eitaa logo
اقتدار ولایی
974 دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ دنیا زبان ما را یاد گرفت! - 2 🖌مسعود اکبری همچنین «جانت یلن» وزیر امور خزانه‌داری آمریکا در هفته‌های گذشته در نشستی در کمیته امور مالی مجلس نمایندگان آمریکا اعتراف کرد که استفاده از دلار در دنیا رو به کاهش است و تحریم‌ها علیه ایران حتی متحدان آمریکا را به فکر استفاده از ارزهای جایگزین در مبادلات جهانی ‌انداخته است. اکنون حدود۲۰ کشور مورد تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکا قرار گرفته‌اند و وقتی این کشورها با یکدیگر همکاری کرده و از ظرفیت اتحادیه‌های مختلف مانند ‌شانگهای، بریکس و اتحادیه اوراسیا استفاده کنند، آمریکا بیش از پیش در موضع ضعف و انفعال قرار می‌گیرد. به عنوان نمونه، با انعقاد موافقت‌نامه تجارت ترجیحی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا صادرات ایران به این کشورها در دوماهه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است. اتحادیه اوراسیا بازاری ۱۸۰ میلیونی برای توسعه صادرات محصولات غیرنفتی ایران دارد. نکته قابل توجه این‌جاست که مذاکرات با اتحادیه اوراسیا برای انعقاد موافقت‌نامه تجارت آزاد با موفقیت به اتمام رسیده است. بر همین اساس نمایشگاه اختصاصی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا ۱۳ لغایت ۱۶ آذر سال جاری در تهران برگزار می‌شود.  ایران دقیقا مشابه مسیری که در پیوستن به ‌شانگهای طی کرد، در حال حاضر در تلاش برای پیوستن به سازمان بریکس است. بریکس شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی با پیشرفت‌های اقتصادی و ژئوپلیتیک خود برای کشورهای دیگر هر روز جذاب‌تر می‌شود چون از این فرضیه حمایت می‌کند که هر منطقه بر اساس منطقه جغرافیایی خود نیازها و منافع اقتصادی متفاوتی دارد که باید در توسعه متقابل اعضا به خدمت گرفته شود. نکته این‌جاست که آمریکا و کشورهای غربی اعتبار خود را در مقابل این گروه نیز از دست داده‌اند.  و اما قطعا هر ایرانی دغدغه‌مند نسبت به منافع ملی و عزت کشور - فارغ از گرایش‌های مختلف سیاسی- از عضویت دائم ایران در ‌شانگهای و منافع آن و همچنین رویکرد دولت سیزدهم در سیاست خارجی خرسند و شادمان شده و حس غرور و افتخار پیدا می‌کند. حال سؤال این‌جاست که چرا این ظرفیت بسیار مهم و بزرگ و دیگر ظرفیت‌ها و موقعیت‌ها در 8 سال دولت مدعی اصلاحات و اعتدال نادیده گرفته شد؟!  چرا مدعیان اعتدال و اصلاحات اصرار داشتند که بر دیوار سست آمریکا و سه کشور اروپایی یادگاری بنویسند؟! چرا در دولت قبل همه چیز و حتی آب خوردن مردم به برجام و FATF و خشم و لبخند مقامات آمریکایی و اروپایی گره خورد؟!  در دولت قبل کار به جایی رسید که رئیس‌جمهور سابق در اظهارنظری تأمل برانگیز گفت: «اگر برجام نبود، قدم به قدم حتی یک بشکه نفت را هم نمی‌توانستیم صادر کنیم.» در یک نمونه دیگر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان برنامه و بودجه در دولت سابق در اظهارنظری عجیب گفته بود: «شدیدترین مرحله تحریم، نفت در برابر غذا بود، اما الان در شرایطی هستیم که این بی‌انصاف‌ها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به‌فروش می‌رسد، امکان تبادل مالی نباشد.» این رویکرد و این دیدگاه در سیاست خارجی، لطمات سنگین و خسارات هنگفتی به کشور و مردم تحمیل کرد. ظریف در تیرماه 1400 و در پایان کار دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، اعتراف تلخی را مطرح کرد. وی گفت: «با خوش‌خیالی، دوستان دوران سختی را در سراب طمع سرازیر شدن شرکت‌های غربی از خود رنجاندیم. اتفاقی که اگر نمی‌افتاد نه دوستان دوران سختی رهایمان می‌کردند و نه با فشار حداکثری ‌ترامپ مواجه می‌شدیم.» نشان به آن نشان که در دولت قبل، بیش از 8 ماه در هند و بیش از 6 ماه در چین - دو عضو مهم و کلیدی ‌شانگهای- سفیر نداشتیم! در دولت قبل، یکی از دولتمردان [برده اعظم ملکه] گفته بود: «شما می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلد هستید که با دنیا مذاکره کنید و آیا زبان دنیا را می‌دانید؟»؛ حال در پاسخ به طرفداران این رویکرد باید گفت که «بنشینید و زبان مذاکره با دنیا را یاد بگیرید»؛ در دنیایی که به واسطه اقدامات مخرب و جنایتکارانه دولت‌های سلطه‌گر، «قانون جنگل» بر آن حاکم است، این اقتدار و دیپلماسی عزتمندانه است که احترام می‌آورد. احترامی که میوه‌های آن را می‌توان در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت، عزت ملی و اقتصاد چید و از آنها بهره برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 🔸 آیت الله مجتهدی: دکتر بیمارستان برای یک بیمار تجویز چلوکباب و برای دیگری سوپ و برای یکی هم نخوردن غذا را تجویز می کند. کسی اعتراض نمی کند، چون می فهمند که دکتر خیرش را می خواهد. ما هم قضا وقدر الهی را نشناختیم و نفهمیدیم. باید بفهمیم همانطور که مریض اعتراض نمی کند، ما هم به خدا نباید اعتراض کنیم و هر چه به ما می دهد راضی باشیم. 📚 مجموعه سلوک ابرار/ج2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در روز عید غدیر، پرتوی از ولایت خدا در میان مردم تجسّم پیدا کرد و دین کامل شد؛ بدون تعیین و تبیین این مسئله، دین واقعاً ناقص می ماند و لذا بود که نعمت اسلام بر مردم تمام شد.» ۱۳۶۹/۴/۲۰ 🖼 @khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(ع) کِشتی زيارت جامعۀ کبیره را در وادی ولایت انداختند تا ما با آن سير کنيم. ناخدای این کِشتی، خودِ امام است. شفاعت آن حضرت اين است که اين باب را باز کردند؛ مثل اين است که استاد به شاگرد می‌گويد اين ذکرها را بگو، و می‌خواهد ببيند او چه می‌کند تا به همان اندازه، دستگيری و شفاعت کند. ☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗂 بستۀ «شرح زیارت جامعۀ کبیره» از مجموعۀ (۵۷ جلسه) ▶️ https://b2n.ir/n38154 مقدمه : منزلت زیارت جامعه 1. آداب و ثمرات زیارت 1 2. آداب و ثمرات زیارت 2 3. آداب و ثمرات زیارت 3 4. زیارت جامعه کبیره، ما به النزاع مکتب شیعه با مکاتب دیگر 5. ارکان زیارت جامعه کبیره - السَّلَامُ‏ عَلَيْكُمْ‏ يَا أَهْلَ‏ بَيْتِ‏ النُّبُوَّةِ 6. رابطه «بیت الامام» و «بیت النبوه» - وَ عَنَاصِرَ الْأَبْرَارِ 7. رابطه امام با عناصر وجودی مؤمن - وَ أَرْكَانَ الْبِلَادِ 8. رابطه بلاد ایمانی با روح امام، رابطه شهر و نظام ارزشی - السَّلَامُ عَلَى مَحَالِّ مَعْرِفَةِ اللَّهِ وَ... حَمَلَةِ كِتَابِ اللَّهِ 9. امام، طریق دستیابی به مقام معرفت؛ معنای «برکة الله» 10. رابطه ولایت و برکت 11. توضیح علم امام و تحمل کتاب 12. «حملة کتاب الله»؛ «محتمل لعلمکم» - السَّلَامُ عَلَى الدُّعَاةِ إِلَى اللَّهِ وَ... الْمُظْهِرِينَ لِأَمْرِ اللَّهِ وَ نَهْيِهِ 13. رابطه دعوت و دلالت؛ محصول دلالت رضوان است؛ رباطه دعوت و محبت 14. دعوت با جذبه وجودی امام است؛ دلالت برای همه مخلوقات و در همه مراتب است 15. معنای مستوفرین یا مستقرین؛ اخلاص در توحید؛ اخلاص در شاکله؛ امر و نهی با «لفظ» نیست - أَشْهَدُ أَنَّكُمُ الْأَئِمَّةُ الرَّاشِدُونَ الْمَهْدِيُّونَ الْمَعْصُومُونَ... الْمُتَّقُونَ 16 توضیح «و اشهد انکم الائمه»؛ معنای خلافت و امامت 17. معنای عصمت 18. توضیح معنای «المعصومون» بر اساس زیارت غدیریه 19.کرامت خاص اهل بیت (ع) - عَصَمَكُمُ اللَّهُ مِنَ الزَّلَلِ 20. رابطه اختیار و عصمت 21. اعتصام و اعلام فقر و اضطرار، مدار عصمت 22. مقام عصمت، مقام اضطرار و فقر و خوف - منْ أَحَبَّكُمْ فَقَدْ أَحَبَّ اللَّهَ وَ مَنْ أَبْغَضَكُمْ فَقَدْ أَبْغَضَ اللَّهَ وَ... ضَلَّ مَنْ فَارَقَكُمْ 23. رابطه قلب و محبت 24. خداوند برای محبت خودش طریق قرار داده است 25. محبت، علامت حضور محبوب و نشانه جریان ولایت 26. توضیح معنای « اعتصام بالله» 27. مدخل حب فی الله و بغض فی الله 28. «سبل» متعدد اما «صراط» یکی است 29. رابطه شهادت و شفاعت 30. شاهد، شاکله را می‌شناسد 31. شهادت بر سرشت و همه خفایای وجودی ما 32. شفاعت، استقامت و سرمایه‌گذاری می‌خواهد 33. سه معنای «الرحمة الموصولة» 34. نمود رحمت موصوله در قالب نعمت‌ها 35. امانت، حقیقت ولایت 36. فرق حمل و احتمال 37. زیارت جامعه، بخشی از شئون امامان(ع) 38. امام اگر شاهد است، رحمت موصوله هم هست 39. رابطه آیات الهی و آیه مخزونه 40. محفوظه بودن «ولایت» در تشریع و تکوین 41. امام هم باب است (الباب المبتلی به الناس)، هم سبیل و هم صراط 42. درجات مردم و ابتلا و امتحان آنها به باب ولایت 43. «داعی» خودش «مدعو» است 44. دعوت، با جذبه وجودی است، نه با برهان نظری - مُحْتَمِلٌ لِعِلْمِكُمْ 45. رابطه علم و بندگی 46. معانی مختلف احتمال علم - و قَلْبِي لَكُمْ سِلْمٌ‏ وَ رَأْيِي لَكُمْ تَبَعٌ وَ نُصْرَتِي لَكُمْ مُعَدَّةٌ 47. اصلاح نیت، مقدم است 48. خصوصیات قلب سلیم 49. قلب ترازو می‌سازد - فثَبَّتَنِي اللَّهُ أَبَداً مَا حَيِيتُ عَلَى مُوَالاتِكُمْ 50. درباره ایمان ثابت و مستقر، ایمان عاریه‌ای و ودیعه‌ای - مَنْ أَرَادَ اللَّهَ بَدَأَ بِكُمْ وَ مَنْ وَحَّدَهُ قَبِلَ عَنْكُمْ وَ مَنْ قَصَدَهُ تَوَجَّهَ بِكُمْ‏ 51. اسمای الهی واسطه توحید - و أَنْتُمْ نُورُ الْأَخْيَارِ وَ هُدَاةُ الْأَبْرَارِ وَ حُجَجُ الْجَبَّارِ 52. توضیح «نور اخیار» 53. ابرار، نعمت امام را شاکرند - و أَشْرَقَتِ الْأَرْضُ بِنُورِكُمْ‏ وَ فَازَ الْفَائِزُونَ بِوَلَايَتِكُمْ...وَ عَلَى مَنْ جَحَدَ وَلَايَتَكُمْ غَضَبُ الرَّحْمَنِ 54. نورانی شدن زمین به نور ولایت در عصر ظهور 55. توضیح «فاز الفائزون بولایتکم» - وَ أَجْسَادُكُمْ فِي الْأَجْسَادِ وَ أَرْوَاحُكُمْ فِي الْأَرْوَاحِ....فَمَا أَحْلَى أَسْمَاءَكُمْ وَ أَكْرَمَ أَنْفُسَكُمْ 56. روح مؤمن از شعاع جسم امام است - بمُوَالاتِكُمْ تَمَّتِ الْكَلِمَةُ وَ عَظُمَتِ النِّعْمَةُ 57. شکر همه نعمت‌ها این است که همه را به نعمت ولایت گره بزنیم. ☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️ آیت الله مشکینی (ره): مبادا روز شهادت یا ولادت امامی بگذرد، و شما آن امام را زیارت نکنید. در هر روزی که شهادت یا ولادت امامی است،به نیّت زیارت آن امام، یک زیارت امین الله که زیارت کوتاهی هم هست بخوانید تا جزء زائران آن امام محسوب شوید، و از برکات زیارت آن امام معصوم بهره‌مند گردید. @maktabeallame
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷صلوات خاصه امام هادی علیه‌السلام🌷 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَصِيِّ الْأَوْصِيَاءِ وَ إِمَامِ الْأَتْقِيَاءِ وَ خَلَفِ أَئِمَّةِ الدِّينِ وَ الْحُجَّةِ عَلَى الْخَلائِقِ أَجْمَعِينَ اللَّهُمَّ كَمَا جَعَلْتَهُ نُورا يَسْتَضِي‏ءُ بِهِ الْمُؤْمِنُونَ فَبَشَّرَ بِالْجَزِيلِ مِنْ ثَوَابِكَ وَ أَنْذَرَ بِالْأَلِيمِ مِنْ عِقَابِكَ وَ حَذَّرَ بَأْسَكَ وَ ذَكَّرَ بِآيَاتِكَ وَ أَحَلَّ حَلالَكَ وَ حَرَّمَ حَرَامَكَ وَ بَيَّنَ شَرَائِعَكَ وَ فَرَائِضَكَ وَ حَضَّ عَلَى عِبَادَتِكَ وَ أَمَرَ بِطَاعَتِكَ وَ نَهَى عَنْ مَعْصِيَتِكَ فَصَلِّ عَلَيْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ وَ ذُرِّيَّةِ أَنْبِيَائِكَ يَا إِلَهَ الْعَالَمِينَ. خدايا درود فرست بر على بن محمد، جانشين اوصيا و پيشواى پرهيزگاران و يادگار امامان دين و حجّت بر همه آفريدگان. خدايا چنان‏كه او را نورى قرار دادى كه مؤمنان به وسيله او روشنى جويند، پس به پاداش شايانت‏ مژده داد و به كيفر دردناكت بيم داد، و از صولتت برحذر داشت و آياتت را به ياد مردم انداخت و حلالت را حلال و حرامت را حرام كرد و قوانين و واجباتت را بيان فرمود. و مردم را به بندگى‏ات ترغيب نمود و به طاعتت فرمان داد و از نافرمانى‏ات‏ بازداشت. پس بر او درود فرست، برترين درودى كه بر يكى از اوليايت و نسل پيامبرانت فرستادى اى معبود جهانيان‏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
00000000000 زیارت جامعه - سماواتی.mp3
27.63M
🔺زیارت جامعه کبیره / جناب سماواتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚪️🟤⚪️یهودگرایی و یهودی سازی (۱) یکی از جدیدترین رویدادهای قابل تأمل، طرح تعطیلی روزهای شنبه، از سوی برخی افراد و تصویب آن در کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی است که به منزله پیروی از آداب و سنن بنی اسرائیل خواهد بود. سرویس دیدگاه مشرق- محمّدتقی تقی پور طی یادداشتی با عنوان "یهودگرایی و یهودی سازی" نوشت: نکته اوّل: نفی یهودگرایی در قرآن خداوند متعال در قرآن کریم، به صراحت تمام، مؤمنان و مسلمانان را از دوستی با یهود و یا گرایش به سمت ادب، آداب و سنت های یهودی برحذر داشته و مذمّت کرده است. در آیه ۱۴ سوره مجادله آمده است: «آیا ندیدی کسانی را که قومی ]یهود[ را دوست گرفتند که خداوند بر آن ها غضب کرده است...؟» همچنین می فرماید: «بیماردلانی را می بینی که در ]به سوی[ آن ها ]یهود[ می شتابند...» (آیه ۵۲ سوره مائده) «ای کسانی که ایمان آورده اید! قومی ]یهود[ را که خدا بر آن ها غضب کرده به دوستی مگیرید...» (آیه ۱۳ سوره ممتحنه) در آیه ۵۱ سوره مائده نیز «دوست گرفتن یهود و نصارا» به شدّت نهی شده است. نکته دوّم: پروتکل های صهیونی آن گاه که اسنادِ «پروتکل های رهبران یهود»۱ برای اوّلین بار، طی سال های اوایل قرن بیستم میلادی (۱۹۰۱ به بعد) توسط سرگئی نیلوس روسی افشا گردید، کانون های یهودی و فراماسونری و مجامع وابسته، آن را «جعلی» و «توهم توطئه» مخالفان و دشمنان خود قلمداد کردند. امروز پس از گذشت حدود یکصد و بیست سال از آن تاریخ، هرکسی گوشه ای از توطئه ها و دسیسه های صهیونی را در مقیاس جهانی آشکار یا مورد بحث و بررسی قرار دهد، سعی می کنند آن را با اصطلاح «تئوری توطئه» یا «فرضیه توطئه» در ذهن و فکر عموم مخاطبان، مخدوش و غیرواقعی جلوه دهند. پس از به قدرت رسیدن بلشویک های یهودی در روسیه و استقرار نظام «اتحاد جماهیری سوسیالیستی شوروی» در سال ۱۹۱۷، چاپ و انتشار «پروتکل های صهیونی» به کُلّی ممنوع و غیرقانونی اعلام شد. علی رغم جعلی و غیرواقعی جلوه دادن آن از سوی نویسندگان و سازمان های یهودی، صهیونی و ماسونی، واقعیت ها و رخدادهای تاریخ معاصر به خوبی نشان می دهد که مفاد بیست و چهارگانه آن، به خصوص پس از پایان جنگ جهانی اوّل، به تدریج در حال اجرا و عملی شدن است. حرف اصلی و غایی پروتکل ها چیست؟ استقرار نظام اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی واحد و یک دست در سراسر جهان. نظامی مبتنی بر هستی شناسی سکولاریستی و منطبق با تعالیم، آموزه ها، آداب، سنّت ها و فرهنگ بنی اسرائیلی. مشغول و سرگرم کردن افکار عمومی با انواع برنامه های ورزشی، هنری، سینمایی، تئاتر، ترویج ولنگاری، بی بندو باری، برهنگی، عیّاشی، مشروبات الکلی، مواد مخدر و مفاسد اخلاقی، حذف ایمان الهی و اعتقادات دینی از زندگی فردی و حیات اجتماعی، کنترل رسانه های خبری و پیام رسانی، ترویج فرهنگ پوچ گرایی به خصوص در میان دختران و پسران جوان، جا به جایی مقام، منزلت و جایگاه زن، یعنی تنزل و تقلیل آن، از آن چه در نظام خلقت برای آنان سرشته و معین شده تا حد یک کالای تزیینی، تجمّلی و ابزاری در مسیر اغراض سیاسی، اقتصادی و به ویژه در جهت اطفای غرایز شهوانی مردان، قبضه تدریجی منابع اقتصادی، پولی و در نهایت به دست گرفتن قدرت سیاسی و حکمرانی جهانی از سوی «قوم برگزیده» و براساس فرضیه «حق تاریخی» که مدّعی اند در نظام آفرینش برای آن ها رقم زده شده است! مندرجات پروتکل ها از توطئه و برنامه ای بین المللی پرده برمی دارد که سرآغازِ سازمانی آن، حداقل به زمان شکل گیری رسمی سازمان مخفی و اسرارآمیز فراماسونری در انگلستان و سپس فرانسه، یعنی سال ۱۷۱۷ میلادی بازمی گردد.۲ نکته سوّم: نظام سرمایه داری کنونی حرکتی در مسیر امپراتوری جهانی یهودی یکی از پیشگامان عرصه روشنگری در حوزه تکاپوی یهودی برای سیطره بر جهان، ورنر سومبارت، جامعه شناس و اقتصاددان بزرگ آلمانی است. او حدود ۱۱۲ سال پیش با استناد به اطلاعات و مستندات متقن، اثبات کرد که نظام سرمایه داری (کاپیتالیستی)، یک سیستم غارتگری و چپاول گری، مبتنی بر تعالیم و آموزه های یهودی است که در راستای استقرار حاکمیت یهود بر جهان گام بر می دارد. امّا پرسش کلیدی و اساسی این است که جماعت یادشده با تکیه بر کدام ابزار و اهرم ها توانستند چنین پایگاه و موقعیتی را برای خود رقم زنند؟ آیا نبوغ و هنر یهودی چنین دست آوردی به ارمغان آورده یا شگردها و شیوه های خاصّ؟ سومبارت به صراحت می نویسد که یهودیان در تمام تعامل اجتماعی و اقتصادی با دیگر اقوام و ابنای بشر، به هیچ یک از قید و بندها، موازین، اخلاق، حق متقابل، امانت داری، عهدمداری و صدق در گفتار اعتقاد نداشته و پایبند نبوده اند؛ زیرا طرف مقابل خود را یک «غریبه» و به عبارت دیگر، «غیرانسان» به حساب آورده اند. بنابراین، دغل کاری، دروغ، غش در معامله و ... و مهم تر از همه، پنهان کاری و نفوذ، یک اصل مشروع و اهرم کلیدی برای پیشبرد مقاصدشان بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚪️🟤⚪️یهودی گرایی و یهودی سازی(۲) این نویسنده، درباره مخفی کاری، نفوذ و شیوه هایی که آن ها خود را در لباس، شکل و رنگِ غیریهودیان جا می زنند تا اهداف خود را تعقیب کنند، به نکات حیرت انگیزی استناد می کند: «وقتی به تعیین نفوذ یهودیان بر «حیات اقتصادی مدرن» می رسیم، بارها و بارها افرادی را خواهیم دید که ظاهراً مسیحی اند، اما در اصل به دین یهود اعتقاد دارند.۳ آن ها خود یا پدرانشان غسل تعمید دیده اند، فقط همین.» او در ادامه می افزاید: «من حتا به زنان یهودی که با مردان مسیحی ازدواج کردند و دست کم از نظر نام خانوادگی دیگر یهودی نبودند، اما با این همه، ویژگی های یهودی بودن خود را از دست ندادند، کاری ندارم. آدم هایی که مدنظر من هستند، یهودیانی اند که علی رغم ترک ظاهری دین، در خفا یهودی مانده بودند؛ این عدّه که نقش مهمی در تاریخ بازی کردند و در سده های مختلف به آن ها برمی خوریم، آن ها در برخی ادوار تاریخی، بخش عمده ای از یهودیان را تشکیل می دادند، اما چنان ژست و اداهای غیریهودی گرفته بودند و این نقش را با چنان مهارتی بازی می کردند که حتی در میان معاصران خود به عنوان مسیحی یا مسلمان شناخته می شدند.»۴ نکته چهارم: یهود مخفی در ایران در تاریخ معاصر ایران، نمونه های فراوانی از این قبیل افراد، یعنی یهودیان مخفی برمی خوریم که نقش اساسی و کلیدی و تأثیرگذار در رویدادها و تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سرزمین ایران بازی کرده اند. اگر بخواهیم گذشته ها را در این مقال درز بگیریم، فقط به این چند نمونه اکتفا می کنیم که مرحوم حجت الاسلام فاکر نماینده وقت مجلس شورای اسلامی، در یکی از سخنرانی های بسیار مهم خود به تعدادی از این افراد اشاره می کند. فردی یهودی تبار که حتی به مقام معاونت نخست وزیری در اوایل استقرار نظام اسلامی دست پیدا می کند. یا فرد دیگری که حدود سی (۳۰) سال پس از استقرار جمهوری اسلامی (یعنی سال ۱۳۸۶ شمسی) برای اشغال یک مقام بسیار عالی مرتبه معرفی می شود که همسر دائمی اش یهودی ـ بهایی بود. این مهم، علاوه بر سوابق غیراخلاقی و برخی مسائل نامشروع موجود در پرونده اش بود. مرحوم آقای فاکر در این باره چنین تصریح می کند: «برای اشغال یک مقام بسیار عالی؛ فرض کنید در سطح وزارت، فرض کنید مهم ترین وزارت؛ نمی خواهم بگویم وزارت! می خواهم علوّ آن مقام را در این سطح معرّفی کنم! این آدم هروقت در مجلس به ما می رسید، خم می شد دستمان را ببوسد! احترام می کرد! حاج آقا من نوکر شمایم! اصلاً هرچه بفرمایید عمل می کنم»!۵ ایشان همچنین، علاوه بر افشای یک شبکه تشکیلاتی یهودی ـ بهایی، ۵۲ نفری که به طور مخفی و در پوشش بچه مسلمان در شیراز به کارها و فعالیت های آموزشی و فرهنگی در مساجد و نیز در میان کودکان و نوجوانان مسلمان، مشغول بودند، به نَسَب و تبار یهودی چند نفر از مهره ها و عاملان اصلی قتل های زنجیره ای نیز تصریح می کند و توضیح می دهد که چگونه آن ها خود را در لباس اسلامی و مسلمانی مخفی کرده بودند.۶ جناب یدیدیا شوفط حاخام بزرگ یهودیان ایران نیز در کتاب خاطرات خود که در کالیفرنیای آمریکا به چاپ رسیده، به نمونه هایی از این یهودیان مخفی ایرانی با ذکر اسامی آن ها اشاره کرده است. نکته پنجم: پروژه حکومت واحد جهانی مباحث پیش گفته چنین حکایت دارد که یک تلاش و حرکت فکری و فرهنگی برنامه ریزی شده در مسیر استقرار حاکمیت واحد جهانی بر مدار و محور پول، ثروت و سرمایه سالاری، از چند قرن پیش در جهان آغاز شده است. راز و رمز عبور این جماعت و به بیانی دیگر، اصلی ترین و بزرگترین ابزار و قدرت آن ها در میان سایر اقوام و ملل، نفوذ بوده است. یعنی خود را به رنگ، نام و لباس دیگران آراستن و پیراستن و جا زدن. بنابراین، وجه مشخصه نظام سرمایه داری (کاپیتالیستی) جهان امروز پول است و طلا. ابزاری که تمام معیارها و ارزش های یک جامعه باید براساس آن تعریف و طبقه بندی شود. ایضاً در مرام و آموزه ها و معیارهای یهودی، پول و طلا حرف اوّل را می زند و یک هدف غایی است. پرستش پول و طلا یک اصلِ یهودی و یک واقعیت تاریخی است که در عهد عتیق، فراوان به آن اشاره گردیده است. «بنابراین یهودیان یاد گرفتند که پول را عاشقانه دوست بدارند و می دیدند که فقط به مدد پول است که می توانند قدرت های جهان را مطیع خود گردانند. ... یهودیان تمام اسرار نهفته در پول و ویژگی های آن را درک کرده بودند و با قدرت اسرارآمیز آن آشنایی داشتند. آن ها سلطان پول و از خلال آن سلطان جهان شدند.»۷ در جهت نیل به این اهداف، هیچ مانعی وجود ندارد، زیرا «هدف وسیله را توجیه می کند.» چون هدف مشروع و مبتنی بر «حق تاریخی» «قوم برگزیده» است که در متون افسانه ای، کهن و عهد عتیق به آن ها وعده داده شده است، بنابراین آن ها مجازند از هر شگرد و شیوه و وسیله ای برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚪️🟤⚪️یهودی گرایی و یهودی سازی(۳) این عناصر با سرشت یهود عجین و در حیات اجتماعی و اقتصادی آن ها، به عنوان یک اصل، اساس و پایه نقش کلیدی ایفا می کنند. نکته ششم: چگونگی تسخیر ایالات متحده آمریکا امروز خود را امپراتوری حاکم بر جهان معرفی و قلمداد می کند. مقر بسیاری از سازمان های بزرگ بین المللی مثل سازمان ملل متحد در آن سرزمین قرار دارد. اتحادیه اروپا نیز تابعی از این امپراتوری به حساب می آید که مقر مؤسسات و مراکز تأثیرگذار و بزرگ دیگر جهانی در آن، از جمله اتریش، هلند، بلژیک، سوئیس، انگلیس، فرانسه و ... واقع شده است. هنری فورد آمریکایی در کتاب «یهود بین الملل» که در سال ۱۹۲۱ میلادی، یعنی ۱۰۲ سال پیش منتشر شد، به صراحت از آمریکا به عنوان «اورشلیم جدید» نام برد. او ضمن افشای اسرار چگونگی سیطره یهود بر ایالات متحده، از قول بعضی افراد ذی نفوذ یهودی تصریح کرده که «بنیان های ایالات متحده یهودی است نه مسیحی».۸ هنری فورد، مشاهدات و مستندات خود را برای میلیون ها آمریکایی بازگویی و تأکید کرده است که اشغال ایالات متحده آمریکا از سوی یهودیان نه با پشتوانه لیاقت، کاردانی، ذکاوت، هوش و یا حتّی سرمایه داران و پول سالاران یهودی، بلکه این رویداد بزرگ تاریخی، ریشه در عناصری دارد که برای بسیاری از مردم جهان ناشناخته باقی مانده است: «اگر به یهود فرصت مساوی داده شود و اگر او به قواعد بازی پای بند بماند، از دیگران هوشمندتر نیست. در حقیقت اگر امکان توطئه چینی و حیله گری از یهودیان سَلب شود»۹ آن ها خلع سلاح می شوند. تز و دکترین اصلی آن ها، «ایده یافتن» به جای «ساختن» است؛ یافتن با نیرنگ و حیله.۱۰ آن ها برای فتح ایالات متحده، نه با پرچم آشکار خود، بلکه با پرچم های دیگری تهاجم را آغاز کردند تا مرام و ماهیت شان آشکار و معلوم نشود، «دلیل این که فرزندان ما (آمریکایی ها) از نظریه ویرانگری و طغیان سیاه ]یهود[ پیروی می کنند این است که نمی دانند آن ها فرزندان چه کسی و نهال های چه نژادی هستند. .... بگذارید افکار یهودی با برچسب یهودی مشخص شوند و فرزندان ما بر این راز و رمز نژادی وقوف پیدا کنند.»۱۱ او همچنین می افزاید: «یهودا مبارزه را آغاز کرده است؛ یهودا به تهاجم پرداخته است؛ بگذارید بیاید؛ هیچ کس نباید از مبارزه با یهودا هراسی به خود راه دهد. اما! اجازه دهید همه خواهان مبارزه ای منصفانه باشند. دانشجویان دانشگاه و رهبران فکری را آگاه کنید که هدف از مبارزه، ]خطرِ[ حاکمیت اندیشه ها و نژادی است که بنیان تمدّن حاضر را نهاده و نویدبخش تمدّن های آینده است؛ آنان را مطلع سازید که نیروی مهاجم، یهودی است. این تنها چیزی است که ضرورت دارد، و یهودیان به همین معترض اند. آن ها می گویند: «شما نباید ما را بشناسید؛ شما نباید لفظ یهودی را به کار ببرید.» چرا؟ چون اگر تفکر یهودی نتواند پشت نقابی غیریهودی پنهان شود، محکوم به شکست است.آشکار ساختن مسأله، چنان که شاید و باید، تنها چیزی است که امروز ضرورت دارد. هر فکر مهاجم و متجاوزی را وادار کنید تا پرچمش را بالا ببرد!»۱۲ هنری فورد در سال ۱۹۲۱، یعنی حدود ۱۰۲ سال پیش تأکید می کند «یهود سازمان یافته ترین و منسجم ترین قدرت و حاکمیت روی زمین است. او معتقد است که مقرّ حکومت جهانی یهود، در دوره ای در پاریس، پایتخت فرانسه و دوره جنگ جهانی اوّل در لندن پایتخت پادشاهی انگلیس و سپس به ایالات متحده منتقل شده است.۱۳ به عقیده و تصریح او، حکومت جهانی یهود تنها زمانی با یک کشور اختلاف پیدا می کند که آن کشور کنترل منافع صنعتی و اقتصادی خود را برای یهود ناممکن سازد و یا در این مسیر تلاش کند. حکومت جهانی یهود مطابق با منافع و مقتضیات خود، می تواند جنگ به راه اندازد یا صلح برقرار کند. اگر کشوری در برابر او انعطاف به خرج ندهد، در آن جا هرج و مرج ایجاد می کند و نیز می تواند نظم و انضباط را اعاده کند. حکومت جهانی یهود، تار و پود قدرت جهانی را در اختیار دارد.۱۴ و امروز پس از قریب یکصد سال از آن زمان، نویسندگان مستقل و آگاه آمریکایی به صراحت اعتراف می کنند که «یهودیان از صمیم قلب به آمریکا چنگ انداخته اند.» آمریکا (امروز) عملاً به اورشلیم جدید و مرکز ثروت و قدرت صهیونیست ها تبدیل شده است. ... صهیونیسم بر آمریکا سلطه دارد و آمریکا زیر انگشتان صهیونیست ها می خواهد بر عالم حکم براند. در روزنامه اسرائیلی هاآرتص در ۲۰ اوت ۲۰۰۴ در یادداشتی با عنوان «عصر طلایی جهود در ایالات متحده» که به مناسبت جشن سپتامبر، یادبود سیصد و پنجاهمین سالگشت پیدایش جامعه یهود در آمریکا، نوشته شده بود، آمده است: «اهمیت گسترش قدرت یهودیان آمریکا در قرن بیستم نه تنها کم تر از تأسیس دولت اسرائیل نیست، بلکه بیش تر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا