✍آیت الله بهجت (ره) :
این شهوات و غضبهای بیجا همه از جنود شیاطین و کفارند که اینها در داخل خود آدم هست. حالا که کار را به اینجا رساندیم خودمان می دانیم که دوایش استغفار است. چاره ای نیست جز اینکه باید به سوی خدا برویم. اگر به سوی خدا نرفتیم، موانع اگر هم رفع شود، موقتا رفع می شود برای همیشه رفع نمی شود.
📚فیضی از ورای سکوتص۳۶
┄┅❀🌷🌺🌷❀┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii🇮🇷
🔴 آقای رئیسی به ما بگو چرا این عنصر منصوب و منسوب به حسن روحانی همچنان در یک جایگاه کلیدی و حیاتی در کشور ما بر مسند قدرت است؟
چند فتنه دیگر در بستر فضای مجازی رها شده ای که این آقایان بر کشور ما تحمیل کردند باید رخ بدهد و خون چند عزیز دیگر از هموطنانمان باید ریخته شود تا آقایان جبهه خودی هوشیار بشوند؟
┄┅┅❀🌷🌺🌷❀┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii🇮🇷
🔻 فیلم کامل مناظره دربارۀ اغتشاشات را در اینجا ببینید:
https://www.aparat.com/v/IP4SH
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻 عدالت و حجاب؛ معیشت یا سبک زندگی؟!
✒ مهدی جمشیدی
۱- در طول دهههای اخیر، آنچنان بر روی «عدالت اقتصادی» تکیه شده است که «عدالت»، منحصر به قلمرو اقتصاد شده است و چنانچه کسی از «عدالت فرهنگی» سخن به میان آورد، گویا نسبت ناموجّهی میان «عدالت» و «فرهنگ» برقرار کرده است. این در حالی است که عدالت، قلمروهای مختلفی را در بر میگیرد و از این جمله، فرهنگ است. انحصار عدالت به اقتصاد، خودش مصداق بیعدالتی و حاکی از «مظلومیّت فرهنگ» است.
۲- نهفقط عدالت، منحصر به اقتصاد نیست، بلکه «مهمترین» و «اساسی ترین» قلمرو عدالت، قلمرو فرهنگ است؛ چراکه بر اساس نظریۀ «اصالت فرهنگ»، این فرهنگ است که باید «کانون» و «مدار» جامعۀ اسلامی شمرده شود و امر «زیرساختی» و «بنیادین» قلمداد شود. سیاست و اقتصاد و حوزههای دیگر، همگی در حکم روبنا هستند و متأثّر از فرهنگ. ازاینرو، گشودگی در حوزۀ فرهنگ و استقرار عدالت در آن، موجبات گشایش در حوزههای دیگر را نیز فراهم خواهد ساخت.
۳- روشن است که در دورۀ پسانقلاب با وجود گشایشهای بزرگ در زمینۀ عدالت اقتصادی، همچنان گرفتار «تبعیض» و «بیعدالتی» هستیم و سیاستهای دولتهای تکنوکرات و لیبرال نیز بر این عقب ماندگی افزودند، بلکه علّت اصلی آن هستند. اگر در تفکّر نیروها و جریان های سیاسیای که دولتها را در اختیار خویش گرفتند، عدالت همچون نقطۀ کانونی و امر صدرنشین بود و سیاستها بر اساس آن سنجیده میشدند، امروز بسیار پیشتر بودیم و شکافها و فاصله های طبقاتی، کمتر بودند. ازاینرو، جامعۀ ما درگیر تبعیض و بیعدالتی است. بر این اساس، برخی تحلیل گران نیز معتقدند که «نقطۀ شروعِ» اصلاح فرهنگی و بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگ، استقرار عدالت در اقتصاد است و اگر معضل بیعدالتیِ معیشتی برطرف شود، خود به خود، بخش عمدهای از مسیر اصلاح و بازسازی فرهنگی پیموده خواهد شد و جامعه با ارزشهای اسلامی و انقلابی، بیش از گذشته، همراه و همدل خواهد شد.
۴- گفته شد که برخی تصوّر میکنند که کجی ها و انحراف های فرهنگی، برآمده از فقدان عدالت در حوزۀ اقتصاد هستند. این نظر، اگر «عام» و «کلّی» باشد، خطاست؛ زیرا بسیاری از لغزشها و خطا های فرهنگی، برآمده از فقر و تبعیض اقتصادی نیست، بلکه حتّی شاید بتوان گفت که کج روی های فرهنگی در میان «طبقۀ مرفه و اشرافی»، بسیار بیشتر از سایر طبقه های اجتماعی است. امّا چنانچه گفته شود که معضلات اقتصادی می تواند زمینه ساز انحراف فرهنگی شود، ربط علّیِ معتبری برقرار شده است. چون ساحت ها و عرصه های مختلف زندگی انسان بر یکدیگر اثر می گذارند و تنها «استقلال نسبی» از یکدیگر دارند، روشن است که تنگناهای اقتصادی و معیشتی می توانند فرد را از ارزش های رسمی گریزان کنند و از او یک هنجار شکن و جامعه ستیز بسازند. در این حال، باید بخشی از راه حلِ حوزۀ فرهنگ را در حوزۀ اقتصاد جُست و با «علاج معیشت»، ارزش های فرهنگی را حاکم گردانید.
۵- در لایۀ نهفتۀ تحلیل اقتصاد اندیش، این پیش فرض وجود دارد که هنجار شکنیهای فرهنگی، برخاسته از نوعی «لجاجتِ معیشتی» و «دهن کجی اقتصادی» هستند و آنان که به ارزش ها پایبند نیستند، در حقیقت از «زبان فرهنگ»، در حال بازگو کردن «اعتراضِ اقتصادیِ» خویش هستند. امّا در این تحلیل ها، رد پایی از «نفوذ سبک زندگیِ غربی در جامعۀ ایران» به چشم نمی خورد و این امر در نظر گرفته نمی شود که بخش های از جامعۀ ایران، گرفتار «سبک زندگیِ تجدّدی» شدهاند و پارهای از ارزشها را بر نمیتابند. این افراد، چه بسا نه فقط گرفتار «معضلات اقتصادی» نیستند، بلکه حتّی از نظر سیاسی نیز با نظام جمهوری اسلامی، موافق هستند و در پی «مخالفت سیاسی» نیستند؛ بلکه مسأله این است که از «لحاظ فرهنگی»، ارزش های دیگری را پذیرفتهاند و تا حدّی و از جنبه هایی، در جبهۀ مقابلِ ارزش های فرهنگیِ نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتهاند. بنابراین، مسأله را باید در «سبک زندگی» نیز جستجو کرد و از این زاویه هم به واقعیّت اجتماعی نگریست. تحلیل های رقیب، نمی توانند خلاءها و تناقض های پیش گفته را توضیح بدهند و «معنای موجّه» برای کنش های هنجار شکنانه بیافرینند.
۶- در عین حال، روشن است که اصلاح و بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگ، در شرایط «ثبات اقتصادی» و «گشایش معیشتی»، بهتر و بیشتر به سرانجام می رسد و از حجم «مقاومت ها» و «مخالفت ها» میکاهد. ازاینرو، باید هرچه در توان داریم را برای عبور از تلاطم ها و نوسان های اقتصادی به میدان بیاوریم و از این طریق، «زمینۀ بیرونی» و «بستر غیر فرهنگی» را برای بازسازیِ فرهنگی، فراهم گردانیم. البتّه نباید در انتظار آیندۀ آرمانی نشست و تصوّر کرد که باید شرایط معیشتی، بسیار مساعد و هموار باشند، بلکه باید نسبی نگاه کرد و در چهارچوب سطح و حدی از رونق و اطمینان معیشتی، درد های فرهنگی را نیز علاج کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 #ببینید | آخرین انتخابات عربستان چه زمانی بود؟!
‼️ تحریف معیار #آزادی!
🔹 برشی از گفتگوی #حجت_الاسلام_راجی در برنامه جهانآرا
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
#نجاستي_بنام_اميد_دانا
#نااميد_نادان بعد از فرار از دستان عدالت واقامت در اروبا و نكته نويسي براي جوانان انقلابي در لباس يك وطن دوست و رهبري دوست ؛ بعد از سالها نفاق؛ خود واقعيش را علني كرد...
هموطن مراقب كرم هاي داخل درختان وطن باشيم...
باارزوي موفقيت و سربلندي ايران عزيزمان..
#قريش_حسين_بور
✍وقتی ایران #ولز را شکست داد گفتن که ایران نباید سرود بخونه، ایران نباید خوشحالی بکنه و....حال امروز منافقین شادی میکنند و در #کردستان هلهله و فشنگ هوا میکنند و ایادی #رسانه ایشون هم ذوق مرگ میشون...البته خدا خوب #روانشناسی دشمن را برای جبهه ایمان بیان و پرده از مرض استکبار برداشته و فرموده: «إِنْ تَمْسَسْكُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْكُمْ سَيِّئَةٌ يَفْرَحُوا بِهَا ۖ وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا يَضُرُّكُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئًا ۗ إِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ مُحِيطٌ؛ اگر #نیکی به شما برسد، آنها را #ناراحت میکند؛ و اگر حادثه #ناگواری برای شما رخ دهد، #خوشحال میشوند. و اگر [در برابرشان] استقامت و پرهیزگاری پیشه کنید، نقشههای[خائنانه] آنان، به شما زیانی نمیرساند؛ خداوند به آنچه انجام میدهند، احاطه دارد. ۱۲۰/ آل عمران» امشب، برای کسانی که دنبال حقیقت هستند، نشانه های فراوانی وجود دارد و چون زینب کبری سلام الله علیها میگويیم «مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا؛
✍در بازی واقعی، آن زمان که نظام شاهنشاهی #سقوط کرد و سفارت آمریکا در تهران فرو پاشید، مسیر پیروزی ایران بر #آمریکا همچنان ادامه یافته بطوری که آمریکائیها هم #افول خود را فریاد میزنند.
#انقلاب_اسلامی سالها است، که #آهنگ_سقوط ابرقدرتی آمریکا را در جهان نواخته و #احرار_جهان آن را پذیرفتهاند.
┄┅┅❀🌷🌺🌷❀┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii🇮🇷
🔺هزار رسانه مزدور نمیتواند تعلق ما به تیم ملی را بگیرد
🔹علی علیزاده: تیم ملی باخت. صعود نکرد. خوب هم بازی نکرد. اما این تیم، فارغ از هر نتیجه، تیم ملی من است. هویت من است. نماینده وطنم. کودکی و نوجوانی و جوانیام. مثل خانوادهام.
🔹و همانطور که هزار رسانه مزدور نمیتوانند تعلق من به خانوادهام را بگیرند، کسی نمیتواند تعلق من به تیم ملیم را هم