🔰 یکّهتازی دلار و گستاخی زنان خیابانی؛ راه چاره چیست؟
🔴 این روزها شاهد بزرگترین جنگ ترکیبی برای ضربه به جمهوری اسلامی هستیم و ابعاد این جنگ خطرناک همچنان پوشیده مانده است. اقتصاد و فرهنگ و به تعبیر روشن تر، دلار در حوزه اقتصاد و اباحهگری فرهنگی در حوزه فرهنگ که بهصورت کشف حجاب، عریانگردی و معاشقههای خیابانی در جریان است، دو لبه یک قیچی هستند که هدفی جز به بنبست رساندن نظام اسلامی ندارند.
🔹 وقتی سال ۱۴۰۱ جنبش فاحشهها در کشور شدت گرفت، پیوست نفوذیها در حاکمیت، عریانتر از همیشه به میدان آمد و سنگر به سنگر، راه بازکن این جریان شد. چه کسانی همچنان اجازه اجرای قانون در برابر کشف حجاب را نمی دهند؟ مشاوران آنها در نهادهای بالادستی چه کسانی هستند؟ چه کسانی بازی کودکانه لایحه حجاب و عفاف را بهراه انداخته و فرصت جولان زنان فاسد و مأموران دشمن را در کوچه و خیابانها دادهاند؟ آیا همانان در گلوگاههای اقتصادی نشسته و روزانه با تزریق فشار اقتصادی بر مردم و افزایش قیمت دلار و کالاها، بستر رویگردانی مردم از نظام را فراهم نمی کنند؟
🔸 جریان نفوذی در اقتصاد و جریان استحاله فرهنگی، از یک مرکز هدایت میشوند که بیشک از مهرههای داخل حاکمیت نیز بهره میگیرند! زنان و دختران فاسد و بیحیا و گستاخ، زندگی روزمره را بر انسانهای مؤمن و متدین، سخت و سختتر میکنند و نمونه درمانگاه قرآن و عترت قم، گوشهای از همین فضاسازیهای ترسناک است که دینداران را میترساند و به کنج انزوا سوق میدهد!
🔹 عجیب تر، پالسهای اقتصادی به جریان مزبور است که دهان مدافعان انقلاب را میبندد، زیرا اولین سخن مفسدین فرهنگی، اعتراض به وضعیت اقتصادی است! وقتی به مدیران ارشد کشور اعتراض میشود که چرا قیمتها یک روز هم ثبات ندارد؟ پاسخ میدهند که از دست ما کاری بر نمیآید و خود بازار باید مدیریت کند! این حرف آقای مخبر را باید در کجای دلمان قرار دهیم!؟ الّا اینکه به او باید گفت اگر ناتوان از اصلاح امورید، چفیه انقلابی را از گردن خود بردارید و اینقدر از انقلاب و نظام و رهبری هزینه نکنید!
🔻 پایان سخن آن که بین رشد بیپایان دلار، سکه، طلا و به تبع آن، سختتر شدن زندگی مستضعفان، با رهاسازی فرهنگ به نفع استحاله فرهنگی، همپوشانی وجود دارد و هدفی جز ضربه به انقلاب خمینی کبیر را در سر نمیپرورانند.
✍️ حوزه علمیه؛ شکریان
۲۰ اسفند ۱۴۰۲
#درمانگاه_قرآن_و_عترت #حجاب #فرهنگ #اقتصاد #دلار #نفوذی
15.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶چرا سند 2030 پذیرفتنی نیست؟
______________________
🖌#پی_نوشت:
حسن فریدون اراده کرده بود تا بیشه شیران خدا ایران را به طویله چارپایان یهود تبدیل نماید لکن شهادت سردار سلیمانی بیشه شیران را به خروش انداخت و دولت گوساله ها به همراه ارباب خود طعم شکست را چشیدند. جنبش 1401 فواحش ادامه همان برنامه ریزی سند 2030 بود که تاکنون باعث خسارتهای جانی و مالی و فرهنگی شده است
#سازمان_ملل_متحد سازمان #مدیریت_گوساله_های_یهود است که صهیونیستها پس از جنگ دوم جهانی برای سلطه ی صهیونیزم بر جهان بوجود آوردند
#برجام_شناسنامه گوساله های سامری یهود
#حکمت 108 #نهج_البلاغه
وَ قَالَ (علیه السلام): لَقَدْ عُلِّقَ بِنِيَاطِ هَذَا الْإِنْسَانِ بَضْعَةٌ هِيَ أَعْجَبُ مَا فِيهِ وَ [هُوَ] ذَلِكَ الْقَلْبُ، وَ ذَلِكَ أَنَّ لَهُ مَوَادَّ مِنَ الْحِكْمَةِ وَ أَضْدَاداً مِنْ خِلَافِهَا؛ فَإِنْ سَنَحَ لَهُ الرَّجَاءُ أَذَلَّهُ الطَّمَعُ، وَ إِنْ هَاجَ بِهِ الطَّمَعُ أَهْلَكَهُ الْحِرْصُ، وَ إِنْ مَلَكَهُ الْيَأْسُ قَتَلَهُ الْأَسَفُ، وَ إِنْ عَرَضَ لَهُ الْغَضَبُ اشْتَدَّ بِهِ الْغَيْظُ، وَ إِنْ أَسْعَدَهُ الرِّضَى نَسِيَ التَّحَفُّظَ،
و درود خدا بر او، فرمود: به رگ هاے درونى انسان پاره گوشتى آويخته كه شگرف ترين اعضاى درونى اوست، و آن قلب است، كه چيزهايى از حكمت، و چيزهايى متفاوت با آن، در او وجود دارد.
پس اگر در دل اميدى پديد آيد، طمع آن را خوار گرداند، و اگر طمع بر آن هجوم آورد حرص آن را تباه سازد، و اگر نوميدى بر آن چيره شود، تأسّف خوردن آن را از پاى در آورد، اگر خشمناك شود كينه توزى آن فزونى يابد و آرام نگيرد، اگر به خشنودى دست يابد، خويشتن دارى را از ياد برد،
ادامه #حکمت 108 #نهج_البلاغه
وَ إِنْ غَالَهُ الْخَوْفُ شَغَلَهُ الْحَذَرُ، وَ إِنِ اتَّسَعَ لَهُ الْأَمْرُ اسْتَلَبَتْهُ الْغِرَّةُ، وَ إِنْ أَفَادَ مَالًا أَطْغَاهُ الْغِنَى، وَ إِنْ أَصَابَتْهُ مُصِيبَةٌ فَضَحَهُ الْجَزَعُ، وَ إِنْ عَضَّتْهُ الْفَاقَةُ شَغَلَهُ الْبَلَاءُ، وَ إِنْ جَهَدَهُ الْجُوعُ [قَعَدَتْ بِهِ الضَّعَةُ] قَعَدَ بِهِ الضَّعْفُ، وَ إِنْ أَفْرَطَ بِهِ الشِّبَعُ كَظَّتْهُ الْبِطْنَةُ؛ فَكُلُّ تَقْصِيرٍ بِهِ مُضِرٌّ وَ كُلُّ إِفْرَاطٍ لَهُ مُفْسِد.
و اگر ترس آن را فراگيرد پرهيز كردن آن را مشغول سازد.
و اگر به گشايشى برسد، دچار غفلت زدگى شود، و اگر مالى به دست آورد، بى نيازى آن را به سركشى كشاند، و اگر مصيبت ناگوارى به آن رسد، بى صبرى رسوايش كند، و اگر به تهيدستى مبتلا گردد، بلاها او را مشغول سازد، و اگر گرسنگى بى تابش كند، ناتوانى آن را از پاى درآورد، و اگر زيادى سير شود، سيرى آن را زيان رساند.
پس هر گونه كندروى براى آن زيانبار، و هر گونه تندروى براى آن فساد آفرين است.
8.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرورش گوسفند رومانوف در ایران به توصیه استاد #رائفی_پور
6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خاخام صهیونیست:
زنان، کودکان و افراد مسن را هم در غزه بُکشید!
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج