فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶🔷اولین واکنش میثم مطیعی به حواشی شعر صف اول و برخورد شهید سید ابراهیم رئیسی با وی..خیلی ها مثل ایشون دولت شهید رئیسی رو مورد نوازش قرار دادند بدوناینکه از ماهیت قضیهخبر داشته باشند اما شهید رئیسی به قول خودشون با اینکه منتقدشون بودن باز وقتی که میدیدنشون با مهربانی برخورد میکردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌درخواست یک جوان از شهید رئیسی در دوران انتخابات و مناظرات تلویزیونی:نباید بهشون رحم کنی، جوابشون رو بده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اون مهندسی که به #شهید_رئیسی گفت ۶ کلاسه خودش از بین اعداد ۱ تا ۷ عدد ۸ را انتخاب کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تلاش مزدوران فارسیزبان رژیم صهیونیستی برای خونشویی از جنایات اسرائیل و کشتار هولناک رفح!
▪️اقدام هماهنگ بیبیسی و اینترنشنال در دعوت از تحلیلگران صهیونیست برای توجیه کشتار مردم در رفح:واقعا در این کشتار چارهای نبوده/ آن منطقه جزء مناطق امن نبوده پس اسرائیل میتوانسته حمله کند/ تقصیر اسرائیل نیست، آتشسوزی باعث بروز چنین اتفاقی شده/ اینها نازیهای عرب هستند که آمدند کنار ما زندگی میکنند!
▪️اصلا سوال است که چادرهای پناهندگان فلسطینی را چه کسی آتش زده در حالی که اسرائیل نقطهای بمباران کرده است!
🗒 رهبر انقلاب: تشییع ثابت کرد که ملّت ایران به رئیسجمهور که مظهر «شعارهای انقلاب» بود چه دلبستگیای دارند. آقای رئیسی بر روی «شعارهای انقلاب» تکیه کرد و همۀ دنیا، ایشان را به عنوان «رئیسجمهور انقلاب» میشناختند. وقتی مردم، با عظمت از این مرد تجلیل میکنند، معنایش حمایت از «شعارهای انقلاب» است.
،،،،،،،،،،،
🖇 تعلیقه:
تأکید ایشان بر روی «انقلابیبودنِ» رئیسیِ عزیز، واکنش در برابر یک «مسألۀ عینی» و «بدیل واقعی» است و ایشان در پی ترجیحِ امری بر امر دیگر هستند. آنچه که در مقابل رویکرد انقلابی قرار میگیرد، این است که برخی نیروهای سیاسی، به عنوان «ضرورت جهانی» یا «اضطرار اجتماعی»، از بنیانهای انقلاب عقبنشینی میکنند و بهتدریج، به «تلقّی لیبرالی» از جمهوری اسلامی میرسند؛ درحالیکه حسّاسیّت نسبت به شعارهای انقلاب، به معنی عبور نکردن از اصالتهای اوّلیّه و اصرار بر تداوم هویّتِ نخستین است. اینان، شعارهای انقلاب را بر زبان نمیآورند؛ چون تصوّر میکنند که شرایط امکانِ این شعارها از دست رفته و جامعه، دیگر آنها را برنمیتابد. ازاینرو، لازمۀ تحقّق آرمانهای انقلابی در جامعه را دوقطبیشدن جامعه و ایجاد گسست و شکاف میانگارند. اینان بر این باور هستند که سرمایۀ اجتماعیِ انقلاب، تضعیف شده و میان حاکمیّت و مردم، گسل پدید آمده است. رنجآور این است که تحلیلهای یادشده - که متضاد با برداشت رهبر انقلاب است – نهفقط از سوی دگراندیشانِ سکولار، بلکه از سوی لایههای التقاطی در درون جبهۀ انقلاب، ارائه میشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 آقای [شهید]رئیسی، سرمایۀ اجتماعی کشور را در چشم دنیا آورد
سیدالشهدای_خدمت
شهید_جمهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 #دکترسعیدجلیلی:
کشور را فقط اداره نباید کرد
کشور باید جهش پیدا کند.
#مناظره : سال ۱۴۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬یگان رضوان حزب اللّه لبنان با انتشار این ویدئو به حضور خود در تلفات گیری اخیر از ارتش اسراییل در درگیری های جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی را قوت بخشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تو دهنی محکم نویسنده آمریکایی در مناظره با حقوقدان حامی پهلوی؛ سازمان سیا یکی از وحشتیترین دیکتاتورهای جهان را به ایران آورد!
👈 «گلن گرینوالد» وکیل، نویسنده و روزنامهنگار آمریکایی در مناظره با «آلن درشویتس» حقوقدان آمریکایی حامی خاندان پهلوی و رژیم صهیونیستی:
👈"دلیلی که شاه به ایران آورده شد این بود که ایرانیان یک دولت منتخب دموکراتیک داشتند و سازمان سیا آن دولت را سرنگون کرد."
👈"علاقه آلن درشویتس، سیا و غرب به شاه نه به خاطر دموکراسی بلکه به دلیل مطیع بودن این دستنشانده بود."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مرکز ملی هوش مصنوعی و شورای راهبری فناوریهای کوآنتوم دو یادگار شهید رئیسی
دهقانی فیروزآبادی:
در قانون برنامه هفتم آمده بود که کشور باید در طی اجرای این برنامه ۶ مجموعه تراز در آفرینش فناوریهای روز داشته باشد.
مرکز ملی هوش مصنوعی و تشکیل شورای راهبری فناوریهای کوآنتوم دو یادگار شهید رئیسجمهور شهید بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هدفگذاری آقای رئیسی، ایستادن بر سکوهای اول تا سوم منطقه در حوزههای راهبردی
👈دهقانی فیروزآبادی:
رئیسجمهور شهید توجه واقعی به فراهمسازی زیرساختهای لازم برای فناوریها داشتند.
👈دیگر هدفگذاری آقای رئیسی،ایستادن بر سکوهای اول تا سوم منطقه در حوزههای راهبردی مثل نانو و هوش مصنوعی بود
02_sokhanrani_hajati_14030303_1_1 (mp3cut.net).mp3
42.87M
🔴 آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید از صابرین بود
🔸باید خط صبر و مقاومت را در جامعه تقویت نمود
🎙سخنرانی حجت الاسلام حاجتی، مرقد
امام زاده سبزه قبا دزفول
@hajati
30.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟠 آثار و برکات انس با امام زمان علیه السلام
🔺بخشی از سخنرانی حجت الاسلام حاجتی در مراسم دعای ندبه در جمع امت حزب الله دزفول/ پخش از شبکه یک سیما
🎥 بخش اول
@hajati
🔻تجلّیِ هویّتِ ملّی در یک تشییع تاریخی:
سیاستمدارِ دلربا
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. برخی در سالهای اخیر، همواره اصرار داشتهاند که تعلّقات ملّی در جامعه، تقلیل یافته و جامعه دچار گسستگی شده و حتّی امور اجماعساز نیز تهی از معنا شدهاند. اینان معتقدند که هویّت ملّی، بهشدّت گزند دیده و قوام و شیرازهاش از هم پاشیده و ازاینرو، سرمایۀ اجتماعی در وضع فروبستگی و انسداد قرار گرفته است. دیگر هیچ امری نمیتواند عواطف ملّی را برانگیزاند و مردم را در یک جهت، به حرکت درآورد. مقوّمات حیات جمعی تا آنجا دچار پریشانی شده که باید از فروپاشی اجتماعی سخن گفت و جامعه را ازدسترفته و یا در معرض انهدام کامل انگاشت. اینان در مقام تعلیل، جمهوری اسلامی را متهم میکنند که سیاستها و کارنامهاش، جامعه را تکهتکه کرده و میان حاکمیّت و مردم، تضاد و اصطکاک افکنده است. در همین امتداد، در مواجهه با درگذشت شهادتگونۀ رئیسجمهور نیز تصریح کردند که جامعه نسبت به این اتّفاق، هیچ حسی ندارد و گویا حادثهای در ابعاد ملّی رخ نداده است؛ بلکه حتی فراتر از این، بخشهایی از جامعه، چنان طرد و گریزان شدهاند که از درگذشت رئیسجمهور، خشنود هستند و خودِ این امر نشان میدهد که نفرت سیاسی در جامعه پدید آمده و تعلّقات ملّی، مضمحل شدهاند.
[دوّم]. اما این قضاوت بددلانه و عجولانه، ناگهان با استقبال گسترده و عمیق مردم از پیکر رئیسجمهور در مراسم تشییع، مواجه و ابطال گردید. این مواجهۀ شورانگیز و معنویِ مردم با رئیس جمهور نشان داد که حتی سیاسیترین امر هم میتواند به مایۀ وفاق و همگرایی تبدیل شود؛ با وجود اینکه سیاست، زمخت و مناقشه برانگیز و اختلافی است. در این مراسم، برای چندین بار در تاریخ حیات فرهنگیِ انقلاب، مشاهده شد که «سیاستِ انقلابی»، حامل چنین امکان و استعدادی است و برخلاف منطقِ مناسبات سیاسی در نظام لیبرال-دموکراسی، سیاستِ انقلابی میتواند مردم را در جهت غایات قدسی و الهی برانگیزاند و وجود و روح آنها را با خود همراه و همداستان سازد. حس مثبتِ جمعی نسبت به یک رئیسجمهور، همه را کنار یکدیگر قرار داد و عطری از همبستگی و همگرایی در جامعه افکند. او به گونهای عمل کرد که هم حس قدرشناسی جامعه، برانگیخته شد و هم محبّت و صمیمیّت ایمانی میان او و مردم پدید آمد. این نسبتِ برآمده از مودّت مؤمنانه و عمیق، به نظریۀ «مردم سالاری دینی» اختصاص دارد که در تجربۀ انقلاب اسلامی، دهها مصداق و نمونه یافته است. برخی گمان میکردند که این تجربه در «دهۀ شصت»، متوقف گردیده، اما تشییع اخیر، نشان داد که جامعه، همچنان به ارزشهای انقلابی، وفادار است و هویّتش را ذیل عالَم انقلابی، تعریف میکند.
[سوّم]. جامعه را باید در این «لحظههای تاریخی» شناخت؛ این لحظهها، آنچنان بزرگ و فاخر هستند که میتوانند «عمق» و «باطن» یک جامعه را نشان بدهند و اسرار درونیاش را آشکار سازند. در این لحظههاست که جامعه، تعلّقاتش را نشان میدهد. و چنین نیز شد؛ این اشتراک همدلانه و وفاق مؤمنانه و همنظری شورانگیز، بهراستی حاکی از آن است که جامعه، همبسته و همدل است و دغدغههای ملّی و ایمانی، زنده هستند. این همدلیها و وفاقها، «واقعی» هستند و گسلها و گسستها، «مجازی». ذهنیّتهای روایتزده که از «واقعیّت» و «میدان» به «مجاز» و «خیال» عبور کردهاند، دچار خطای تحلیلی میشوند و جمهوری اسلامی را یک نظام سیاسیِ بیگانه با مردم و دورافتاده از واقعیّت اجتماعی، ترسیم میکنند؛ حالآنکه این حکم، تحمیل و القای کجروایتهای سوگیرانه است. باید به «صدای واقعیّت»، گوش داد. در فضای مجازیِ غربی، صدای واقعیّت نمیپیچد، بلکه اندکی، فریاد میزنند تا خود را اکثریّت نشان بدهند. ایران، مساوی با فضای آلودۀ اینستاگرام نیست و هرچه که در آنجا میگذرد، برآیند جامعۀ ایران نیست. بدنۀ اجتماعیِ نیروهای تجدّدی، هرچه داشتند در اغتشاش سال ۱۴۰۱ به میدان آوردند، اما مشاهده کردیم که داشتهها و اندوختههای اجتماعیشان، بسیار ناچیز است. نباید اسیر «نعرههای مجازی» شد؛ نتیجۀ معادله در میدان و واقعیّت، مشخص میشود که دربرگیرندۀ «سیل انبوهِ مردم» است. جامعۀ ایران از لحاظ فرهنگی، آنچنان غنی و قویم است که جشن برهنگی به راه نمیاندازد و تننماییِ سیاسی را فضیلت نمیشمارد. آدمهای فروپاشیده و استحالهشده، برآیند و نمایندۀ جامعۀ ایران نیستند. ازاینرو، نباید مرعوب شد و این «ظهورات مبتذل» را تعمیم داد. نبض هویّتیِ جامعه را باید زیر تابوتهای هفتۀ گذشته گرفت و حال باطنیِ جامعه را در اینجا فهمید. جامعه در این لحظهها و برههها، سخن جمعی میگوید و صدای نهفتهاش، طنینانداز میشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌این حرف مخبر خیلی مهمه
!با دقت زیاد گوش بدهید..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر دکتر نبویان در خصوص دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این دو نفر ،ضربه های زیادی
به این انقلاب و کشور زدند و بر خلاف رای و نظر رهبر حکیم انقلاب عمل نمودند تا به رسوایی برجام رسیدند
👈مردی از جنس رییسی، اردوگاه احزاب را دچار زلزله و ولوله کرده است...
#دکترسعیدجلیلی
#گفتمان_اصلح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 راز مهم آیت الله فاضل در مورد عاقبت احمدی نژاد که بعد از رحلت ایشان منتشر شد ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴لا عَذَّبَ اللهُ أُمّي اِنَّها شَرِبت حبَّ الوصِيّ و غَذتنيهِ باللَّبنِ
خدا مادر مرا عذاب نکند او عشق وصی را نوشیده است و آن را با شیرش به من خورانیده است.
شادی روحشان صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دروغهای این جماعت مردم فریب را.....
🚨ادامه افشاگری و روشنگری از واقعیات و پشت پرده افراد سودجو....
لطفا پیگیر باشید
✅ به همت بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی،
🔷 نشست تخصصی "انگاره تعالی انقلاب اسلامی" برگزار شد
👤 رئیس پژوهشکده فرهنگ، انقلاب و تمدن اسلامی در این نشست که ظهر امروز، ۳۰ اردیبشهتماه، در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، عنوان کرد: اندیشه تعالی نوعی زاویه نگاه به تحولات ایران است.
🏷 وی با بیان اینکه، هویت ملی، تجدد، تمدن و انقلاب اسلامی بیشترین تاثیر را در اندیشه تعالی دارند، افزود: با توجه به اینکه اندیشه تعالی هم به موضوع تحولات پرداخته است و هم فلسفه تبدیل را بررسی میکند، شروع و مقدمات آن تا حدود زیادی بر اساس اصول "فلسفه تاریخ" است.
🏷 دکتر موسی نجفی، تصریح کرد: اندیشه ترقی از فلسفه تاریخ آغاز میشود، به سایر رشتههای مرتبط سرایت میکند و کلیت آن به صورت نگاهی از بالا در تاریخ و سیاست و سایر علوم مرتبط با تحولات، ساری و جاری میشود از این رو اندیشه تعالی از نظر جایگاه و نقشی که ایفا میکند تفاوتی با اندیشه ترقی رایج در این رشتهها ندارد و تفاوت فقط در منطق و شاخصهای محتوایی اندیشه تعالی و اندیشه ترقی است که این امر از همان مباحث ریشهای در فلسفه تاریخ است.
ادامه قبل👆
🏷 وی خاطر نشان کرد: اندیشه تعالی یک کلان روایت است درست مانند اندیشه ترقی که آن هم یک کلان روایت مهم است. این کلان روایتها هر چند از نظر محتوایی با هم متفاوت هستند، ولی از لحاظ ساختاری به روایتهایی کوچکتر وابسته هستند. این روایتهای کوچکتر، همان تجدد، تمدن، هویت و انقلاب است.
🏷 رئیس پژوهشکده فرهنگ، انقلاب و تمدن اسلامی، در ادامه با اشاره به اینکه رابطهای بین تمدن، تجدد و انقلاب وجود دارد، گفت: وقتی از تجدد ملی در برابر تجدد ظلی سخن میگوییم این مسئله با نظر هویت ذاتی ارتباط دارد و هر دو میتوانند از اجزای نظریه انقلاب باشند و یا بر عکس.
🏷 به گفته وی، برای استفاده از منطق اندیشه تعالی و به کارگیری آن در موضوعات مختلف تحولات اجتماعی و سیاسی، باید به مباحث عمیقتر و حوزههای فکری دیگر نیز اشاره کرد، از این منظر به کارگیری این منطق میتواند در تحلیل تاریخ تحولات اسلامی و بررسی سیر تمدن اسلامی، نظر علمی ابراز نماید و نوعی نسبت صحیح و درست بین گذشته و حال و آینده برقرار کند.
🏷 نجفی اضافه کرد: این استقلال و اجتهاد منطق تعالی در فهم ماهیت تمدن اسلامی و تحولات فکری و سیاسی اسلامی و یا ایرانی مهمترین و اولین دستاوردش شناخت واقعی وضعیتامروز ما در سیر تحولات چند صد ساله خواهد بود، شناختی که آیندهپژوهی سخت به آن وابسته است.