۳ میلیون تهرانی مهمان جشن غدیر
🔹رئیس پلیس راهور تهران: برآوردها نشان میدهد امروز سه میلیون نفر در خیابان ولیعصر حضور داشتهاند.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادامه حضور مردم در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در خیابان ولیعصر
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
4_5956348216181001734.mp3
22.74M
🎧 سخنرانی آیتالله میرباقری در روز آخر جشن غدیر در حسینیه آیتالله حقشناس(ره)
☑️ @mirbaqeri_ir
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
🔴 مخاطب این نوشتار مدیران و تصمیم گیران کشورند❗️
1⃣بزرگترین خیانت جریان نفوذ در دولت روحانی، زمینه سازی برای اشغال فضای مجازی کشور توسط آمریکا بود. جریان مزبور در این راستا دو اقدام اساسی را در دستور کار داشت:
۱. قرار دادن تمام امکانات و زیرساخت های ارتباطی کشور در خدمت توسعه سکوهای آمریکایی که محل پمپاژ میلیاردها محتوای مخرب ضدفرهنگی، ضداعتقادی و ضدارزشی تا کنج خانه های مردم هستند.
۲. ایجاد جو رسانهای علیه هرگونه اقدام حاکمیت در راستای سالم سازی فضای مجازی که اقدام دوم به مراتب مهمتر از اقدام اول است.
2⃣ شبکه رسانهای که با حمایتهای دولت قبل در کشور ایجاد شد، از ولنگاری فضای مجازی درآمدهای نجومی به دست آورده و میآورد. بدیهی است فردی که در سایه هرج و مرج فضای مجازی، روزانه دهها میلیون درآمد دارد، زیربار ساماندهی این فضا نمی رود و پول پاشی برای هجمه به هر اقدامی که در راستای سالم سازی فضای مجازی باشد، بدیهی ترین کاری است که چنین فردی انجام می دهد❗️
3⃣این چنین است که جیغ های بنفش به صدا در میآیند؛ دیروز علیه طرح صیانت (فارغ از برخی انتقادهای دلسوزانه به طرح مزبور) و امروز علیه دو اقدام تحسین برانگیز؛ یکی اقدام وزارت ارتباطات در فعال سازی پیش فرض جستجوی ایمن (safesearch) و دیگری اقدام ساترا در برخورد با سکوهای متخلف شبکه نمایش خانگی.
✅ مخاطب این نوشتار مدیران و تصمیم گیران کشور هستند؛ هدف از جنجال های رسانه ای در مخالفت با دو اقدام اخیر، ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیران است. کاسبان ولنگاری فضای مجازی در برابر کوچکترین اقدام مثبت، هجمه سنگینی می کنند تا هزینه اقدام را برای مسئول مربوطه افزایش دهند و وی یا عقب نشینی کند یا به همان اقدام حداقلی بسنده کرده گام بعدی را بر ندارد.
اینجا است که باید فرمایش خدای متعال خطاب به پیامبر اکرم را یادآوری کرد که «إستَقِمْ کما اُمِرتَ وَ لا تَتَّبِع أَهْواءَهُمْ»
✍حجت الاسلام محمد کرباسی
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
✅ چرا یکی از بهترین اعمال در شب عید غدیر بیعت با ولایت است؟
📍چرا #لبیک_یا_خامنه_ای؟
🔹بیانات رهبر انقلاب در مهر ماه ۹۳:
قاعدهی حکومت و اقتدار و قدرتمداری در جامعهی اسلامی، با غدیر معیّن شد و پایهگذاری شد؛ اهمّیّت غدیر این است. اهمّیّت غدیر فقط این نیست که امیرالمؤمنین را معیّن کردند؛ این هم مهم است امّا از این مهمتر این است که ضابطه را معیّن کردند، قاعده را معیّن کردند؛ معلوم شد که در جامعهی اسلامی، حکومت سلطنتی معنا ندارد، حکومت شخصی معنا ندارد، حکومت زَر و زور معنا ندارد، حکومت اشرافی معنا ندارد، حکومت تکبّر بر مردم معنا ندارد، حکومت امتیازخواهی و زیادهخواهی و برای خود جمع کردن و افزودن معنا ندارد، حکومت شهوترانی معنا ندارد؛ معلوم شد که در اسلام اینجوری است. این قاعده در
غدیر وضع شد.
🔹سخنرانی سال ۶۵ امام خمینی (ره)
غدیر منحصر به آن زمان نیست، غدیر در همه اعصار باید باشد و روشی که حضرت امیر در این حکومت پیش گرفته است باید روش ملتها و دست اندرکاران باشد. قضیه غدیر، قضیه جعل حکومت است، این است که قابل نصب است و الّا مقامات معنوی قابل نصب نیست....
غدیر آمده است که بفهماند که سیاست به همه مربوط است، در هر عصری باید حکومتی باشد با سیاست، منتها سیاست عادلانه که بتواند به واسطه آن سیاست اقامه صلاة کند، اقامه صوم کند، اقامه حج کند، اقامه همه معارف را بکند و راه را باز بگذارد برای اینکه صاحب افکار، یعنی آرام کند که صاحب افکار، افکارشان را با دلگرمی و با آرامش ارائه بدهند. بنا بر این، این طور نیست که ما خیال کنیم که ولایتی که در اینجا می گویند، آن امامت است و امامت هم در عرض فروع دین است، نخیر؛ این ولایت عبارت از حکومت است، حکومت مجری اینهاست..
(صحیفه امام، ج٢٠، ص: ١١١-١١٨)
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
📌جایگاه ایران در نظم جدید بینالمللی
🔹در دنیای کنونی برای شناخت علمی روابط بینالملل و روابط دولتها میباید با مفاهیمی چون آنارشی و قدرت و امنیت خوب آشنا و آنها را فهم کنیم. به همین منظور تعاریف کوتاهی از هرکدام ارائه میدهیم.
🔹آنارشی: در واقع پایه و بستر شناخت روابط بینالملل را شکل داده و به معنی عدم حکومت مرکزی (نه صرفا هرج و مرج و بیقانونی) میباشد.
🔹قدرت: به لحاظ هستی شناختی مهمترین موتور محرکه روابط بینالملل و از عواملی چون تعدد، تنوع، تضاد، تفاوت، محدودیت بازیگران تشکیل میگردد.در دنیای آنارشیک بازیگران ناچار به "خودیاری" یعنی تامین امنیت و منافع خود هستند که تضمین کننده این خودیاری داشتن قدرت است. در این عرصه قدرت یک مفهوم نسبی و پراکنده است و قدرت هر بازیگر در نسبت با دیگری محاسبه میشود. بنابراین هر بازیگری که قدرت بیشتری داشته باشد توانایی بیشتری برای تامین قدرت و منافع خود دارد. دولتها همواره در یک رقابت دائمی برای کسب، حفظ و افزایش قدرت خود هستند. به عبارتی بهتر نوع و تعداد بازیگرانی که بیشترین میزان قدرت در روابط بینالملل را دارند، نظم بینالمللی را شکل میدهند] در واقع نظم بر مبنای تعداد ابر قدرتها شکل میگیرد [ بر همین مبنا تاریخ چند نوع نظم را به خود دیده:
نظم تک قطبی، نظم دو قطبی، نظم سه قطبی، نظم چند قطبی دراین سالها عرصه رقابت بین نظمهای موجود بوده و هرچه تعداد قطبها بیشتر، نظام شبکهای، پیجیده، نامنظم و بیثباتتری شکل میگرفته است.
🔹با این مقدمه علمی به سراغ کشور پهناور، پرهمسایه، پرخطر، پرچالش، مشمول قطببندیهای رایج و دارای فرصتها و تهدیدات فراوان یعنی ایران عزیز میرویم. کشوری در غرب آسیا و در قاعده بازی ابرقدرتها؛ این گربه خوش خط و خال همواره در قطببندیهای رایج عرصه بینالملل نقش مکمل را داشته و برای حفظ استقلال، عزت، حاکمیت، سرزمین مجبور به انتخاب الگوی رفتاری متناسب با هژمونها بوده است. که در لسان عالمان روابط بینالملل همان اتحاد با هژمون و قبول نظم آن و یا عدم اتحاد و عدم قبول نظم هژمون به بیان ساده رهبری همان سازش یا مقاوت. لکن با توجه به حضور قدرتها دراین منطقه؛ جمهوری اسلامی ایران برای حفظ امنیت و منافع ملی و ایجاد بازدارنگی، راهبرد "عمق استراتژیک "را برگزیده و از مرزهای خود خارج شد. در این بین اتفاقات داخلی مانند روی کار آمدن دولت سیزدهم و تحولات خارجی مانند پیروزیهای جبهه مقاومت در سوریه، انتخابات در عراق و لبنان، تسلط طالبان بر افغانستان و خروج امریکا از این کشور، تغییر معادلات در یمن، جنگ دوم قراباغ، و صد البته تهاجم روسیه به اوکراین نشان از شکلگیری نظمی جدید و به تبع آن پیدا کردن جایگاه حقیقی ایران اسلامی در این کارزار دارد.
نظمی که در حال شکلگیری ایست مبتنی بر "چینش قدرت" در نظام بینالملل است. و این قدرت تابع هنجارها، اتحادها، ائتلافها، دشمنیها و دوستیها، نهادها و سازمانها و نسبت آنها با یکی از ابر قدرتها دارد.
🔹و اما با افول بازی گردانی ابر قدرتها به نا چار حرکت دیگر قدرتها هم دستخوش تغیراتی میشود (نظریه قاعده نزولی هژمون).
در این بین ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به نظریه اسلام سیاسی؛ خود را در قامت یک قدرت منطقهای مطرح و به دنبال تغییر موازنه قوا و تغییر الگوهای رفتاری در نظامهای موجود میبود. و برای دستیابی به موازنهسازی اقدام به تقویت قدرت علمی، نظامی، هستهای... و افزایش ضریب نفوذ سیاسی و فرهنگی (قدرت معنویی) خود بوده که این امور منجر به بالا بردن قدرت بازداندگی او شده است.
اتفاقات جامعه جهانی همچون جنگ روسیه با اوکراین از طرفی منجر به تهدید جدی در حوزه نفوذ امریکا در اروپا گردیده و ناامنی حاصل از حضور بیگانگان در خاورمیانه را معکوس و به دروازهای اروپا بازگردانده و نوک پیکان الگوی" سه قطبی منعطف" را از امریکا تغییر و جابجا کرده است. در این بین انتخابات 1400در ایران و تغییر رویکرد سیاست خارجی غرب محور به شرق محور و نگاه راهبردی به همسایگان و خنثیسازی تحریمها به واسطه بستن سندهای راهبردی 25و 20ساله با چین و روسیه، عضویت دائم در پیمان شانکهای، سفرها و تفاهمنامههای اقتصادی با همسایگان نزدیک و ... حکایت از تامین منافع ایران بر اساس منطقهگرایی در نظم جدید بینالمللی است که در آن ایلات متحده را دیگر هژمون مطلق نمیداند.
اقتدار ولایی
📌جایگاه ایران در نظم جدید بینالمللی 🔹در دنیای کنونی برای شناخت علمی روابط بینالملل و روابط دولته
🔹بحران در حد فاصل آسیا و اروپا نشان دهنده ضعف ساختاری در ناتو، با باز تقویت روسیه بعد از فروپاشی است که به دنبال برهم زدن نظمهای سنتی ایست. و در این مسیر به همراهی و حمایت قدرتهای منطقهای و فرامنطقهای مثل ایران و چین نیاز دارد. این فرصت تاریخی در سالهای بعد از جنگ جهانی برای اولین بار برای جمهوری اسلامی فراهم گردیده تا بتواند نظم مورد نظر (نظم ایدئولوژیک) خود را بیش از پیش تثبیت و آن را گسترش دهد.
🔹درفرجام سخن باید متذکر این نکته باشیم که تغییر معادلات قدرت در جهان به معنی از بین رفتن تهدیدات و دشمنی ابرقدرتها نبوده بلکه این تحولات صرفا به معنای فروپاشی نظم امریکایی است البته که ما موافق این نوع نظم هم نبوده و به دنبال نظم مطلوب خود میگردیم.
✍️محمد حسین دهقانی (کارشناس مسائل بینالملل)
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف به ولایت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) و روز غدیر توسط خطیب مشهور سعودی در تلویزیون دولتی عربستان!
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #کلیپ «خبر بزرگ»
👤 استاد #رائفی_پور
🔺 کل دعوای شیطان بر سر امیرالمؤمنین است.
🔅 ما منتظر فرزند آن خبر بزرگیم برای برپایی عدالت بر روی زمین .
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
👤 توییت استاد #رائفی_پور
✍ خود کرده را تدبیر نیست.
اگر روحانی را محاکمه کرده بودید جرات نمیکرد این طور وقیحانه در چشمان مردم نگاه کند و دروغ بگوید.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
اقتدار ولایی
🔴🔹رنج احمقی🔹🔴
عیسی مریم به کوهی میگریخت
شیر گویی خون او میخواست ریخت
آن یکی در پی دوید و گفت خیر
در پیت کس نیست چه گریزی چو طیر
با شتاب او آنچنان میتاخت جفت
کز شتاب خود جواب او نگفت
یک دو میدان در پی عیسی براند
پس بجد جد عیسی را بخواند
کز پی مرضات حق یک لحظه بیست
که مرا اندر گریزت مشکلیست
از کی این سو میگریزی ای کریم
نه پیت شیر و نه خصم و خوف و بیم
گفت از احمق گریزانم برو
میرهانم خویش را بندم مشو
گفت آخر آن مسیحا نه توی
که شود کور و کر از تو مستوی
گفت آری گفت آن شه نیستی
که فسون غیب را ماویستی
چون بخوانی آن فسون بر مردهای
برجهد چون شیر صید آوردهای
گفت آری آن منم گفتا که تو
نه ز گل مرغان کنی ای خوبرو
گفت آری گفت پس ای روح پاک
هرچه خواهی میکنی از کیست باک
با چنین برهان که باشد در جهان
که نباشد مر ترا از بندگان
گفت عیسی که به ذات پاک حق
مبدع تن خالق جان در سبق
حرمت ذات و صفات پاک او
که بود گردون گریبانچاک او
کان فسون و اسم اعظم را که من
بر کر و بر کور خواندم شد حسن
بر که سنگین بخواندم شد شکاف
خرقه را بدرید بر خود تا بناف
برتن مرده بخواندم گشت حی
بر سر لاشی بخواندم گشت شی
خواندم آن را بر دل احمق بود
صد هزاران بار و درمانی نشد
سنگ خارا گشت و زان خو بر نگشت
ریگ شد کز وی نروید هیچ کشت
گفت حکمت چیست کآنجا اسم حق
سود کرد اینجا نبود آن را سبق
آن همان رنجست و این رنجی چرا
او نشد این را و آن را شد دوا
گفت رنج احمقی قهر خداست
رنج و کوری نیست قهر آن ابتلاست
ابتلا رنجیست کان رحم آورد
احمقی رنجیست کان زخم آورد
آنچ داغ اوست مهر او کرده است
چارهای بر وی نیارد برد دست
ز احمقان بگریز چون عیسی گریخت
صحبت احمق بسی خونها که ریخت
اندک اندک آب را دزدد هوا
دین چنین دزدد هم احمق از شما
گرمیت را دزدد و سردی دهد
همچو آن کو زیر کون سنگی نهد
آن گریز عیسی نه از بیم بود
آمنست او آن پی تعلیم بود
زمهریر ار پر کند آفاق را
چه غم آن خورشید با اشراق را
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
🔰 غافلان در حکم چهارپایان
🔸 «وَلَقَد ذَرَأْنا لِجَهَنَّمَ كَثیراً مِنَ الْجِنِّ وَاْلاِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لا يَفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ اَعْيُنٌ لايُبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ اذانٌ لا يَسْمَعُونَ بِها اُولئِكَ كَاْلاَنْعامِ بَلْ هُمْ اَضَلُّ اُولئِكَ هُمُالْغافِلُونَ.» اعراف ۱۷۹
🔻 ترجمه: «و حقّا كه ما بسيارى از جن و انس را (گويى) براى دوزخ آفريدهايم، زيرا كه دلها دارند ولى (حقايق را) بدان نمى فهمند، و چشمها دارند ولى بدان (به عبرت) نمى نگرند و گوشها دارند ولى بدان (معارف حقّه را) نمى شنوند؛ آنها مانند چهارپايانند بلكه گمراهترند (زيرا با داشتن استعداد رشد و تكامل، به راه باطل مى روند) و آنها همان غافلانند»
🔹 غفلت، راههاى معرفتى که خداوند براى انسان قرار داده است مسدود و آنها را غیر قابل استفاده مىکند خداوند، چشم و گوش و دل در اختیار انسان قرار داده تا در مسیر شناخت و معرفت از آنها استفاده کند؛ ولى شخص غافل در تشخیص درست از نادرست از آنها استفاده نمىکند؛ بلکه، سرش را پایین انداخته، به متقضاى غریزه کور و بدون آنکه توجه کند حق و باطلى هم هست عمل خواهد کرد، غافلان به حقایق توجّه نمىکنند؛ بلکه، غرایز با کمک شرایط خارجى انگیزههایى براى آنان بوجود مىآورد و ایشان نیز به دنبال آن انگیزهها حرکت مىکنند و در واقع زندگیشان یک زندگى حیوانى است. قرآن از این گروه با عنوان غافلان یاد مىکند و غافلان را در حکم چهارپایان به حساب مىآورد.
📖اخلاق در قرآن جلد ۱ صفحه ۱۴۷
📝ترجمه آیه از آیت الله مشکینی
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
اقتدار ولایی
می رود قصه ی ما سوی سرانجام آرام...
شاعر: سید حمیدرضا برقعی
شب همان شب که سفر مبداء دوران مي شد
خط به خط باور تقويم مسلمان مي شد
شب همان شب که جهاني نگران بود آن شب
صحبت از جان پيمبر به ميان بود آن شب
در شب فتنه شب فتنه شب خنجرها
باز هم چاره علي بود نه آن ديگرها
مرد؛ مردي که کمر بسته به پيکار دگر
بي زره آمده در معرکه يک بار دگر
تا خود صبح خطر دور و برش مي رقصيد
تيغ عريان شده بالاي سرش مي رقصيد
مرد آن است که تا لحظه ي آخر مانده
در شب خوف و خطر جاي پيمبر مانده
گر چه باران به سبو بود و نفهميد کسي
و محمد خود او بود و نفهميد کسي
در شب فتنه شب فتنه شب خنجرها
باز هم چاره علي بود نه آن ديگرها
ديگراني که به هنگامه تمرّد کردند
جان پيغمبر خود را سپر خود کردند
بگذاريد بگويم چه غمي حاصل شد
آيه ي ترس براي چه کسي نازل شد
بگذاريد بگويم خطر عشق مکن
جگر شير نداري سفر عشق مکن
عنکبوت آيه اي از معجزه بر سر در دوخت
تاري از رشته ايمان تو محکم تر دوخت
از شب ترس و تباني چه بگويم ديگر؟!
از فلاني و فلاني چه بگويم ديگر؟!
يازده قرن به دل سوخته ام مي داني
مُهر وحدت به لبم دوخته ام مي داني
باز هم يک نفر از درد به من مي گويد
من زبان دوختم و خواجه سخن مي گويد:
"من که از آتش دل چون خُم مِي در جوشم
مُهر بر لب زده خون مي خورم و خاموشم"
طاقت آوردن اين درد نهان آسان نيست
شِقْشقِيّه است و سخن گفتن از آن آسان نيست
مي رود قصه ي ما سوي سرانجام آرام
دفتر قصه ورق مي خورد آرام آرام
چشم وا کن احد آيينه ي عبرت شد و رفت
دشمن باخته بر جنگ مسلط شد و رفت
آن که انگيزه اش از جنگ غنيمت باشد
با خبر نيست که طاعت به اطاعت باشد
داد و بيداد که در بطن طلا آهن بود
چه بگويم که غنيمت رکب دشمن بود
داد و بيداد برادر که برادر تنهاست
جنگ را وا مگذاريد پيمبر تنهاست
يک به يک در ملاء عام و نهاني رفتند
همه دنبال فلاني و فلاني رفتند
همه رفتند غمي نيست علي مي ماند
جاي سالم به تنش نيست ولي مي ماند
مرد مولاست که تا لحظه ي آخر مانده
دشمن از کشتن او خسته شده درمانده
در دل جنگ نه هر خار و خسي مي ماند
جگر حمزه اگر داشت کسي مي ماند
مرد آن است که سر تا به قدم غرق به خون
آن چناني که علي از اُحد آمد بيرون
مي رود قصه ي ما سوي سرانجام آرام
دفتر قصه ورق مي خورد آرام آرام
مي رسد قصه به آن جا که علي دل تنگ است
مي فروشد زرهي را که رفيق جنگ است
چه نيازي دگر اين مرد به جوشن دارد
اِن يَکاد از نفس فاطمه بر تن دارد
کوچه آذين شده در همهمه آرام آرام
تا قدم رنجه کند فاطمه آرام آرام
فاطمه فاطمه با رايحه ي گل آمد
ناگهان شعر حماسي به تغزّل آمد
مي رود قصه ي ما سوي سرانجام آرام
دفتر قصه ورق مي خورد آرام آرام
مي رسد قصه به آن جا که جهان زيبا شد
با جهاز شتران کوه اُحد بر پا شد
و از آن آينه با آينه بالا مي رفت
دست در دست خودش يک تنه بالا مي رفت
تا که از غار حرا بعثت ديگر آرد
پيش چشم همه از دامنه بالا مي رفت
تا شهادت بدهد عشق ولي الله است
پله در پله از آن ماذنه بالا مي رفت
پيش چشم همه دست پسر بنت اسد
بين دست پسر آمنه بالا مي رفت
گفت: اين بار به پايان سفر مي گويم
«بارها گفته ام و بار دگر مي گويم»
راز خلقت همه پنهان شده در عين علي ست
کهکشان ها نخي از وصله ي نعلين علي ست
گفت ساقيِ من اين مرد و سبويم دستش
بگذاريد که يک شمّه بگويم، دستش
هر چه در عالم بالاست تصرف کرده
شب معراج به من سيب تعارف کرده
گفتني ها همگي گفته شد آن جا اما
واژه در واژه شنيدند صدا را اما...
سوخت در آتش و بر آتش خود دامن زد
آن که فهميد و خودش را به نفهميدن زد
مي رود قصه ي ما سوي سرانجام آرام
دفتر قصه ورق مي خورد آرام آرام
شهر اين بار کمر بسته به انکار علي
ريسمان هم گره انداخته در کار علي
بگذاريد نگويم که اُحد مي لرزد
در و ديوار ازين قصه به خود مي لرزد
مي رود قصه ي ما سوي سرانجام آرام
دفتر قصه ورق مي خورد آرام آرام
مي نويسم که "شب تار سحر مي گردد"
يک نفر مانده ازين قوم که برمي گردد
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
✅ نکاتی پیرامون راهپیمایی ۱۰ کیلومتری غدیر
1️⃣ اثبات مجدد کلام رهبری که فرمودند:" امروز #گرایش_مردم به انقلاب و به دین از روز اوّل انقلاب یقیناً بیشتر است."(۱۴۰۱/۰۳/۱۴) حضور پرشکوه و فعال مردم در این راهپیمایی نشان داد که کیفیت و کمیت گرایشات انقلابی و مذهبی مردم ایران نسبت به ابتدای انقلاب یقینا بیشتر شده است.
2️⃣ این راهپیمایی 10 کیلومتری در واقع #قدرت_نمایی بزرگ فرهنگی شیعی است که در سالهای آینده همانند راهپیمایی اربعین حسینی چشمگیرتر خواهد شد.
3️⃣ نقطه آغاز این راهپیمایی در عید غدیر 1401 و در خیابان ولیعصر تهران بود، اما یقینا در سالهای بعد با گسترش و عبور از مرزهای ایران در بسیاری از شهرهای جهان، رنگ و بوی #بین_المللی خواهد گرفت و هر ساله با شرکت دهها میلیون نفر در ضیافت غدیر، عظمت ولایت را به جهان گوشزد خواهد کرد.
4️⃣ این راهپیمایی را میتوان چهره دیگر و یا در واقع امتداد #سلام_فرمانده دانست و قطعا جلوگری آن در آینده عالم گیر خواهد شد.
5️⃣ با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و فشار طاقتفرسای دشمنان، راهپیمایی ۱۰ کیلومتری، #سرمایه_اجتماعی نظام را بازسازی و ترمیم کرد. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.
6️⃣ #ترکیب_جمعیتیِ راهپیمایی و حضور همه اقشار مردم، از باور عمیق مردم به دین و ارادت به اهل بیت (ع) حکایت میکند. نشان داد که واقعیت دینداری مردم در ظواهر آنها خلاصه نمیشود.
7️⃣ برنامه امروز ، دقیقاً انعکاسی از #نیاز_جامعه بود. نشان داد جامعه به برنامههایی از این دست چقدر نیاز دارد. برنامههایی که همدلی، باهم بودن، کنار همبودن و به هم مهربانیکردن را در محیطی سالم، شاد و بانشاط و البته در ذیل باورهای دینی زمینهسازی کند.
◀️ طبیعتا، در اجرای برنامه های عظیم این چنینی، بخصوص اولین بار، نابسامانی، ناهماهنگی و اشکالات جزئی وجود دارد اما ما نباید از #راهبرد_اصلی و نتایج کلان آن غافل شویم.
#سید_احمد_رضوی
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
اقتدار ولایی
💢رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ غدیر سخنرانی کرد
💢رهبر جنبش انصارالله: اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی میشود
🔹سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت عید غدیر خم سخنرانی کرده و با تبریک این عید تأکید کرد که ملت یمن در استانهای مختلف برای این روز، جشنهای بزرگی برگزار میکنند.
🔹وی افزود: بزرگداشت عید ولایت، اهمیت بسیاری دارد و در واقع شکرگزاری به درگاه خداوند است؛ زیرا دین و نعمت را در این عید بر مردم کامل کرده است. اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان و منافقان در میان امت اسلامی میشود و امت اسلام، نیازمند اصل ولایت است تا با خطرات انحراف مقابله کند.
🔹رهبر انصارالله یمن با تاکید بر اینکه افراد منافق می خواهند امت اسلامی را با عناوین پر زرق و برقی همچون توافقنامه ننگین «آبراهام» با صهیونیست ها مرتبط کنند، افزود: تکفیری ها ابزار دشمن صهیونیستی برای هدف قرار دادن امت اسلامی هستند.
🔹الحوثی با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان حاضر در امت اسلامی، تلاش دارند بر این امت و کانونهای تصمیمگیر آن مسلط شوند، افزود: دشمنان همچنین می کوشند موقعیتی را به دست گیرند تا مسائل را به سود خود به پایان برسانند.
🔹رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: دشمنان و منافقان در پی تثبیت دیدگاه منفی و خصمانه در قبال امام علی (ع) در داخل امت اسلامی هستند؛ زیرا آنان در ایشان، اصالتی را دیدند که با دروغ های آنان مقابله میکند و دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا حضرت علی (ع) را از امت اسلامی جدا کنند تا بتوانند هر چیزی را تحریف کنند، چرا که دشمنان اهمیت ارتباط با امام علی (ع) را درک می کنند.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
34.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹تبارک الله احسن الخالقین
♦️ بالاخره کلیپ سلام فرمانده لبنان آماده شد صوت بسیار زیبا و کلیپ دیدنی
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فیلم کاملتر از نظر آیتالله طالقانی در مورد حجاب؛ و اشتغال بکار خانمها...ضد انقلاب سالها این سخنان مرحوم طالقانی را سانسور کردند.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شاهکار هنری جوانان شما که در بین اخبار گم شد/ فروش میلیون دلاری انیمیشن ایرانی در روسیه
🔹 انیمیشن سینمایی #پسر_دلفینی در ۲۷۱۲ سالن سینما در روسیه اکران شده و فقط در دو هفته یک میلیون و هفتصد هزار دلار فروش داشت.
قسمتهایی ازاین انیمیشن را تماشا کنید
🔹 درآمد هالیوود در سال ۲٠۱۹ بیش از ۴۲.۵ میلیارد دلار بود یعنی چند برابر درآمد فروش نفت ایران
🔹 اخیرا یک انیمیشن ایران بنام پسر دلفینی در روسیه به نمایش درآمده و در چند روز به درآمد بیش از ۱.۷ میلیون دلاری رسیده
🔹 وقتش نشده نفت رو کنار بزاریم هم درآمد کسب کنیم هم فرهنگمونو رواج بدیم؟!
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
🔰 گام بلند «پسر دلفینی» در خارج مرزهای ایران
✍ محمد سرشار، مدیر سابق شبکه کودک:
🔹 عیدی اهالی پویانمایی، فروش خیرهکننده فیلم سینمایی «پسر دلفینی» در ۲۷۰۰ سینمای روسیه بود: یک میلیون و هفتصد هزار دلار یا چیزی حدود ۵۲ میلیارد تومان.
🔹 محمدامین همدانی (تهیهکننده) و محمد خیراندیش (نویسنده و کارگردان) سالها به دنبال ساختن این فیلم بودند. دورادور میدیدم که ذره ذره ایده اولیه پسری سوار بر دلفین را پروراندند و به آن جان بخشیدند و با تلاش بسیار، برای پخش آن در سینماها بازاریابی کردند. حالا آنها لبخند بر لب، بر فرش قرمز افتتاحیه اکران فیلم خود در سینما «کارو ۱۱ اکتبر» مسکو ایستادهاند و از موفقیتی که به دست آوردهاند، به خود میبالند: چشاندن طعم شیرین هنر ایرانی به کام کودکان جهان.
🔹 به تیم پرانگیزه و هنرمند «پسر دلفینی» این موفقیت را تبریک میگویم. آنان افتخاری را آفریدند که دلهای جوانان بسیاری را در سراسر کشور گرم میکند و به آینده هنر پویانمایی ایرانی چشماندازی روشنتر و امیدآفرین میبخشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 میدونستید طبق ماده۱۳ قانون برنامه پنجم توسعه و ماده ۱۰۹ تبصره ۲ قانون برنامه ششم؛ از باشگاههای دولتی نباید حمایت بشه و این حمایت دولت در قالب وزارت ورزش و جوانان جرم محسوب میشه؟!
فوتبالیستها غیرقانونی دارن از بیتالمال حقوق دریافت میکنن و مجرم هم هستن.تازه زبونشون هم درازه
✍ سمیه جوان
🔹 قانون و تبصره گذاشتیم که آقاجان دولت جمهوری اسلامی ایران که الان داره پول میده به استقلال و پرسپولیس مجرمه.
بعد نوشته پول نمیخواد بده، پول حق پخش بازیها رو بده!
بزرگوار! باشگاهها دارن از امکانات دولت (صدا و سیما) استفاده میکنند، اگه کسی قرار باشه پول بده، باشگاهها هستند.
✍امین موسوی
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷
سه کتاب هدیه قرائتی برای بچههای اطلاعات
«اطلاعات و امنیت در قرآن و روایات» ، «شرح قرآنی دعای مکارمالاخلاق صحیفه سجادیه» و «شناخت قرآن گامی به سوی تفسیر» از آثار جدیدالتألیف حجتالاسلام والمسلمین محسن قرائتی است، که به تازگی روانه بازار نشر شدند.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «اطلاعات و امنیت در قرآن و روایات»، مشتمل بر شش فصل عبارت از ضرورت تشکیلات اطلاعاتی، امنیت در اسلام، خبر در اسلام، وظایف نیروهای اطلاعاتی، روش کار نیروهای اطلاعاتی و تذکرات و هشدارها هستند.
در مقدمه این کتاب از زبان مؤلف آمده است: روزی برای سخنرانی به مرکزی که مسئولان نظارت و اطلاعات بودند، دعوت شدم، بعد از پایان سخنرانی از آنان پرسیدم: آیا موضوع نظارت و اطلاعات از نظر قرآن و روایات بررسی شده است؟ پاسخ دادند: این کار به طور وافی نشده است. تصمیم گرفتم یک دور قرآن را به این قصد مرور کنم و از برکت این مرور جزوه حاضر که شامل صدها آیه و حدیث است به دست آمد.
مسئله نظارت و اطلاعات مخصوص یک دستگاه نیست، بلکه دستگاههای مختلف هر کدام به نحوی نظارت، بازرسی، تحقیق، تفحص، حفاظت و حراست برای حفظ نیروها و اهداف خود با عناوین مختلف را دارند. نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، و مسئولان حراست و دایره تحقیق و تفحص مجلس و بازرسان تمام وزارتخانهها و مسئولان گزینشها هر کدام به نحوی به آشنایی با اسلام در راستای کار خود نیاز دارند.
این کتاب به غیر از اصطلاحات درون سازمانی و بینالمللی و تعبیرات خاص هر وزارتخانه، به اصل مسئله نظارت و امنیت و بازرسی پرداخته و هر دستگاهی میتواند اصطلاحات مخصوص خود را با عناوین قرآنی مصداقیابی کند. خواندن این کتاب به انسان بصیرت میدهد که چگونه اسلام به تمام ابعاد زندگی و نیازهای سیاسی اجتماعی توجه دارد.
این چندمین کتابی است که حجتالاسلام قرائتی با نگاه خاص برای رشتههای مختلف نوشته شده است مانند: سیصد اصل مدیریت از قرآن، سیمای حقوق در قرآن، سیمای سیاست در قرآن، سیمای خانواده در قرآن و روایات، سیمای اقتصاد در قرآن و روایات، شهر و مسکن در اسلام، اخلاق نظامی و انتظامی، قرآن و متولیان فرهنگی.
استاد قرائتی درباره این قبیل آثارش چنین میگوید که ناگفته پیداست که این حرکت مثل سایر حرکتها از ساعت اول کامل نخواهد بود، ولی میتواند به نسل نو و دانشگاههای مختلف الگو دهد که اسلام در همه ابعاد زندگی سخنی برای گفتن دارد.
*گشودن ابواب جدید فقهی، تفسیری و معرفتی به معنی گشودگی بیشتر در مسیر مدیریتهای بهینه و در نتیجه استانداردسازی بیشتر زندگی مردم در سایهسار حکومت اسلامی است.
خاصه اینکه اگر این گشودنها در مسیر نیازهای اصلی جامعه از قبیل امنیت باشد؛ آنگاه جامعه و افکار عمومی در صورت جهاد تبیین، بیشتر به این حقیقت پی میبرد که حکومت اسلامی شیعی چه مزیّتهایی نسبت به سایر حکومتها و سایر نحلههای فکری دارد.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
کانال انقلابی اقتدار ولایی
@EqtedareVelaeii 🇮🇷