eitaa logo
عفاف و حجاب
117 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
17.9هزار ویدیو
57 فایل
کانال صیانت از عفاف و ححاب و جمع آوری و نمایش کلیپهای مربوط به حجاب و دفاع از ناموس، عفاف و حجاب و شهداء نوامیس و قهرمانان ملی، دینی. دوستان فقط و فقط لطف کنند کلیپها و موضوعات ذیربط را بارگذاری فرمایند، در غیر اینصورت موارد غیر ذیربط پاک خواهند شد.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشای دروغ پزشکیان توسط دخترش! ┄┄┅┅┅✧🌷یازهرا🌷✧┅┅┄┄
🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌾🌼 در ادامۀ مطلب اهمیت و منزلت غدیر خم قسمت هفتم پاسخ به سؤال مطرح شده امّا سؤال این بود که امامت و لایت امامان علیهم السلام با این موقعیّت و اصالتی که در تحقّق دیانت دارد , چرا صریحاً در قرآن ذکر نشده است . در جواب این سؤال می توان دو جهت ذکر کرد : یکی این که سبک و روش قرآن این است که در اصول عقاید و فروع دین و احکام , به صورت کلّی بحث می کند یعنی به شرح تفاصیل و جزئیّات مطلب نمی پردازد و تفصیل جزئیّات را به بیان رسول اکرم صلی الله علیه و آله موکول می کند. مثلاً در بارۀ خدا همین قدر از دریچۀ مشاهدۀ آثار صنع و نظام آفرینش نشان می دهد که ...أفِی اللهِ شَکٌّ فاطِرالسِّماواتِ وَ الاَرض..آیا شَکّی هست در این همه مصنوعات از زمین و آسمان را صانع سازنده ای هست؟هستی آنها , نشان از هستی او می دهد و حیات در عالم , گواه بر حیات او و علم و قدرت در مخلوقات , دلیل برعلم و قدرت اوست آیا این صفات کمال عین ذات خداست یا زائد بر ذات خداست ؟ قرآن راجع به این مطلب بیانی ندارد و همچنین میگوید خدا متکلّم است و قرآن کلام خداست. فهم این مطلب , موکول به عقل و بیان رسول (ص) شده است و ایضاً در بارۀ اعمال عبادی به صورت کلّی گفته است : مثلاً فرموده: (وَ اَقیمُوا الصَّلاهَ و آتُوا الزّکاه) امّا اصلاً نماز چیست ؟ در چند وقت باید انجام شود؟ ارکان و اجزاء و شرایطش کدام است ؟ مقدّمات و مقارنات و تعقیباتش کدام و مبطلاتش کدام است؟ هیچکدام از اینها به طور صریح و روشن در قرآن بیان نشده , مگر قسمتی از آداب وضو و تیمّم که اشاره ای شده است در بارۀ روزه یاأیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیکُم الصَّیامُ....بقره 183 روزه چیست؟ و شرایط و مبطلاتش چیست ؟ در قرآن بیان نشده است. و همچنین درمورد حجّ آمده لِلّهِ عَلَی النِّاس حِجُّ البَیتِ مَنِ استَطاعَ اِلَیهِ سَبیلاَ... (آل عمران آیۀ 97)امّا حجّ چیست؟ اعمال و مناسک آن کدام است؟ واجبات و محرمات آن کدامند؟ صدها حُکم در مسألۀ حجّ هست که هیچکدام در قرآن نیست !می فرماید: زکات بدهید . امّا زکات به چند چیز تعلّق می گیرد ؟ و نصاب هر یک کدام است ؟ در قرآن توضیح داده نشده است ! این روش قرآن در مورد اغلب احکام عبادی است که به صورت کلّی می گوید و شرح و تفصیل آن را موکول به بیان رسول (ص) می کند . در مسألۀ امامت و ولایت نیز روش قرآن به همین نحو است : مثلاً به طور کلّی می گوید : یاأیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اَطِیعُوا اللهَ وَاطِیعُو الرَّسُولَ وَ اُولِی الاَمرِ مِنکُم( نساء59) ای مؤمنان! فرمان خدا و رسول و اولی الامر را ( فرمانروایان را اطاعت کنید) حالا آن فرمانروایانی که اطاعتشان در ردیف خدا و رسول بطور مطلق واجب است. ( در حالی که وجوب اطاعت مطلق , کشف از لزوم تحقّق عصمت در اولی الامر می کند) آنها چه کسانی هستند؟ در قرآن مشخص نیست ! همچنین می فرماید: اِنَّما وَلِیُّکُمُ اللهُ وَ رَسُولُهُ والَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلاهَ وَ یُؤتُونَ الزَّکاه وَ هُم راکِعُونَ (مائده آیۀ 55) تنها ولیّ و صاحب اختیارشما در رتبۀ اوّل خداست بعد رسول خدا و سپس آن کسی است که در حال رکوع نماز ایتاء زکات می کند. در اینجا خدا و رسول معلوم است امّا کسیکه در حال رکوع نماز ایتاء زکات می کند کیست؟ در قرآن مشخصّ نشده است و هم چنین فرموده است: وَ کُلَّ شَئٍ أحصَیناهُ فِی إمامٍ مُبینٍ همه چیز را ما در امام مبین احصاء کرده ایم این آیه هم نشان میدهد کسی در عالم هست که امام مبین است و علم به همه چیز ( کُلَّ شیٍ یعنی همه چیز) در وجود او احصاء شده است . هرچه در عالم هست از تمامی مخلوقات , علم به آن در وجود امام مبین قرار داده شده است . وجود اقدس او به اذن خدا مخزن علم به تمام کائنات است . امّا مصداق آن امام مبین کیست؟ ان شا الله ادامه دار بقیه در قسمت هشتم التماس دعا (عدلی تبریزی) 🌿 🌿🌸 🌿💐🍃🌿
♨️لینک گروه بانوان ستاد مردمی دکتر جلیلی استان آذربایجانشرقی https://eitaa.com/joinchat/2784559942Cfb8a3d8e58
🌸🍃 🌸🍃 🌾🌼 🍂 🌾🌼 🍂 مدح و میلادیه حضرت امام هادی علیه السلام حاج اصغر فرشچی ( عدلی تبریزی ) . ماه ذیحجه عجب لطفون نمایان ایلدی نصف ماه اولجاق عیان عالم درخشان ایلدی . گلشن طاها گل آچدی گللنوب گلزارعشق اوزصفاسیلن جهانی باغ رضوان ایلدی . آد سَمانیه آنادن رهبر دین دورگلوب عالمی نور جبینی چون چراغان ایلدی . حجّت داداریدی هادی امامُ المؤمنین گلماقیلن شیعه قلبین شاد وخندان ایلدی . جود و بخشش ده گدا دور حاتم طایی،بو شه علم و فضله بحردورعلمیندن احسان ایلدی . وارث ختم رسالت گُل گُل زهرائی دور یرگویی عطریله دولدی چون گلستان ایلدی . بو تقی اوغلی نقی دور پیشوای مسلمین حافظ قرآن ناطق حی سبحان ایلدی . نام علی دور دورت امامی ذات حق آد علیلن وارث خیل رسولان ایلدی . هم علی و ساجد و موسی الرضا هادی النَّقی دوردوده حق اوسته جانین دینه قربان ایلدی . اوچ علی قبرین زیارت اِتموسن قالدی نقی خالقوندن ایسته« عدلی» بلکه احسان ایلدی . 🍃 🍃🌼 🌼🍃🌾 🍃🌼🍃🌺
🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸 غدیر خم اصغر فرشچی( عدلی تبربزی) ساقی هوسلن بیر میه دولدوردولاپیمانه نی پیرمراد درد آشنا آچ بیردرِمیخانه نی مست می حُبّ علی ایت عاقلی دیوانه نی تاج ولایت باشینا قوی رهبر ایت فرزانه نی آماده ایله اگلشه بیرمسند شاهانه نی سن شمع روی منبراول سسله گله پروانه نی گرمحتوای راز حق اولسا بو گونده منجلی لبیک دیینده حق اوزی سنده دِنه مولی علی رهبر علی داور علی.  حیدرعلی صفدرعلی ای فاتح خیبر علی معراجه گلموشدون سنی محرمِ محفل ایله دوخ شورا قوروب نتیجه ده حلّ مسائل ایله دوخ حکم ولایت عهدینی تصویب یکدل ایله دوخ تا خرمن هستی اولا امیدی حاصل ایله دوخ نطق لسان الّلهیلن دِی هر نه نازل ایله دوخ غیرعلی هر نام اولا دفترده زائل ایله دوخ گر محتوای رازحق اولسا … صادرایدوب فرمان نبی اولسون مهّیا مِنْبَری منبرنه منبر رُکنوده ختم رسالت زیوری الله الیله آشنا اولدی ید پیغمبری منبرده اولدی جلوه گر اجرای اَمْرِداوری شمس و قمربیراولدولاریرگوی اولوبدی مشتری آچدی لب لعلین او دَمْ وصف ایلسون تا حیدری گر محتوای رازحق اولسا ... رخسار گلفام نبی نوریله عالم ناز اولوب لعل لبون آچماق همین درهای رحمت باز اولوب پر ویردی بخت شیعه لرآمادة پرواز اولوب تا اولدی حیدر پیشوا گنجینه دار راز اولوب حُجّاج ایچینده زمزمه غوغا ایدوب اعجاز اولوب بخاً و بخاً سسلنوب بهر علی ابراز اولوب گر محتوای رازحق اولسا … اَلْیومَ اَکمَلْتُ لَکم پیغمبره تحمیل اولوب ایتدی علینی جانشین دین خدا تکمیل اولوب اتمام دین و نعمته آللهیدن تجلیل اولوب نصب علیلن دشمنون شورالری تحلیل اولوب یاز«عدلی» بوسوزلرسنه قبرایچره بول قَنْدیل اولوب خادم لوقون ذاکرلوقون باشینده بیراَکلیلْ اولوب گرمحتوای راز حق اولسا بو گونده منجلی لبیک دیینده حق اوزی سنده دِنه مولی علی رهبر علی داور علی   حیدرعلی صفدرعلی ای فاتح   خیبر علی 🌾  🌾🌼 🍃🌾🌼
چرا جلیلی
چرا جلیلی
59.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای حیات با تو وداع می‌کنم با همه زیباییهایت، با همه مظاهر جلال و جبروت، با همه کوهها و آسمانها و دریاها و صحراها، با همه وجود وداع می‌کنم. با قلبی سوزان و غم آلود به سوی خدای خود می‌روم و از همه چیز چشم می‌پوشم. ای پاهای من، می‌دانم شما چابکید، می‌دانم که در همه مسابقه ها گوی سبقت از رقیبان ربوده اید، می‌دانم فداکارید، می‌دانم که به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت صاعقه وار به حرکت در می‌آئید. ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران روابط عمومی اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان ملکان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون اول روحانی خواستار توقف راه شهید رئیسی شد 🔹جهانگیری در همایش ستاد پزشکیان: ۳ سال از دولت فعلی گذشته و ببینید تحریم‌ها چه شد؟ چه با زندگی مردم کردند؟ الان هم می‌گویند ما باید همان راه را ادامه دهیم. این راه باید متوقف شود!!!!!!
هدایت شده از  مکتب سلیمانی🌿
✍کمالی اجماع سازی: اجماع را باید یک ضرورت بدانیم اگر کاندیدایی اجماع را ضرورت نمیداند از دو حال خارج نیست یا از بابت میزان رأی اوری خویش خیلی مطمئن است( در این صورت رفتار مردم ما که غیر قابل پیش بینی است نشناخته است) یا بازی انتخابات را بلد نیست. و نگاه آرمانی(حقیقی ،نه واقعی به معنی آنچه در میدان در حال وقوع است) به امر انتخابات دارد. و یا اینکه بیش از اینکه به سرنوشت کشور و انقلاب توجه داشته باشد به مطرح شدن خویش و طرح نکته نظرات خود و قصد فرهنگ سازی دارد. اما آنان که به اجماع معتقدند قبل از اینکه نظر سنجی ها کسی را بالا و پایین نشان دهند باید فرمولی برای اجماع تعریف و به آن پایبند باشند. فرمول های شناخته شده اجماع در عرصه سیاست: ۱/اجماع بر اساس سهام و میزان نفوذ و هواداران احزاب و اشخاص ( که معمولا در کشور ما تابحال امکان پذیر نشده است ) ۲/ اجماع بر اساس ائتلافها و اتحادهای احزاب همسو و تعهد آنان بر تقسیم وزارت ها بر اساس توافقات درون سازمانی ائتلافی( که این هم در کشور ما به دلیل عدم کارکرد حزبی، تابحال عملیاتی نشده است). ۳/ اجماع بر اساس میزان اقناع سازی مردم به رأی به کاندیداها که تنها دو ابزار برای آن متصور است اول رقابتهای درون حزبی (که فقط در کشورهای دارای تعداد حزب محدود و دوحزبی سه حزبی میتواند ابزار موفقی باشد که باز هم در کشور ما تابحال امکان پذیر نبوده است) دوم استفاده از نظر سنجی های معتبر: که تابحال در کشور ما از این ابزار استفاده شده و بناچار خواهد شد. در این مورد بخصوص لازم است توجه شود که موسسات نظر سنجی باید علمی، و دارای مجوز رسمی و اعتبار حرفه ای و تجربه های موفق عملی، و در بی طرف بودن و عدم تمایل یا عدم انتفاع در نتایج آن را به اثبات رسانده باشد تا مورد وثوق و اطمینان بوده باشد. الحمدلله در کشور ما خبرگزاری جمهوری اسلامی ، و صدا و سیما، و بسیج که هرکدام از آنها واجد این موسسات نظر سنجی هستند و اعتبارشان تابحال خدشه نپذیرفته است وجود دارند که باید فعال و کاندیداها بر روی یک یا هرسه این موسسات توافق قبلی داشته باشند. و اجماع و انصراف خویش را بر اساس نتایج آنها تعریف کرده باشند. انتظار میرود آقای محسن رضایی که داعیه دار اجماع سازی است این مراحل را با کاندیداهای طیف انقلاب، طی کرده باشد اگر ایشان طی نکرده باشند یا هرکدام از کاندیداها دبه کنند به مشکل برخواهیم خورد. ۴/ اجماع براساس آگاهی و اراده مردم دلسوز: هر گاه هیچیک از روش های اجماع سازی امکان پذیر نگردید و خود کاندیدا ها مردم را در میان کشمکش های رقابتی خود سردر گم ساختند و اجماع نکردند... آخرین ابزار ممکنه (ولی غیر متداول) این است که مردمی که برایشان سرنوشت کشور و انقلاب ارجح و مهم تر از شخصیتهای انقلابی است و کاندیدهای انقلابی را وسیله ای برای پیش بردن اصل انقلاب میدانند در عین حال که هرکدام از آحاد ملت برای هریک از چهره های انقلابی کار و تبلیغ و تبیین انجام داده اند و خواهند داد اما مترصد طراز رأی آوری و تحولات آن در نظر سنجی ها باشند و حتی اگر خود کاندیداها به نفع یکدیگر کنار نرفتند خود مردم انقلابی، این کار مهم را انجام و از کاندیدای مطلوب خود به نفع هر کسی از انقلابیون که در نظر سنجی ها رأی و اقبال بیشتری دارد بگذرند و به کاندیدای رأی آورتر در جبهه انقلاب ، رأی دهند. در این میان باید مواظبت نمود که ما را به دور دوم انتخابات حواله نکنند چون اگر آراء در میان دو یا چند کاندیدا تقسیم شود و چهره نامطلوب و غیر انقلابی در غفلت ما، رأی خود را به پنجاه درصد برساند کار در همین مرحله اول تمام میشود و حسرت و افسوس بر دلها میماند.
هدایت شده از املاک کشوری دلتا
. ♻️ آخرین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا 🔸 آخرین یافته‌های نظرسنجی انتخاباتی ایسپا که در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ‏ماه ۱۴۰۳ اجرا شده، منتشر شد. ‏ جلیلی ۲۶/۲ درصد پزشکیان ۱۹/۸ درصد قالیباف ۱۹ درصد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تلگرام: @ispa_polling