هدایت شده از منشآت
آقای قمی، در این مصوبه ۳۲ بندی که میفرمایید چه ضمانتهای اجرایی برای پایبند بودن مجری به مدیریت قاعده مند وجود دارد؟
درحال حاضر پیجهای زیادی درحال هنجارشکنی هستند که در ایران نیز مدیریت میشوند، لطفاً به مجری ذی ربط بفرمایید کار خود را شروع کند تا طمع خوش رفع فیلتر به کام فعالین و دغدغهمندهای فرهنگی نیز شیرین آید.
🆔 @monshaat75
هدایت شده از منشآت
چوب کاری نفرمایید شیخ!
شما از روی تجربه شیرین سایبریتان توصیه به ایجاد لشکر سایبری میکنید.
پس اندی سال تحصیل به این رسیدید که علم بهتر نیست از ثروت، ترجیح دادید مابقی عمر را در جهت موافق باد به فعالیتهای سایبری بپردازید.
🆔 @monshaat75
هدایت شده از منشآت
خودتون خسته نمیشید انقد رنگ عوض میکنید؟ یه بار هم روی یه موضوع ثبات نظر داشته باشید، شاید خوشتون اومد.
🆔 @monshaat75
هدایت شده از منشآت
حالا که واتساپ رو رفع فیلتر کردن، از جایی که هجوم سمت این پیامرسان بیش از پیش میشه ما هم نباید بذاریم میدون خالی باشه و دیگران سو استفاده کنند. برای همین کانال منشآت رو توی واتساپ هم راه انداختم تا اونجا هم حرفامون رو به مخاطبین منتقل کنیم.
خوشحال میشم اونجا هم خدمتتون باشم:
https://whatsapp.com/channel/0029Vb191Px7T8bXfRwL0l02
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟠 فیلم کاملتر فرمایشات شهید سید احمد خمینی را ملاحظه بفرمایید.👆👆👆
در زمانه جنگ و دستورات واضح و مکرر امام
عدهای مشغول بازیهای علمی و پژوهشی هستند
عدهای اجازه و دستور مستقیم را بهانه میکنند
و خلاصه به خاطر ترس از جنگ موهوم، فقط دنبال فرار از مسئولیت هستند
❌چه شد از آن روزی که جمعی برای شهادت داوطلب میشدید این روزها توجیه گر،ماله کش و دنیا طلب شدید !؟
#هب_دنیا
بازگشت به انقلاب مستضعفان
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیرالمومنین علی علیه السلام:
هیچ ذلتی را مثل این ندیدم که دلم مشغول کسی باشد که دلش با من نیست.
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
هدایت شده از عصر ایرانیان
⭕درباره عدالت (بخش اول؛ ضرورت نظریه)
✍️محمدرضا طاهری
🔹یکی از راههایی که می توان اولویت های مردم را در جامعه فهم کرد، گفتگوهایی است که در اماکن عمومی رخ می دهد. در یکی از سفرها، بحثی در میان همسفران داخل کوپه آغاز شد که بهانه آن تبلیغات شهر لوازم خانگی بود.
🔸یکی از مسافران این سئوال را مطرح کرد که آیا درست است که یک یا چند سرمایه دار کلان چنین فروشگاه بزرگی تأسیس کنند و موجب ضرر به کاسب های خرد شوند؟ بحث سپس به مالیات کشیده شد و این قانون مورد انتقاد قرار گرفت که چرا فردی که تلاش کرده و سود و ثروت بیشتری بدست آورده است باید مالیات بیشتری بپردازد. آیا چنین سیاستی به کاهش انگیزه برای کار و تلاش بیشتر منجر نمی شود؟ چنین مسأله ای درباره قانون اخیر حجاب نیز مطرح است: ایا عادلانه است که فرضا راننده تاکسی را به خاطر جرم مسافر مجازات کرد؟
🔹وقتی چنین پرسش هایی مطرح می شود، دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟ آیا می دانیم عدالت چیست و بر اساس یک نظریه عدالت حکم می کنیم که برای مثال تأسیس فروشگاههای کلان یا مالیات بر سود و تلاش بیشتر ناعادلانه است؟ یا بر اساس یک درک شهودی به ناعادلانه بودن آن حکم می کنیم؟
🔸آمارتیا سن، اقتصاددان و فیلسوف برنده جایزه نوبل، معتقد است که فلاسفه سیاسی باید این سوال کلان را که جامعه عادلانه چگونه جامعه ای است، کنار بگذارند. وی در برابر نظریه عدالت جان رالز که به دنبال توصیف جامعه عادلانه بود و عدالت را نخستین فضیلت ساختارهای بنیادین جامعه می دانست، معتقد بود باید به دنبال کاهش بی عدالتی ها بود و به جای تکیه بر ساختارها بر افزایش توانمندی های افراد تمرکز کرد.
🔹 مثلا اگر یک پدر نسبت به فرزندش پرخاشگر است، نیازی به تغییر نهاد خانواده نیست، بلکه صرفاً باید توانمندی های پدر را افزایش داد. اما پرسشی که مطرح می شود آن است که آیا بدون وجود نظریه ای درباره عدالت می توان بی عدالتی ها را تشخیص داد؟ پاسخ به طور اجمالی مثبت است. انسان ها درک شهودی نسبت به ظلم دارند. در واقع وقتی می بینند که فرضاً کارفرما دستمزد بسیار ناچیزی به کارگر می دهد و حال آنکه خودش سودهای بسیار کلان می برد، متوجه می شوند که یک جای کار ایراد دارد. اما شهودات عموماً سلبی هستند و به ما نمی گویند که دستمزد عادلانه چقدر است.
🔸در چنین وضعیت امارتیا سن می گوید به جای تلاش برای تبیین نظریه دستمزد عادلانه، برای بهبود وضعیت کارگر تلاش کنیم و در حقیقت به جای تغییر در نهاد کار، کردارهای کارفرما و توانمندی های کارگر را بهبود ببخشیم.
از همین رو آمارتیا سن کتاب خود را ایده عدالت نام می دهد و از مفهوم نظریه استفاده نمی کند. اما مشکلی که این ایده عدالت با آن مواجه است، مدخلیت اجتماع در شهودات است. برای مثال دوران هایی وجود داشته است که تبعیض نژادی موافق شهودات افراد یک جامعه بوده است. لذا در فقدان یک نظریه عدالت، اساساً ظلمی تشخیص داده نمی شده است که برای کاهش آن اقدامی صورت گیرد. و یا اساساً امری منطبق با عدالت را به دلیل گسترش انحرافات ظلم تلقی می کرده است.
🔹نظریه عدالت رالز این مزیت را نسبت به ایده عدالت آمارتیا سن دارد که با ایده تعادل تأملی، رفت و برگشتی میان شهودات و اصول عدالت برقرار می کند، به این امید که میزان خطا و اشتباه هر دو سو کاهش یابد. البته میزان توفیق آن محل بحث است، اما در هر حال متوجه این نکته بنیانی بوده است که تکیه صرف بر شهودات کفایت نمی کند. از اینرو به نظر می رسد که حتی اگر هدف کاهش ظلم باشد، برای اصلاح شهودات دستکاری شده توسط اجتماع، نظریه ای درباره عدالت ضرورت دارد...
✅ @asreiranian_ir
هدایت شده از عصر ایرانیان
⭕ تربیت اموی سم زیست سیاسی جریان انقلابی!
✍️علی ریاحی پور
🔸امروز در کشور جریان و افرادی در پی آنند که با ترویج، تبلیغ و بت سازی از برخی انگاره ها و اشخاص و... جماعتی تخدیر شده، حرف گوش کن، مطیع و رام خویش را دور خود جمع کنند و مُشتی حلقه به گوش سیاسی را تربیت کنند. کسانی که قوه تحلیلی خود را تعطیل کرده و ذهن و قلب خود را در اختیار دیگران قرار داده اند و از مجرای اشخاص به شاخص ها میرسند و نه از شاخص ها به اشخاص. کسانی که پشت هر جمله ای که می شنوند علامت سوال نگذاشته، بلکه مشت های خود را گره کرده آماده تکبیر اند و صفحه تایپ گوشی خود را بدست گرفته اند که توئیت بزنند!
🔸حماقت و جهالت از سر و روی اینان می بارد. این افراد آینده سیاسی و بود و نبود خود را در چشم و گوش خویش بستن می بینند، این اشخاص اگر جیب شان پُر شود دهانشان بسته میشود. هر کجا باد بوزد آنجا می ایستند و خوش رقصی می کنند. چه فرقی میکند، روزی با وفاقی ها و روزی با نفاقی ها! روزی با قرمزها و روزی با آبی ها! این زیست سیاسی و تربیتی کجا تئوریزه و ساخت یابی میشود! چرا روز به روز تعداد این حمال های سیاسی بیشتر میشود! چرا تاکتیسن ها و پروژه بگیر ها جای تئورسین ها و متفکرین اصیل انقلاب اسلامی را گرفته اند! آیا این این مدل تربیت انسان سیاسی فرقی با مدل غیرتوحیدی و قدرت طلبانه اموی دارد؟ رهبر انقلاب در سخنرانی 15 رمضان سال 69 خود نمونه ای کوچک از حال و هوای زیست سیاسی اموی را با مثالی زیبا بیان میکنند. مثالی که امروزه شبیه آن را به کثرت میتوان یافت و ردیابی کرد. بخوانید.
🔸«جاحظ یا شاید ابوالفرج اصفهانى نقل میکند که معاویه داشت در مکّه در دوران خلافتش با اسب میرفت، یکى از رجال آن روز هم در کنار او بود، با هم میرفتند. معاویه سرگرم صحبت بود با آن شخص؛ پشت سر اینها هم عدّهاى مىآمدند. معاویه داشت نقل میکرد که بله، در جاهلیّت اینجا اینجورى بود، آنجورى بود، پدر من ابوسفیان چنین کرد، چنان کرد؛ مفاخر اموى جاهلى خودش را داشت نقل میکرد. بچّهها بازى میکردند، ظاهراً سنگ مىانداختند، یک سنگى خورد به پیشانى این کسى که کنار معاویه اسب میراند و حرکت میکرد؛ و خون جارى شد. او هیچ چیزی نگفت و حرف معاویه را قطع نکرد و تحمّل کرد. خون ریخت روى صورت و روى محاسنش. معاویه همین طور که سرگرم صحبت بود، ناگهان برگشت طرف او دید عجب! خون روى صورت او است. گفت: خون میریزد از پیشانى تو! آن طرف در جواب معاویه گفت: خون؟ از صورت من؟ کو؟ کجا؟ وانمود کرد که خوردن این سنگ و مجروح شدن پیشانى و ریختن خون را نفهمیده، از بس مجذوب صحبت معاویه بوده! معاویه گفت عجب، تو نفهمیدى سنگ خورده به پیشانىات؟ گفت: نه، من نفهمیدم. دست زد، گفت: عجب! خون! بعد قسم خورد به جان معاویه یا به مقدّسات، که من تا وقتى تو نگفتى، شیرینىِ کلام تو نگذاشت که بفهمم! معاویه گفت: عجب! بعد پرسید سهم تو، عطیّهی تو در بیتالمال چقدر است؟ گفت: مثلاً فلان قدر؛ گفت: عجب، به تو ظلم کردند؛ این را باید سه برابر کنند. این فرهنگ حاکم بر دستگاه حکومت است!»
🔸وضعیت فعلی عاقبت خوبی را نتیجه نخواهد داد. ما امروز عمیقا به انسان های متفکر و دارای تحلیل نیاز داریم. انسان هایی که اسیر و هضم کلیشه ها نشده باشند، کسانی که تفکر آزادانه را بر تعبد اسیرانه ترجیح میدهند و خود را از قید و بند تعلق خاطر به این و آن رهانیده اند و مبتنی بر آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات امامین انقلاب، اتخاذ موضع و انتخاب مسیر می کنند. جریان تحجر متعبدانه و جریان مدعی عقلانیت سیاسی و انقلابی هر دو لبه یک قیچی اند و در پی اخته کردن کنشگر فعال انقلابی حاضر در صحنه اند و هر اراده ای غیر از اراده خود را بر نمیتابند و تحمل نمیکنند.
🔸این دو جریان امروز شدیدا احساس خطر کرده اند، میترسند از نسلی که دیگر مثل گذشته چشمانش منتظر تکان خوردن دو لب مبارک فلان شخصیت نیست و برای خودش اصالت و هویت قائل است و به تکلیف خود عمل خواهد کرد. امروز این جریان اگر احساس کند که تصمیمی قرار است به زور قدرت و ثروت بر او تحمیل شود محکم مقابل او می ایستد. اتفاقی که نمونه آن را در دور اول انتخابات ریاست جمهوری امسال دیدیم. جایی که کل امکانات و رسانه ها و سلبریتی های مذهبی از مداح ها و سخنرانان و... را بخط کردند تا گزینه ای را حقنه کنند بر جریان انقلابی، اما بدنه و نسل جدید جریان انقلابی مقابل آنان ایستاد و اراده خود را چیرگی داد. این مسیر باید با قوت و قدرت روز افزون ادامه پیدا کند و نگذاشت که تربیت اموی جایگزین تربیت مکتبی و علوی شود.
✅ @asreiranian_ir
بازم هرطور صلاحه...
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
اصرار بر "بازگشایی سفارت ایران در دمشق" نشان میدهد که دستگاه دیپلماسی کشورمان علاوه بر اینکه همچنان "نابینا"ست، "ناشنوا" هم شده است. سیاست اعلامی و رسمی ایران تاکنون، عدم پذیرش تحولات سوریه بوده و با واکنش طرف مقابل هم روبرو شده است.
سفارتخانه، شعبهی فروشگاه زنجیرهای نیست!
✍️ مهدی خانعلیزاده
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
فقط مانده آخرین قطعه پازل هم سرجای خود قرار بگیرد.
🌀 در سایه انفعال و سکوت و حفظ وفاق
#دولتنفاق
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
هدایت شده از عصر ایرانیان
⭕اهمیت میترینگ در رفع ناترازی
✍️نصرالله پژمانفر - رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:
🔹کمیسیون اصل نود مجلس با حضور وزیر نفت و معاونین و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد و به بررسی آخرین وضعیت ایثارگران مرتبط با بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم و بند «د» تبصره (۲۰) قانون بودجه ۱۴۰۰ و سنوات بعدی پرداخت، در این جلسه پرداخت حق بیمه تعدادی از ایثارگران شرکتی وزارت نفت پیش از قانون تبدیل وضعیت مصوب سال ۱۴۰۰ توسط سازمان تأمین اجتماعی انجام میشد اما با ابلاغ این قانون این افراد به صورت رسمی وارد شرکت نفت شدند.
🔸برخی از این افراد طی چند سال اخیر بازنشسته شده و برای دریافت حقوق بازنشستگی و خدمات درمانی دچار مشکل شدند چرا که از یک سو سازمان تأمین اجتماعی به دلیل اینکه پرداختی آنها پس از سال ۱۴۰۰ به این سازمان صورت نمیگرفت از بار مسئولیت شانه خالی کرده و تعهدی را در قبال آنها نمیپذیرد از سوی دیگر سازمان بازنشستگی شرکت نفت نیز در پرداختیهای خود بین افراد که سالها بیمه پرداخت کرده و این افراد که طی دو یا سه سال اخیر به این صندوق پیوستهاند تفاوت قائل و بیان میکرد که حقوق کامل به آنها تعلق نمیگیرد که این امر سبب معطل شدن این بازنشستگان برای پرداخت حقوقشان شد.
🔹از این رو کمیسیون اصل نود مقرر کرد تا بین دو سازمان بازنشستگی شرکت نفت و تأمین اجتماعی در بازه زمانی دو هفته آینده جلسهای تشکیل و تا پایان ماه جاری پرداختی بازنشستگان ایثارگر وزارت نفت تعیین تکلیف شود. افزایش مصرف بخش گرمایش خانگی و تجاری به دلیل برودت هوا منجر شد تا در صنایعی که گاز را به صورت خوراک و سوخت مصرف میکنند دچار مشکل شوند، از سوی دیگر دولت تلاش کرد تا در حوزه مصرف گاز خانگی مشکلی ایجاد نشود که این امر باعث شد تا علاوه بر صنایع به نیروگاهها نیز به اندازه کافی گازرسانی انجام نشود که همین امر موجب شکلگیری وضعیت فعلی شد.
🔸مسئله سوخت گاز باید به شکل جامع مورد توجه قرار گیرد چرا که ممکن است خطا در تحلیل داشته باشیم، مصرف گاز با افزایش سرما به میزان ۲۵ مترمکعب به ازای هر درجه افزایش مییابد، همان طور که در سال جاری با افزایش ۴ درجه برودت، گاز مصرفی در طی ۶۰ روز حدوداً به میزان ۱۰۰ میلیون مترمکعب افزایش یافت که باعث ایجاد مشکل در تحویل بخشی از گاز به نیروگاهها شد و به همین دلیل تلاش شد تا این سوخت با نفت گاز جبران شود که خود این امر نیز باعث فشار به مخازن نفت گاز شد.
🔹هدر رفتهای حوزه گاز نیز موجب ایجاد ناترازی در این حوزه است، روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز فلر سوزانده میشود که با جمعآوری این گازها میتوانیم فقط از محل صرفه جویی گازوئیل حجم قابل توجهی معادل ۶ میلیارد دلار در سال از این موضوع به بهرهبرداری و سودآوری برسیم، در این خصوص نیز تکلیف قانونی وجود دارد و در جلسه کمیسیون نیز درخواست گزارش نسبت به جمعآوری این گاز انجام و همچنین مقرر شد تا کمیسیون نیز ازطرحهای جمع آوری گازهای مشعل در استان خوزستان از جمله پتروشیمی مارون و بیدبلند بازدید داشته و شاهد پیشرفت در این زمینه باشیم و شرکت ملی نفت متعهد شد تا پنج ماه آینده میزان ۲۰ میلیون متر مکعب روزانه به ظرفیت جمعآوری گاز مشعل اضافه کند.
🔸برای رفع ناترازی حوزه گاز با ایجاد پشتوانه طرحهای بهینه سازی مصرف، حسابی تحت عنوان «حساب بهینه سازی» ایجاد شد و برای تأمین منابع آن به شرکت ملی نفت و گاز تکلیف شد که در سال ۱۴۰۲ عددی معادل ۲۴ همت از سود سالیانه خود را به این حساب واریز کند
🔹از طرف دیگر نیز قانونگذار پیشبینی کرده بود تا در صورت عدم جمعآوری و سوخت گاز فلر جریمه معادل ۸ همت نیز به این حساب واریز شود که در صورت تحقق این موارد در سال ۱۴۰۲ شاهد موجودی ۳۲ هزار میلیارد تومانی در این حساب بودیم که متأسفانه تاکنون تنها ۶ همت واریز شده است در صورتی که اگر این روند به درستی انجام میپذیرفت در سال جاری نیز با واریز مبلغ مورد نظر موجودی این حساب به ۵۰ همت میرسید و از این حساب میتوانستیم برای ضمانت بازپرداخت طرحهای بهینه سازی مصرف از جمله تعویض بخاریهای منازل و عایقبندی پنجرهها و سایر موارد که منجر به بهینه سازی و جلوگیری از هدررفت سوخت میشد، بهرهمند شویم.
🔸در موضوع ذخیرهسازی گاز طبیعی این روند باید به نحوی برنامهریزی شود که تا پایان برنامه هفتم ۱۲۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به صورت روزانه ذخیره سازی شود که متأسفانه این برنامه نیز به کندی پیش میرود.
✅ @asreiranian_ir
خلاصه حرف دبیر شورای عالی فضای مجازی که نمی تواند صریح بگوید این است که
آقایان، حکمرانی فضای مجازی را به مدیران آمریکایی-یهودیِ سکوها پیشکش کرده اند!
حتما معتقدند که فضای مجازی، دختر خودشان است! به هر کس می خواهند شوهرش می دهند! 😒
دست مریزاد!
✍ محمد صالح مشفقی پور
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
هدایت شده از عصر ایرانیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞️ویدئو نوشت تیتر یک؛ نقاب افتاد
✅ @asreiranian_ir
16.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پول بابانوئل
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بحرین 20 امین کشور ثروتمند جهان ، بالاتر از کشورهایی چون عربستان،کانادا،کویت و حتی فرانسه است!
.
برخی میگن همون بهتر که بحرین جدا شد وگرنه الان وضع و حالش مثل ایران بود!
.
جواب :
باید بگم بله! اگه بحرین جزوی از ایران بود شاید وضع امروزی رو نداشت اما درآمد های حاصل از منابع و ثروت های بیشمار اون ، خرج 80 میلیون ایرانی میشد!
.
حتی باید گفت بحرین به غیر از منابع و ثروت عظیم خود ، از یک موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی مهم در خلیج فارس برخوردار است!
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
🔴 کل کشور معطل تصمیم رییس مجلس هستند
#حجاب
#واجب_مظلوم
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
🔘 یمن هر روز به سمت اسراییل حمله موشکی میکند، چون تعلل نمیکند!
🔘 ایران دو ماه است که میخواهد پاسخ حمله اسراییل را بدهد، اما نمیدهد! چون شتابزده نمیشود!
👈 این سطح تحلیل برخی از انقلابیون است که باعث تحمیق مخاطب میشوند.
حمزه شکریان
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
❌ آقای رئیس مجلس؛
اجرای قانون عفاف و حجاب معطلِ ابلاغ شماست.
چند وقت از تاریخی که خودتان معین فرموده بودید گذشته است و هیچ اقدامی از جانبتان صورت نگرفته!
⁉️ ما اگر قرار بود از شورش و آشوبِ سلیطهها برای اجرای احکام و شعائر الهی بترسیم، اصلا چرا انقلاب کردیم؟
چرا اینهمه خون دادیم؟
آنهمه زندان و شکنجه برای چه بود؟
باز هم اگر لازم باشد به میدان آمده و جان میدهیم؛
شما از چه میترسید که تعلل میکنید؟
⁉️مگر ابتدای همین امسال، امام خامنهای سران سه قوه را امر به اجرای قانون عفاف و حجاب ننمودند؟
تحلیلهای صدمن یک غاز و بزدلانهی یک عده مدعیِ غافل شما را مردد نموده است؟
🔴 شما که بهتر از همه میدانید هیچ تصمیمی در اینباره در شورای عالی امنیت ملی گرفته نشده و تنها، شیطنت رسانهایِ عدهای شایعهافکنِ مغرض برای ایجاد انفعال در اجرای قانون صورت گرفته است.
❌ شما با این تعلل، ساحتِ قانونگذاری را لکهدار میکنید؛
به خدا قسم، قرار خانوادههای شهدا که فرزندانشان را برای دفاع از کیان و نوامیسمان رهسپار میدان نمودند با شما مسئولین این نبود!
🔴 با شما که از فرماندهان رزمگاهِ دفاع مقدس بودید، سخن از شهدا گفتن زیره به کرمان بردن است اما همهی ما در گذر روزگار و فتنههای ایام، محتاج تذکر و تلنگریم.
✍ مریم اشرفی گودرزی
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
🔴ترجمۀ دقیق حرف دبیر شورایعالی ولسازی فضای مجازی این است:
«حکمرانی بر مردم بیپناه ایران را مطلقاً به دست دشمنان ایران دادیم.»
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
قاچاق روزانه 20.000.00 لیتر سوخت، شوخی نیست.
اسمش رو #قاچاق گذاشتند تا کسی سراغ پولش را نگیرد والا همه میدانند قاچاق این حجم سوخت، آن هم از درون یک شبکه بسته، عملا غیرممکن است.
دکتر رضا غلامی
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab