https://eitaa.com/siahchal/4483
دیگه اومدیم بیرون🙂😂
حالا اگه پنجشنبه هم بود حتما انجامش میدم🙂😂
eitaa.com/Endlesseternity/9332
رگ عکاسیت که گل نکرد احیانا 😂
#آبنبات
ــــــــــــــــــــ
نه بابا😂
بچه ها پیامهایی که دیروز گذاشتید ترسم بریزه رو خوندم
ممنون بابت انرژی مثبتاتون پنجشنبه که خواستم برم برای جراحی اینجا هم میزارم که دوباره بخونم و دوباره انرژی بگیرم بوس به همتون💙✨