8.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 به اتفاق، برای حق
دکتر سعید جلیلی در شصت و هشتمین جلسهی حکمت سیاسی اسلام در قرآن:
🔹وقتی میخواهیم مسئولیتی را به شخصی محوّل کنیم، معیار انتخاب ما باید «عمل صالح» او باشد. وفاق، حول محور عمل صالح شکل میگیرد.
✅ @saeedjalily
🔴 عملیات تروریستی بیروت نشانه ضعف میدانی صهیونیستها است
🔹هوشیار باشیم!!
جریان نفوذ در حال چینش چاشنیهای انفجاری در داخل کشور است؛
1⃣ بی تردید عملیات تروریستی بیروت فراتر از توانمندی های اسرائیل بوده و با پشتیبانی قطعی آمریکا و انگلیس و برخی دوَل اروپایی به اجرا درآمده، چرا که حزب الله نقشه های محور شیطان به رهبری دول غربی را به شکست فاحش کشانده است؛
2⃣ این عملیات نه دلیل اقتدار صَهاینه بلکه نشانه ضعف و استیصال آنها میباشد و حکایت از این واقعیت دارد که جبهه غربی عبری عرصه مصاف را در میدان نظامی و نبرد رو در رو را به حزب الله باخته و از سر ناچاری عملیاتهای سبعانه ای از این قبیل روی آورده است؛
3⃣ هدف اصلی در این اقدام وحشیانه، بیش از ضربه نظامی به حزب الله، تضعیف روحیه رزمندگان مقاومت و تضعیف جایگاه آنها در جامعه لبنان و طوایف گوناگون آن بود، امری که جبهه کفر نه تنها به آن دست نیافت بلکه موجبات ارتقاء اراده جهادی رزمندگان مقاومت و و همدلی و انسجام بی سابقه جریانها و گروههای مختلف لبنانی را فراهم آورد؛
4⃣ حمایت نظامی حزب الله از غزه و تهاجم بی وقفه به سرزمینهای اشغالی، و ناتوانی اسراییل در به عقب راندن آن، در حکم تسلیم ارتش اشغالگری است که در نبرد شش روزه هفت، هشت کشور عربی را یکجا شکست داد؛
5⃣ با ادامه عملیاتهای هدفمند حزب الله و تخلیه شهرکهای شمالی اسرائیل و آواره شدن دهها هزار شهرک نشین و ویرانی شهرکها، عملا جبهه شمالی اسرائیل سقوط و سیطره صهیونیستها نابود گردیده تا آنجا که رسانه های صهیونیستی هم به صراحت اعلام کردند اکنون سید حسن نصرالله حاکم واقعی شمال فلسطین اشغالی است!!
6⃣ در حقیقت نتانیاهو نه تنها بر غزه سیطره پیدا نکرد و گروگانها آزاد نشدند بلکه جبهه شمالی را در طول یکصد کیلومتر به عمق ۲۰ کیلومتر از دست را داده است و این یعنی زنگ خطر برای موجودیت این جرثومه فساد؛
7⃣ باید هوشیار بود، اسرائیل و همپیمان غربیشان در چنگال تیز جبهه مقاومت گرفتار آمده و تجربه نشان داده که برای حفظ و بقا خودش از هیچ جنایتی دریغ نخواهند کرد نیروهای امنیتی جبهه مقاومت به تعبیر امام خامنه ای باید از نقشه دشمن جلوتر باشند واِلا..؛
8⃣ نکته مهم و عبرت آموزی اینجاست:
اگر پیجرهای همراه نیروهای مقاومت تبدیل به بمبهای کنترل از را دور شدند، در درون کشورمان هم اتاق فکر نفوذ و فتنه در حال برنامه ریزی برای ورود و صحنه گردانی عناصر بدسابقه و فتنهگر کدگذاری شده ای در دولت جدید هستند تا در فتنه های پیش رو از آنها بهنحو مقتضی استفاده انفجاری کند!!
9⃣ مصاحبه پر حاشیه رئیس جمهور محترم و ایفای نقش عناصر فتنه جو و ضد ارزشهای دینی و انقلابی مورد تاکید نظام، در طراحی برخی سوالات و تلاش آنان برای دریافت پاسخهای ناپخته از رئیس جمهور، نشانه ای صدق این ادعا میباشد؛ غافل نباشیم!
يُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ (بقره / ۹)
✍میراحمدرضا حاجتی
8.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
⭕️ ما یافتیم آنچه را دیگران نیافتند...
ما همه افق های معنویت را در شهدا تجربه کردیم...
و وای بر ما
که اینهمه زیبایی را دیدیم و
دل نسپردیم 😢و
از قافله عشاق جاماندیم!
.
🔻حجاب و قدرت سیاسی -۳
اصلاحطلبیِ لیبرال و تساهلوتسامح
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. در دورۀ سازندگی، سیاستهای اقتصادی بیش از هر چیز، موجبات گذار از فرهنگ اسلامی و انقلابی را فراهم کرد و در عرصۀ غیررسمی نیز، لیبرالها در محافل روشنفکری و دانشگاهی، جهت گیری جدیدِ فرهنگی را صورتبندی کردند، اما در دولت اصلاحات، بازاندیشی فرهنگی از درون دولت آغاز شد و خودِ دولت، روند استحالۀ هویّتی را در پیش گرفت. نیروهای فکری و سیاسیای که در دورۀ سازندگی، بیشتر در بیرون از قدرت سیاسی بودند و اندیشهورزی و فکرپردازی میکردند، اینک به ساخت قدرت دست یافته بودند و میتوانستند به طور مستقیم، لیبرالیسم فرهنگی را محقّق کنند. دولت اصلاحات، زیربنای روشنفکری داشت؛ روشنفکریِ شبهدینی که دل در گرو تجدّد داشت و میخواست از طریق توسعۀ سیاسی، طرح دموکراسی سازی را در ایران اجرا کند. یکی از شاخههای اصلیِ طرح دموکراسیسازی، فرهنگ بود. بر این اساس، اندیشۀ «تساهل و تسامح» به عنوان کلیدواژۀ این دولت شایع گشت. این تعبیر، ترجمۀ اصطلاح تلرانس است که بیتفاوتی و رواداری در برابر عقاید و رفتارهایی که از نظر دیگران، ناصواب پنداشته میشوند را دربرمیگیرد. نیروهای فکریِ اصلاحات، تلاش میکردند که تساهل و تسامح را با مدارای اسلامی، تطابق بدهند، اما حقیقت این است که تساهلوتسامح، ریشه در «نسبی اندیشیِ ارزشی» داشت؛ چنانکه به طور کلّی، ارزشها را واقعی نمیانگارد و به همین سبب، اغماض در مقابل ارزشهای دیگران را تجویز میکند.
[دوّم]. سیاستهای لیبرالیستی در حوزۀ فرهنگ، با شتاب فراوان آغاز شد و بیش از هر چیز، در قالب روزنامه هایی که بعدها، روزنامه های زنجیرهای خوانده شدند، بروز یافت. در این مطبوعات، همۀ ارزش های اسلامی و انقلابی به گونهای موذیانه و نامعرفتی، به چالش کشیده میشدند و روزانه، موجی از شبهه و اشکال و تردید دربارۀ آنها رواج داده میشد. در دانشگاه و سینما نیز همین وضع جاری بود. جریان روشنفکری، احساس میکرد که اکنون به واسطۀ بدنۀ اجتماعیِ خویش، میتواند نظام سیاسی را وادار به عقب نشینی فرهنگی کند و همۀ گذشتۀ هویّتی انقلاب را تغییر بدهد. از اینرو، شفاف و بیپروا، حملهها و اصطکاکها و تضادها را در پی گرفت و بیتعارف، لیبرالیسم و بازتفسیر اسلام و انقلاب بر مبنای لیبرالیسم را در دستور کار خویش قرار داد. بذرهای این سیاست در دورۀ سازندگی کاشته شده بودند و محمد خاتمی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سازندگی - که تا سال هفتاد و یک در قدرت بود - همین سیاست را اجرایی میکرد، اما اینک جریان روشنفکریِ سکولار به واسطۀ ارجاع به انتخابات، خود را صاحب حق میشمرد و ساختار شکنیهای گستردهاش را بخشی از مطالبات مردم معرفی میکرد. اینکه آیتالله خامنهای از «واگرایی های دهۀ هفتاد» سخن میگویند، از جمله همین سیاستها را نیز شامل میشود؛ سیاستی که بر مفاهیمی همچون «نفی خشونت»، «تساهل و تسامح»، «مدارا»، «تکثرگرایی»، «تحمل مخالف»، «زنده باد مخالف من»، «ایران برای همۀ ایرانیان»، «تعدّد قرائتها از دین» و ... تکیه داشت. در واقع، سه ضلع در کنار یکدیگر نشستند و انقلاب را در تنگنا قرار دادند: یکی «لیبرالیسم اقتصادی» در دورۀ دولت سازندگی که اشرافیّت و تکنوکراتیسم و دنیاطلبی و ثروتهای بادآورده و مادّیاندیشی را پدید آورد؛ دیگری «لیبرالیسم معرفتی» که در حلقۀ کیان دنبال میشد و میکوشید معرفت دینی را متزلزل و سیّال نشان بدهد و روایت پروتستانی از اسلام را شایع گرداند و قطعیّت و مقاومت و مبارزه و خلوص و ایمان و علم دینی و ... را بزداید؛ و در نهایت، «لیبرالیسم سیاسی» که در دولت اصلاحات، جامۀ توسعۀ سیاسی به تن کرد و دموکراسی سکولار را بر اسلام سیاسی ترجیح داد.
[سوّم]. روشن است که ترکیب یادشده که در قالب رسانه های غیررسمی و سیاست های رسمی دنبال میشد، تغییرات گستردهای را در فرهنگ عمومی پدید خواهد آورد و چنین نیز شد. در این مدّت، طرح استحاله از تحوّل اندیشهای آغاز شد و دانشگاه به عنوان مبدأ انتخاب گردید و نیروهای پیشران روشنفکری، حلقهها و مباحث خود را بسط دادند و بخشهایی از جامعه را به تصرّف خود درآوردند. به این ترتیب، سبک زندگیِ اسلامی و انقلابی، ضربههای سهمگین خورد و جامعه دچار گسست و شکاف درونی شد. از جمله دربارۀ حجاب، شیب گریز از الگوهای ارزشی، ناگهان تند شد و افزون بر حجاب، مناسبات و ارتباطات نامشروع نیز جلوههای بسیار بیشتری یافت. در واقع، این احساس و درک به جامعه القا شد که دورۀ انقلابیگری به سر آمده و اکنون اصلاح در دستورکار قرار گرفته و اصلاح نیز به این معنی است که چون در گذشته، تنگنظری فرهنگی صورت گرفته و سلایق به عنوان ارزشها بر جامعه تحمیل شدهاند، باید اکنون، گشادهدستی کرد و فضای اجتماعیِ باز پدید آورد و تکثّر را به رسمیّت شناخت.
🔴 در آخرالزمان همه هلاک می شوند، مگر کسانی که...
🔹حضرت امام حسن عسکری علیه السلام میفرمایند :
🔸 کسی در آخرالزمان از هلاکت و نابودی نجات پیدا نمی کند ، مگر این که خداوند او را به دعا برای تعجیل فرج و ظهور موفق بگرداند.
📚 بحار الانوار، ج۱۰۲، ص۱۱۲
🔹 آیت الله بهجت : بهترین کار برای به هلاکت نیفتادن در آخرالزّمان ، دعای فرج امام زمان(ارواحنا فداه ) است ؛ البته دعایی که در همه اعمال ما اثر بگذارد. قطعاً اگر کسانی در دعا جدّی و راستگو باشند ، مبصراتی (دیدنی هایی) خواهند داشت. باید دعا را با شرایط آن خواند و «توبه از گناهان» از جملة شرایط دعا است.
🌕 با خود قرار بگذاریم که بعد از هر نماز در سجده ی شکر ، و در تعقیبات نماز دعا برای ظهور را با حضور ذهن و توجه به معنی و مفهوم آن ، از عمق وجودمان از خدا درخواست کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اهمیت توسل به امام زمان(عج)
🎤 آیت الله ناصری (ره)
✅ وظیفه ما توسل به امام زمان (عج) است.
💡 خدا شاهد است امام زمان لحظهای از ما غافل نیست.
🚪 در خانه را بزن، آخرش یک کسی میآید در را باز میکند.
حجت-الاسلام-حاج-مهدی-طایب-ظهر-4-ابان-99.mp3
9.75M
💠 سختی های دوران امام حسن عسکری علیه السلام
🎙 استاد مهدی طائب:
🔹ویژگی خلیفه های زمان امام
🔹مامون چه برنامه ای داشت؟
🔹قرآن ائمه را چگونه معرفی میکند؟
🔹داستان مراقبت امیرالمومنین در جنگ برای قتل دشمنان!
🔹نگرانی سیدحسن نصرالله از بیماری و مرگ حافظ اسد
🔹 تلاش های حکومت برای شناسایی فرزند امام حسن عسکری
🔹 جعفر کذاب برادری ناخلف و جاسوس
✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب
🆔 @ostad_taeb
20.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳ گوشههایی از مناظره استاد طائب با زیدآبادی
🎞 #نماهنگ | «بازیگران فتنه»
🎙#استاد_مهدی_طائب
❓فتنه سال ۸۸ چه ارتباطی با دستگاه امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت؟
❓چرا باید سفیر یک کشور، بر خلاف تمام ضوابط دیپلماتیک، در #فتنه_۸۸ به خیابان بیاید!؟
❓آیا فعالان #فتنه_۸۸ از خائنانِ وابسته به خارج کشور بودند؟ میرحسین موسوی و کروبی چطور؟
📥 آپارات | سایت
🏷پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب
@ostad_taeb
✅ اگه دوست دارید
دربارهٔ قوم یهود و
کارهایی که در حق بشریت انجام دادن
بیشتر بدونید،
اون هم کاملا مستند و دقيق
مجموعه ۹ جلدی #تبار_انحراف رو
بهتون پیشنهاد میکنم.
📚 یک مجموعه کامل برای اینکه بدونیم
#قوم_یهود از ابتدا چه روندی رو طی کرده
و چطور به #اسرائیل این روزها رسیده.
برای مشاهده و تهیه این مجموعه میتونید به لینک زیر مراجعه کنید:👇
https://B2n.ir/y16375
✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب
🆔 @ostad_taeb
📘در هر جلد از مجموعه #تبار_انحراف به یک برهه تاریخی اشاره شده:
📖 #تبار_انحراف۱: تبارشناسی انحراف یهود تا دوران قبل از خلفاء
📖 #تبار_انحراف۲: تبارشناسی انحراف یهود در دوران بیستوپنجساله پس از پیامبر(ص)
📖 #تبار_انحراف۳: تبارشناسی انحراف با محوریت یهود از ابتدای حکومت امیرالمؤمنین(ع) تا شهادت آن حضرت
📖 #تبار_انحراف۴: تبارشناسی انحراف با محوریت یهود در دوران بیستساله امام حسن و امام حسین علیهمالسلام
📖 #تبار_انحراف۵: تبارشناسی انحراف با محوریت یهود در دوران بیستوپنجساله امامت سجاد علیهالسلام
📖 #تبار_انحراف۶: دوران امامت امام باقر(ع) و ابتدای امامت امام صادق(ع) تا پایان پادشاهی امویان
📖 #تبار_انحراف۷: دوران تأسیس خلافت عباسی مصادف با امامت امام صادق، امام کاظم تا شهادت امام رضا علیهمالسلام
📖 #تبار_انحراف۸: از امامت امام جواد(ع) تا شهادت امام حسن عسکری(ع)
📖 #تبار_انحراف۹: دوران غیبت صغری
شما میتونید این مجموعهی خوندنی رو با #تخفیف_ویژه از صفحه زیر تهیه کنید: 👇👇
کد تخفیف: ۱۷۰ (صرفا تا پایان شهریورماه)
🌐 https://manvaketab.com//author/196868/
👈🏼 همچنین میتوانید برای تهیه این مجموعه و بهرهمندی از ۲۰٪ تخفیف ویژه و کسب اطلاعات بیشتر با شناسه زیر در ارتباط باشید:
🆔 @Admin_Chs
✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب
🆔 @ostad_taeb
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 #کلیپ_نوشت | «از ادعا تا حقیقت»
🎙#استاد_مهدی_طائب
❓آیا عملکرد نیروهای امنیتی در #فتنه_۸۸ بیعیب و اشکال بود؟ شنیدهها در رابطه با تجاوز به دستگیرشدگان چقدر حقیقت دارد؟
📥 آپارات | سایت
🏷پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب
@ostad_taeb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 گوشهای از مناظره استاد مهدی طائب با احمد زیدآبادی
🔻اهانت بیسابقه به امیرالمومنین و رهبر انقلاب توسط یک وقیح محکوم امنیتی
🔹️ زیدآبادی که از محکومین امنیتی است میرحسین موسوی را که به دروغ، در انتخابات۸۸ اعلام تقلب کرد و به باطل جوانان را در اغتشاشات به کشتن داد، با امیرالمومنین که به حق با دشمنان اسلام میجنگید برابر دانست
🔹️ این بیشرم برای تطهیر موسوی فتنهگر که به خاطر اینکه میخواست انتقام رای نیاوردنش رو از کشور بگیره و به خاطر کینه و تصفیه حساب شخصی و حزبی، جوانهای مملکت رو برای آشوب و ایستادن جلوی نظام اسلامی، به خیابانها کشاند و باعث کشتار و بازی با حیثیت نظام و بازگشتن تحریم ها و هزاران خسارت مادی معنوی به کشور شد رو با امیرالمومنین که برای جهاد در راه خدا لشکر اسلام رو به مصاف با کفر و الحاد و طواغیت زمان برد یکی کرده و میگه اگر بگید موسوی باعث خونریزیه پس امیرالمومنین و رهبر انقلاب هم باعث خونریزی و کشتار هستند و متهم به کشتارن!
✅ پایگاه نشر آثار استاد مهدی طائب
🆔 @ostad_taeb