═✧❁﷽❁✧═
#تروریست_بالفطره
1️⃣ «خالد بن ولید» یکی از اصحاب رسول الله (ص) در نزد اهل سنت است. او در نزد آنها القابی مانند «رهبر مجاهدان» و «شمشیر خدا» دارد.
2️⃣ خالد یک تروریست بالفطره است. او مالک بن نویره _صحابی پیامبر (ص)_ را با حیله، به بدترین شکل ممکن _ سربریدن و آتش زدن و ... _ به قتل رساند و در همان شب به همسر او، تجاوز به عنف نمود.
3️⃣ او قبل از اسلام از دشمنان درجه یک اسلام بود که بیشترین دشمنی ها را با اسلام داشت. بعد از اسلام بر خلاف دستور پیامبر (ص) اسیران جنگی را به قتل رساند. رسول خدا (ص) از شر اعمال خالد سه بار «اللّهم إنّي أبرأ إليك مما صنع خالد بن وليد» گفت و از جنایت های او برائت جست.
📚 صحیح بخاری، دار بن کثیر، حدیث 4339
4️⃣ خالد دشمنی عمیقی با ایرانیان داشت. طبری در این باره می گوید:
« خالد به لشگریان دستور داد با تیر چشم های آنها را هدف بگیرند. در اولین هدف گیری هزار نفر کور شدند. این واقعه به جنگ چشم ها #ذات_العیون نامیده شد. اهالی انبار فریاد می زدند که همه مردم شهر کور شدند... .»
📚 تاريخ الطبري - (2 / 575)
5️⃣ او فردی طمع کار بود. در یکی از جنگ ها او غنیمت جنگی یکی از سربازان را به زور گرفت. این باعث شد پیامبر خدا (ص) از او غضبناک شود. ذهبی با دستبرد در این ماجرا، غضب رسول خدا (ص) را سانسور می کند! تصویر بالا را ملاحظه و مقایسه کنید!
✅ الگوهایی مثل #خالد و علمای متعصبی مثل #ذهبی، ریشه تروریست های جانی همانند داعش و ... هستند. جای دوری نرویم!
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
May 11
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
#سبّ_الله
1️⃣ لقد تواترت الاخبار بأنّ بنی امیة و بنی مروان یسبّون و یشتمون علی بن ابی طالب (ع). فمنها:
♦️ «... أبي عبد الله الجدلي قال : دخلت على أم سلمة رضي الله عنها فقالت لي : أيسب رسول الله صلى الله عليه و سلم فيكم فقلت معاذ الله أو سبحان الله أو كلمة نحوها فقالت : سمعت رسول الله صلى الله عليه و سلم يقول : من سب عليا فقد سبني»
📚 المستدرك على الصحيحين للحاكم مع تعليقات الذهبي في التلخيص - (3 / 130)
2️⃣ و يزعم النواصب أن ذلك _ أعني لعن و سبّ معاوية لعلي (ع) _ كان اجتهاداً من معاویة و امثاله، فإذا كان الإجتهاد یشمل مخالفة النصوص الصریحة الصحیحة، و يشمل اللعن و إرتكاب الكبائر، فاذاً كل سارق و زان و شارب خمر و قاتل يجوز أن يكون مجتهداً ، فلا حد في الدنيا ولا عقاب في الآخرة.
✅ فلماذا لا يكفّر كل من سبّ الإمام أمير المؤمنين (ع) ؟! الذي من يسبّه يكون سابّاً لرسول الله (ص) بل يكون سابّاً لله (عزّ و جل)؟!
✧❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁
🆔@Dalaaelossedgh110
May 11
═✧❁﷽❁✧═
#دین_نواصب
1️⃣ ابن حجر عسقلانی در شرح حال «علی بن جهم» می نویسد:
♦️«... فكان مشهورا بالنصب كثيرا الحطّ على عليٍّ وأهل البيت وقيل أنه كان يلعن أباه لِمَ سمّاه عليا؟»
🔸 او مشهور به دشمنی با اهل بیت (ع) بود! او بسیار اهل بیت (ع) و علی (ع) را تحقیر می کرد! و درباره او گفته اند که بر پدر خویش لعنت می فرستاد که چرا اسمش را علی گذاشته است!
📚 لسان الميزان - (4 / 210)
2️⃣ با تاسف فراوان، ابن کثیر دمشقی وقتی شرح حال او را می نویسد می گوید:
♦️ «... أحد الشعراء المشهورين وأهل الديانة المعتبرين...»
🔸 او از شعرای مشهور است و او اهل دیانت مورد اعتبار و ارزش است...»
📚 البداية والنهاية - (11 / 4)
3️⃣ آیا ناصبی گری دشمنی با اهل بیت پیامبر (ص) با دیانت یک شخص قابل جمع است؟ آیا اینگونه نیست که در روایات متعدد دشمنی با اهل بیت دشمنی با پیامبر (ص) تلقی شده است؟ اگر یک شیعه نسبت به ابوبکر و عمر و عثمان کمترین جسارتی بکند، آیا او را فاسق و گمراه و کافر نمی شمارند؟
✅ اینجاست که با گوشه ای از مظلومیت امیرالمومنین (ع) آشنا می شویم. روزی در کوفه خطبه می خواند. اعرابی وارد شد و گفت: وای! به من بسیار ظلم شده است! حضرت به او گفت: نزدیک بیا! نزدیک که شد به او گفت:
♦️ «... لَقَدْ ظُلِمْتُ عَدَدَ الْمَدَرِ وَ الْمَطَرِ وَ الْوَبَرِ وَ فِي رِوَايَةِ كَثِيرِ بْنِ الْيَمَانِ وَ مَا لَا يُحْصَى.»
🔸 به عدد ریگ زار های بیابان ها و به عدد قطرات باران و به عدد موهای جانداران به من ظلم شده است...»
📚 مناقب آل أبي طالب عليهم السلام (لابن شهرآشوب) ؛ ج2 ؛ ص115
ُ
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
May 11
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
═✧❁﷽❁✧═
#دین_النواصب
1️⃣ قال ابن حجر العسقلانی _من کبار علماء اهل السنة_ فی ترجمة «علی بن الجهم»:
♦️«... وأما علي بن الجهم بن بدر بن محمد بن مسعود بن أسد بن أدينه الساجي الشاعر في أيام المتوكل فكان مشهورا بالنصب كثيرا الحطّ على عليٍّ وأهل البيت وقيل أنه كان يلعن أباه لِمَ سمّاه عليا؟»
📚 لسان الميزان - (4 / 210)
2️⃣ مع الاسف الشدید، قد یری الباحث و المدقق هنا بأنّ ابن کثیر _من کبار علماء اهل السنة_ یری هذا الناصبیّ اهل الدیانة المعتبرین! کأنّ النصب و العداوة مع آل النبیّ (ص) لیس بذنب اصلا:
♦️« وعلي بن الجهم ابن بدر ... أحد الشعراء المشهورين وأهل الديانة المعتبرين وله ديوان شعر فيه أشعار حسنة وكان فيه تحامل على علي بن أبي طالب رضي الله عنه»
📚 البداية والنهاية - (11 / 4)
✅ و عندئذ یمکن أن نفهم بأنّ امیرالمومنین (ع) قد ظلم عدد المدر و المطر و الوبر و ما لا یحصی:
♦️ و رَوَى إِبْرَاهِيمُ بِإِسْنَادِهِ عَنِ الْمُسَيَّبِ بْنِ نَجِيَّةَ قَالَ: بَيْنَمَا عَلِيٌّ يَخْطُبُ وَ أَعْرَابِيٌّ يَقُولُ وَا مَظْلِمَتَاهْ فَقَالَ ع ادْنُ فَدَنَا فَقَالَ لَقَدْ ظُلِمْتُ عَدَدَ الْمَدَرِ وَ الْمَطَرِ وَ الْوَبَرِ وَ فِي رِوَايَةِ كَثِيرِ بْنِ الْيَمَانِ وَ مَا لَا يُحْصَى.
📚 مناقب آل أبي طالب عليهم السلام (لابن شهرآشوب) ؛ ج2 ؛ ص115
✧❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁
🆔@Dalaaelossedgh110
═✧❁﷽❁✧═
#حدیث_منزلت
◀️ حدیث فوق که "حدیث منزلت" نام دارد در صحیح ترین منابع اهل سنت «صحیح بخاری» وارد شده است. بر اساس این روایت تمام مناصب حضرت هارون نسبت به موسی علیهم السلام برای امیرالمومنین (ع) نسبت به رسول الله (ص) ثابت است مگر آن مناصبی که به دلیل قطعی خارج شده باشد مثل 👈نبوت .
◀️ براساس نص قرآن حضرت هارون (ع)این منزلت و جایگاه ها رانسبت به حضرت موسی(ع) داشته👇
1️⃣ و اجْعَلْ لِي وَزِيراً مِنْ أَهْلِي☘️ منصب #وزارت
2️⃣ هارُونَ أَخِي ☘️منصب #اخوت
3️⃣ اشْدُدْ بِهِ أَزْرِي ☘️مقام #نصرت
4️⃣ أشْرِكْهُ فِي أَمْرِي ☘️مقام #مشارکت در امر و امامت و سرپرستی آیات 29 تا 32 سوره طه
5️⃣ أعراف : 142 وَ قالَ مُوسى لِأَخيهِ هارُونَ اخْلُفْني في قَوْمي وَ أَصْلِح ☘️ مقام #خلافت و مصلح بودن امت اسلام
✅ اندک تفکری کافی است تاکه بدانیم هیچ کس بر #وزیر #برادر #شریک #ناصر #خلیفه رسول الله(ص) ترجیح ندارد.
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
May 11
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
═✧❁﷽❁✧═
✍ تنبیهات شیخ طارق یوسف المصری _ من مستبصری علماء اهل السنه الی اهل البیت (ع) _ حول مظلومیّه امیرالمومنین (ع):
❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁
🆔@Dalaaelossedgh110
═✧❁﷽❁✧═
#مهر_در_نماز
1️⃣ یکی از اشکالاتی که اهل سنت _ خصوصا در مراسم حج_ نسبت به شیعیان دارند، استفاده از مهر و تربت برای سجده در نماز است. برخی افراد نادان، مهر گذاشتن در نماز را بدعتی بزرگ دانسته که طرف مقابل را مشرک و کافر می کند!
3️⃣ این در حالی است که استفاده از مهر (به عربی فصیح: لِبنَة) و حصیر (خُمره) در زمان رسول الله (ص) شایع و عادی بوده است.
4️⃣ بالاتر آنکه بنا به تصریح علمای اهل سنت، استفاده از خاک و مهر در نماز نه تنها هیچ اشکالی ندارد، بلکه باعث خضوع و خشوع بیشتر است. ابن حجر می گوید:
🔸 هیچ اختلافی در میان فقهای اسلام در جواز سجده بر روی حصیر نیست. تنها از عمر بن عبدالعزیز بود که مقداری خاک را بر روی حصیر می ریخت و بر آن خاک سجده می کرد! و شاید این به جهت خضوع و خشوع بیشتر بوده! و در این عمل او هیچ مخالفتی با جماعت نیست. همچنین ابن ابی شیبه از عروة بن زبیر نقل کرده است که زبیر(صحابی پیامبر ص) بر سجده نمودن بر غیر زمین کراهت داشت! (رک: تصویر بالا)
✅ چرا اهل سنت مثل شیعیان در نماز از مهر و تربت استفاده نمی کنند؟ مگر نه اینکه این عمل باعث خضوع و خشوع بیشتر در نماز است!؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
May 11
═✧❁﷽❁✧═
#شعر_ناب
1️⃣ پیامبران الهی دو گونه ولایت دارند:
🔸 ولایت تشریعی: در قالب امر به نماز و روزه و حج و ... است.
🔸 ولایت تکوینی: مظهر« کن فیکون» خداوند که به اذن خدا مرده زنده می کنند و ماه را می شکافند و ... .
2️⃣ اعتقاد به ولایت تکوینی یک شخص، نیازمند ایمان بسیار بالا و یقینی نسبت به او است. در صحیح بخاری، یکی از زیباترین اشعار ابوطالب (ع) در مدح پیامبر ص ذکر شده است:
♦️ وأَبْيَضَ يُسْتَسْقَى الْغَمَامُ بِوَجْهِهِ
♦️ ثمَالُ الْيَتَامَى عِصْمَةٌ لِلأَرَامِلِ
♦️ چهره نورانی که با آبروی او مردم از ابرها باران طلب می کنند
♦️ بخشنده به یتیمان و پناه بیوه زنان
3️⃣ این شعر بیانگر ایمان عمیق حضرت ابوطالب (ع)به ولایت تکوینی پیامبر خدا است. بخاری فقط همین یک بیت را ذکر کرده است (تصویر بالا)
📚 ابیات دیگر در اصول کافی (ط - الإسلامية، ج1، ص: 449) آمده است.
4️⃣ حضرت ابوطالب (ع) نسبت به پیامبر ص «رفيقا شَفيقا يَمنعُه مِن مَرَد قريش» همراهی بسیار دلسوز بود که مانع زورگویی و عصیان قریش بر علیه او می شد.. پیامبر (ص) را از فرزندانش بیشتر دوست می داشت. اگر فرزندان خودش ژولیده و پریشان بودند، پیامبر را شاداب و معطر می کرد. فقط در کنار او می خوابید. همیشه با او بود. با او از خانه بیرون می رفت و ... . (طبقات الكبرى، 1 / 120)
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
May 11
═✧❁﷽❁✧═
#خودکشی
1️⃣ حدیث فوق در صحیح ترین منابع اهل سنت یعنی «صحیح بخاری» وارد شده است. موضوع حدیث مبعث و نزول اولین آیات بر پیامبر خدا (ص) است که قول عایشه آمده است که: رسول الله (ص) بارها قصد #خودکشی داشت! بارها می خواست خود را از بالای کوه ها پرت کند!
2️⃣ آیا اعتماد به پیامبری که بارها قصد #خودکشی داشته عقلایی است؟؟آیا چنین فردی شایستگی رهبری دینی و دنیایی و اخروی و ... بر همه مسلمانان را دارد؟
3️⃣ راوی حدیث #خودکشی، عایشه است که در زمان مبعث رسول گرامی اسلام ۴ساله (و کمتر) به همراه پدر و خانواده اش مشرک بوده است! وی از کجا این وقایع و اتفاقات (که بین حضرت خدیجه (س) و رسول الله (ص)بوده) خبر دار شده است؟
✅ آیا با این احادیث جعلی و خرافی آبرویی برای اسلام و مسلمانان باقی می ماند؟ آیا این احادیث خرافه باعث هجوم مستشرقین یهودی و مسیحی به ساحت پاک رسول الله (ص) نشده است؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
═✧❁﷽❁✧═
#استشهادیّ
1️⃣ اخرج الحاکم فی مستدرکه عدة احادیث صحیحة علی شرط الشیخین، بأنّ امیرالمومنین (ع) اوّل من شری نفسه ابتغاء مرضاة الله. قد صحح و قرّر الذهبی _ من کبار متعصبی علماء اهل السنة فی علم الرجال_ هذه الاحادیث:
♦️ «... عن ابن عباس (رض) قال : « شرى علي نفسه ، ولبس ثوب النبي (ص)، ثم نام مكانه ، وكان المشركون يرمون رسول الله (ص)، وقد كان رسول الله (ص) ألبسه بردة ، وكانت قريش تريد أن تقتل النبي (ص)فجعلوا يرمون عليا (ع) ، ويرونه النبي (ص) ، وقد لبس بردة ، وجعل علي (ع) يتضور، فإذا هو علي! ... »
♦️ «... عن علي بن الحسين (ع) قال : « إن أول من شرى نفسه ابتغاء رضوان الله علي بن أبي طالب (ع)... »( شاهدوا الاسناد الملصقة بالمتن)
2️⃣ فعلیٌّ (ع) جاد بنفسه فأنزل اللّه في حقّه:«وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْرِي نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ» هذا و لکنّ فی معرکة أحد:
♦️ «... خطب عمر يوم الجمعة فقرأ"آل عمران"، وكان يعجبه إذا خطب أن يقرأها، فلما انتهى إلى قوله:"إنّ الذين تولوا منكم يوم التقى الجمعان"، قال: لما كان يوم أحد هزمناهم، ففررتُ حتى صعدت الجبل، فلقد رأيتني أنزو كأنني أرْوَى، والناس يقولون:"قُتل محمد"!...»
📚 تفسير الطبري (دار هجر) - (6 / 172)
3️⃣ قال العلامة المظفر فی دلائل الصدق:
✅ و كيف يقاس بمن جاد بنفسه في جميع مواقف الزحام، من بخل بها في كلّ مقام، و فرّ مرارا عن سيّد الأنام ؟!
📚 دلائل الصدق لنهج الحق، ج6، ص: 381
❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁
🆔@Dalaaelossedgh110
May 11
═✧❁﷽❁✧═
حقیقت #صلوات
1️⃣ روایت فوق دستور به صلوات بر محمد و #آل_محمد (ص) است. این روایت در صحیح ترین و مهم ترین کتاب روایی اهل سنت یعنی صحیح بخاری، با چندین سند و در مقام تفسیر آیه #صلوات وارد شده است.
2️⃣ بر اساس آیه و روایت فوق، الله تبارک و تعالی و تمام ملائکه و مومنین حقیقی، دائما بر «محمد و آل محمد» (ص) صلوات می فرستند. #صلوات بر محمد و آل محمد (ص) موسیقی توحیدی تمام آفرینش است.
3️⃣ از عجایب ناصبی گری و عمق دشمنی با محمد و آل محمد (ص) آن است که خود نویسنده کتاب «صحیح بخاری»، با نادیده گرفتن روایات قطعی، صلوات های کتابش ناقص فرستاده و #آل_محمد (ص) را حذف کرده است!
4️⃣ با نهایت تاسف باید گفت که این سیاست در حذف «آل محمد» (ص) در صلوات تبدیل به سنت زشت و ناپسند علمای بعد نیز شده و این ظلم در حق عترت رسول خدا (ص) هنوز ادامه دارد!
✅ سوال ما از وجدان های بیدار آن است که: چه عاملی باعث این گمراهی و ظلم بزرگ به #آل_محمد (ص) شده است؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
═✧❁﷽❁✧═
⏺ عباس(ع) مظهر #سقایت رب العالمین در کربلاء
◀️ برترین صدقه ها خنک نمودن کبد آتش گرفته از شدت تشنگی با قطره آبی است.
◀️ اولین امری که در روز قیامت که روز عطش بزرگ است، پاداش داده می شود آب رساندن به موجودات است.
◀️ هر کسی که در مکانی که آب وجود دارد، سقایت کند همانند کسی است که برده ای را از زنجیر اسارت آزاد کرده است و اگر این سقایت در مکانی باشد که آب نایاب باشد ساقی همانند کسی است که مرده ای را زنده کرده و هر کسی مرده ای را زنده کند همانند کسی است که عالمی را زنده کرده باشد.
◀️ یکی از بالا ترین پاداش های الهی به بهشتیان آن است که گاهی ملائکه الهی به آنها شراب می نوشانند آن هم چه شرابی 👈يُسْقَوْنَ مِنْ رَحيقٍ مَخْتُوم
◀️ بالاتر از این پاداش ،آن سقایتی است که خود پروردگار عالمیان مستقیما ساقی است. 👈وَ سَقاهُمْ رَبُّهُمْ شَراباً طَهُورا
◀️ بالاتر از این پاداش هیچ پاداشی نه در قران آمده و نه قابل تصور است. و این پاداش فقط مخصوص برترین بندگان خداوند یعنی اهل بیت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است.
◀️ حال خود با تمام وجود، صحرای سوزان کربلا را بنگر. آل الله از شدت تشنگی آرام و قرار ندارند.
✅ آری در #کربلا_سقایت_خداوند تبارک و تعالی با دستان خونین و بریده شده ابالفضل العباس #متجلی شد.
✍ فدای ساقی دشت کربلا علمدار سید الشهداء
✧د❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
═✧❁﷽❁✧═
✅ مداحی فوق العاده درباره حضرت عباس علیه السلام
جانم حسین (ع) عشقم حسین (ع)
درسم حسین (ع) مشقم حسین (ع)
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
May 11
نوروز سیدجوادشبیری.pdf
370.1K
═✧❁﷽❁✧═
✍️ نقد و بررسی روایات #نوروز
◀️ درس خارج استاد سید جواد شبیری دامت برکاته
✴️ محور های بحث:
1️⃣ وجود سه دسته روایت در موضوع نوروز
2️⃣ بررسی رجالی و اعتبار صدوری روایات
3️⃣ تایید سنت های حسنه نوروز مثل صله رحم و هدیه دادن نوروز با توجه به عمومات
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
═✧❁﷽❁✧═
#مناظره
◀️ داستان مناظره آیه الله طبسی در مسجد الحرام با دانشجوی وهابی
◀️ موضوع مناظره: ماجرای دوات و قلم
✅ بسیار شنیدنی و جذاب
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═
✴️ #جایگاه_اهل_بیت_علیهم_السلام_در_عالم_هستی
♦️ «...وبكم فتح اللّه , وبكم يختم [ اللّه ] , وبكم يمحو ما يشا , وبكم يثبت ,وبكم يفك الذل من رقابنا , وبكم يدرك اللّه ترة كل مؤمن يطلب بها , وبكم تنبت الارض اشجارها , وبكم تخرج الاشجار اثمارها , وبكم تنزل السما قطرها ورزقها , وبكم يكشف اللّه الكرب , وبكم ينزل اللّه الغيث , وبكم تسيخ الارض التي تحمل ابدانكم وتستقر جبالها عن مراسيها ارادة الرب في مقاديراموره تهبط اليكم وتصدر من بيوتكم..»
🔸 و بواسطه شما خدا درهاى رحمت را بروى خلق مي گشايد و بوجود شما خدا ختم امور عالم خواهد كرد و بواسطه شما خدا هر چه خواهد محو و اثبات كند. و بواسطه شما گردن ما از زير بار ذلت و ظلم و بيداد رهايى يابد و بواسطه دولت حقه شما خدا انتقام از خون پاك اهل ايمان كشد كه در طلب خونخواهى برآيند و بواسطه شما درختان از زمين مى رويند و زمين ثمره و ميوه هايش را بيرون مى ريزد و بواسطه شما خدا از آسمان قطرات و رزق را بر خلق نازل مى گرداند و بواسطه شما هر غم و اندوه را خدا برطرف مى سازد و بواسطه شما خدا باران را از آسمان فرو مى بارد و بواسطه شما زمين كه اجسام شما را به دوش گيرد خدا را تسبيح مى گويد و كوه هاى زمين بر مقر خود پايدار مى گردد اراده خدا كه تقدير امور خلق كند بسوى شما از آسمان مشيتش فرود آيد و از منازل شما صادر براى خلق شود و احكام بندگان آنچه از مقام اجمال تفصيل يافته از جانب شماست.
📚 الكافي (ط - الإسلامية)، ج4، ص: 577
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u