد که ارومتر شد در شرایط ارومتری بتونین درمورد موضوع بحثتون صحبت کنین.
⠇#ادمین_رز✨
══════════════
⠇@Eema_MBTI
ابراز احساسات #entp ها✨
9.بخش سوم: وقتی دنیای entp تار میشه..
توی آخرین بخش ازاین سری پست، میخوایم درمورد ابراز غم و ناراحتیِ entp ها صحبت کنیم. از اونجایی که عادت کردیم entp ها رو انسانهای شاد و شوخ و شنگی ببینیم، ممکنه برامون حیرت آور باشه وقتی ببینیم دارن توی غم و ناامیدی دست و پا میزنن. گرچه معمولا غمشونو ابراز نمیکنن و تو خودشون نگه میدارن، مگر اینکه موضوع خیلی جدی باشه. پس همراه من، بیاید تا این موضوع رو بررسی کنیم.
⠇#ادمین_رز✨
══════════════
⠇@Eema_MBTI
ابراز احساسات #entp ها✨
10. ابراز غم entp ها
وقتی entp ها غمی رو تحمل میکنن، معمولا تلاش میکنن اونو زیر ماسکیاز جنس شوخی و مسخره بازی قایمش کنن، به همین دلیل خیلی از مردم از همون اول هیچ تلاشی برای فهمیدن این غم و غصه نمیکنن. همچنین، ممکنه دیگه مثل قبل از تعاملات اجتماعی لذت نبرن و تنهایی و انزوا رو ترجیح بدن، پس میشه گفت ابراز اندوهشون حتی از ابراز خشم و علاقه هم براشون سختتره.
⠇#ادمین_رز✨
══════════════
⠇@Eema_MBTI
ابراز احساسات #entp ها✨
11. ما میتونیم براشون چه کاری انجام بدیم؟
قدم اول اینه که کمکشون کنین ماسکشونو کنار بذارن و جوری بهتون اعتماد کنن که بتونن آزادانه خودشونو ابراز کنن. تلاش نکنین با پرت کردن حواسشون یا با خندوندنشون حالشونو بهتر کنین، چون اینکار باعث میشه حس کنن نادیده گرفته شدن ( البته یه مقدار کمی طنز تلخ میتونه کارساز باشه😂)
بهشون گوش بدین و قضاوتشون نکنید و کمکشون کنین احساساتشونو بپذیرن و در صورت لزوم بهشون راهکار ارائه بدین.
⠇#ادمین_رز✨
══════════════
⠇@Eema_MBTI
ابراز احساسات #entp ها✨
12. کلام آخر..
ارتباط داشتن با entp ها همونطور که خیلی فانه و بشدت هم خوش میگذره، چالش های خودشو هم داره، چالش هایی که میتونه رابطه رو ببره رو هوا😂مخصوصا چون entp ها روی یسری چیزا خیلی حساس میشن و با نادیده گرفتن این حساسیت ها، زمینه رو برای فروپاشی رابطه بوجود میارین. پس شناختن این چالش ها و روش های حلشون از مهمترین قدمهاییه که نه فقط موقع ارتباط با entp ها، بلکه در ارتباط با همه مردم باید رعایتشون کنین.
ممنون که تو این سری پست با ادمین رز همراه بودین، به امید دیدار!
⠇#ادمین_رز✨
══════════════
⠇@Eema_MBTI
• #Fun • #alltypes • #tweet
هر تایپ توی #بحث جدی(دعوا) چطوریه؟!🤔
⠇#ادمین_بادوم🥜
══════════════
⠇ @Eema_MBTI
#Fun #ENFJ #alltypes #tweet
"سعی کن کسی رو نزنی!"🔫
[پ.ن: به اعصاب خودتون مثلث باشید!😌😂]
⠇#ادمین_بادوم🥜
══════════════
⠇ @Eema_MBTI
#Fun #ESFP #alltypes #tweet
"سعی کن موهای کسی رو نکشی!"🙅🏻♀🙅🏻
[پ.ن: گیس و گیسکشی راه نندازید لطفا😂]
⠇#ادمین_بادوم🥜
══════════════
⠇ @Eema_MBTI
#Fun #INFJ #alltypes #tweet
"سعی کن خودتو سرزنش نکنی!"🙇🏻♀🙇🏻♂
[پ.ن: خودتونو مقصر همه چیز ندونید!😀]
⠇#ادمین_بادوم🥜
══════════════
⠇ @Eema_MBTI
#Fun #ESTP #alltypes #tweet
"سعی کن خندههای عصبی نکنی!"😬
[پ.ن: فقط سوءتفاهما بیشتر میشه اگر عصبی بخندید😔🤝]
⠇#ادمین_بادوم🥜
══════════════
⠇ @Eema_MBTI
#Fun #ENTP #alltypes #tweet
"سعی کن دیوونه نشی!"😮💨
[پ.ن: دیوونه بازی درنیارید بزنید درب و داغون کنید وسیله هارو😂😱]
⠇#ادمین_بادوم🥜
══════════════
⠇ @Eema_MBTI
#Fun #ISTP #alltypes #tweet
"سعی کن فحش ندی!"🤫
[پ.ن: یعنی لایق فحش هم نیستند، الکی فحش حروم نکنید😂🔞]
⠇#ادمین_بادوم🥜
══════════════
⠇ @Eema_MBTI