eitaa logo
اراده قوی | حسین ممبینی
256 دنبال‌کننده
142 عکس
165 ویدیو
25 فایل
طلبه درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم دانش پژوه رشته اخلاق موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) ارتباط با من @HMombeyni86 پاسخگویی خواهران توسط خانم @EradehGhavi_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸ماه رجب در کلام علامه مصباح(۳) یکى از اعمالى که در ماه رجب وارد شده، روزى هزار مرتبه ذکر «لااله الاالله» است. شاید براى بعضی سخت باشد؛ البته آدم [اگر] همت داشته باشد خیلى هم سخت نیست؛ نیم ساعت وقت می‌خواهد. [توصیه به این ذکر،] نشان می‌دهد که توجه به مسئله توحید چقدر در اسلام اهمیت دارد و براى خودسازى و رشد روحى و ترقى روحى انسان مؤثر است. ۱۳۸۷/۰۴/۱۳ 🌴اراده قوی(حسین ممبینی) @EradehGhavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻جوان یمنی خطاب به سران آمریکا و اسرائیل : مثل این آتش قورتتون میدیم 😂 ای غزه ما داریم می آییم ... اساتید جنگ روانی هستند | عضوشوید 👇 @hosein_darabi
🟢چرایی فعالیت مستمر جوخه‌های ترور علیه علامه مصباح 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نفرت از آيت‌الله مصباح و تلاش شبانه‌روزی غرب‌زدگان و اسلام‌ستيزان و ولايت‌گريزان برای دور نگه‌داشتن نسل جوان از ايشان دلايل متعددی دارد که به پاره‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنم: یک. منطق قوی: آيت‌الله مصباح منطقی قوی و نفوذناپذير داشت، تجسم حکمت اسلامي و قرآنی بود؛ مقلدان اندیشه‌های پوپری را يارای مواجهه با منطق مستحکم او نبود و نیست؛ به همین دلیل چاره‌ای جز ترور شخصيت او را نداشتند. دو. شجاعت در بیان حقایق: علامه مصباح شجاعتی کم‌نظير در بيان حقايق با بيانی شفاف و رسا و منطقی مستحکم داشت؛ و افراد زبون، در رویارویی با شجاعان و دليران، برای سرپوش نهادن بر ضعف و حقارت خود چاره‌ای جز خاک‌پاشی بر چهره خورشید و گل‌آلود کردن آب‌ ندارند. سه. بصیرت در فهم لایه‌های پنهانی افراد و افکار: او با بصيرتی کم‌نظير پنهانی‌ترين اهداف نفوذی‌های غرب در جريان فکر و فرهنگ انقلابی را می‌ديد و می‌شناخت و به دليل شجاعت کم‌نظيری که داشت، آن‌ها را آشکار می‌کرد؛ او حاصل سال‌ها نيروسازی و مقلدپروری غربيان برای زدودن فکر و فرهنگ اسلامی را از میان برد و اين يکی از رازهای اصلی کینه‌های کهنه و ریشه‌دار رهبران روشنفکری غرب‌زده از ايشان است. چهار. اندیشه‌پروری: علامه مصباح فقط يک عالم دينی نبود؛ عالمی انديشه‌‌پرور بود؛ او در کار نيروسازی و کادرسازی فکري برای انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد، پس برای جلوگيری از نفوذ انديشه و حکمت او که همان انديشه و حکمت انقلاب و اسلام است، ساده‌ترين راه را ترور شخصيت او می‌دانستند. غافل از اينکه علم، نور است و حکمت، چونان رودی روان که هیچ سنگ و سدی توان مسدود کردن دائمی راه آن را ندارد. پنج. ولایت‌گستری: صرفاً يک فيلسوف «ولايت‌پذير» نبود؛ بلکه حکيمی «ولايت‌گستر» هم بود؛ و در طول تاريخ اسلام، دشمنان‌ همواره سخت‌ترين و بی‌رحمانه‌ترين هجمه‌ها را با ولايت‌گسترانی چون سلمان و ابوذر و عمار و مالک و مقداد و میثم تمار و حجر بن عدی و... داشته‌اند و با ترور شخص یا شخصیت آنان خواسته‌اند بازوان ولايت را قطع کنند. شش. تئوری‌پردازی برای نظام انقلابی: آيت‌الله مصباح يک فرد نبود؛ بلکه عقبه تئوريک نظام بود؛ با ترور شخصيت و دانش و انديشه او می‌خواستند و می‌خواهند شخصيت و علم و انديشه انقلاب را ترور کنند. به تعبير ديگر، آيت‌الله مصباح خودش هدف اصلی نبوده و نيست؛ او سپر دفاع از اسلام و قرآن و ولايت و انقلاب اسلامی بوده و هست. هفت. نماد روحانیت آگاه و بصیر و مجاهد: یک شخص نبود، بلکه نماد و نمونه عالی و پیشرو و پیشگام روحانیت آگاه و بصیر و مجاهد بود. به همین دلیل، همه حقد و کینه‌های خفته و نهان از روحانیت مجاهد شیعه در همه دوران‌ها، توسط حامیان ایده اسلام منهای روحانیت بر سر او آوار می‌شد و هنوز هم می‌شود. 🔻اما دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب بدانند که اگر اسلاف‌شان توانستند نور سلمان و ابوذر و مقداد و عمار و حجر بن عدی‌ها را خاموش کنند و از تأثيرگذاری آنان در گستره تاريخ بکاهند، اینان هم می‌توانند چراغ روشنی‌بخش علم و انديشه مصباح یزدی را خاموش کنند. مصباح یزدی برکه‌ای نبود که در گذر زمان رنگ و طعم ببازد؛ او همچون رودی جاری در گستره تاریخ است که تازه بعد از هجران، جوششی نو و جريانی پرخروش آغاز کرده است؛ غرب‌باوران و ولايت‌ستيزان خوب می‌دانند که اين رود پرتلاطم با قوت دانش و خرد و انديشه، در پی جاری ساختن معنا و معنویت اصیل در همه ابعاد زندگی انسانی است و تا تحقق منويات حضرت ولايت و تا ثمر نشستن تمدن اسلامی‌، از حرکت باز نخواهد ايستاد. [بخشی از کتاب بر مدار حق: توصیفی از سلوک علمی و عملی علامه مصباح یزدی] 🆔https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتیجه خودباوری، عجیب است 🔺راه صعود: ننشینید و غصه بخورید که من «چه ندارم»! بلکه بیندیشید که من «چه دارم»؟ 🔺راز سقوط: خودتحقیری فردی یا اجتماعی 🔰 @Sajedi_ir
✍️ محمد جعفری 💠 تراژدی یک روشنفکر امروز با نوشته ای از آقای سروش در طعن و توهین به استاد گرامی آیت الله مصباح ره برخورد کردم که نشان از این داشت که چقدر برگزاری گرامیداشت آن استاد فرزانه در سومین سال رحلتش، بر این روشنفکر گران و سخت آمده است که رطب و یابس به هم بافته تا شخصیت علمی و معنوی آن عزیز سفر کرده را مخدوش و ملکوک نماید . این نوشته در واقع تکرار همان ادعاهای ایشان در طی یک سخنرانی در روز رحلت استاد در سال 1399 بود؛ فقط با لحنی بی ادبانه تر و فحاشی بیشتر که قبلا به همه آنها در جزوه ای با عنوان « سرو و طوفان» پاسخ داده شده و در فضای مجازی نشر داده شد. ( در فایل ذیل این جزوه برای علاقه مندان ضمیمه شده و التبه به زودی به زیور طبع هم آراسته خواهد شد). اما نکاتی چند در مورد این نوشته جدید دکتر سروش: 1. نوشته ایشان باز پر است از انتسابات و گزارشهای متعدد از سالیان دور و نزدیک که در موارد مختلفی، این گزارشها توسط دوستان و نزدیکان فکری به سروش هم زیر سوال رفته است : ر.ک به تکذیبیه های آقای عطاء الله مهاجرانی و حمید رضا جلایی پور در مورد برخی ادعاهای سروش👇👇 http://www.ensafnews.com/40552 https://www.khabaronline.ir/news/304466 http://tarikhirani.ir/fa/news/5744 2. جالب است که باز جناب آقای سروش، به قصه مناظره با استاد مصباح در دهه 70 اشاره می نماید و این که چرا از پذیرش این مناظره که به شدت مورد مطالبه دانشگاهیان بود، پاسخ منفی دادند . ایشان در آن مقطع با این بهانه که من کلی نوشته دارم که آقای مصباح می تواند بر سر تک عبارات انها با من چالش کند ، از مناظره طفره رفتند که در آن زمان هم این سخن با نقدهای جدی مواجه شد که خوب استاد مصباح هم نوشته های متعدد دارد که شما می توانید بر سر آنها با ایشان چالش کنید! لذا برای گریز از آن ادعای ناموزون ، الان مدعی این می شود که «وزارت اطلاعات مرا مؤاخذه و نهی اكيد كرده بود كه به مناظره نروم، و حتی سخنرانی نكنم! دهان بسته من با گلوی گشاده آنان چه نسبت داشت» و البته چون آقای سروش در آن زمان، توان بیان این مشکل امنیتی را نداشت لذا به ناچار آن سخن را بهانه کرد !!! حقیقتا چه کسی باور می کند که آقای سروش که در طی دهه 70، در گفتارهای متعددی، اصل نظام و مشروعیت آن را به چالش و یا سخره می گرفت، تا بدین حد شنوای سخن وزارت اطلاعات و تبعیت از آنها بوده است!! 3. در بخش پایانی ، آقای سروش به تکفیر ایشان از طرف برخی شخصیت‌ها و حتی برخی تجدید نظر طلبان دینی مانند آقای محسن کدیور، انتقاد می نماید و به صراحت بیان می کند که من مسلمان و مومن به کتاب الله هستم و البته درک خودم را از آنها دارم . سخن در مورد کفر و ایمان آقای سروش به نظر اساسا خارج از وظیفه علمی ماست و اما جای یک سوال باقی می ماند که چرا آقای سروش از زمان طرح « بسط تجربه نبوی » و بعد از آن، «نظریه رویای وحی»، به گونه ای نظر افکندند و سخن راندند که حتی روشنفکرانی نزدیک به ایشان مانند عبدالعلی بازرگان، محسن آرمین ، ابولقاسم فنایی و ... را ناقد ایشان قرار داد که با طرح این نظریات دیگر نمی توان از هسته سخت دین دفاع نمود. این جانب هم نوشته ای دارم که در آن جا بیان کرده ام که اساسا با طرح این نظریات آقای سروش، دینی باقی نمی ماند که آقای سروش بخواهد روشنفکر دینی آن باشد . ( ر.ک مقاله پایان روشنفکری دینی سروش) . این البته حقیقتی است که استاد مصباح سه دهه قبل به آن تذکر داده بودند که روشنفکری دینی، مفهومی پارادوکسیکال و خود متناقض است زیرا اساسا روشنفکری بر مبانی مدرنیته بنا نهاده شده و این مبانی مانند اومانیسم ، سکولاریسم و لیبرالیسم با دیانت سازگار نیست . 🆔@mjafari_ir
سرو و طوفان (پاسخ به شبهات درباره آيت‌الله مصباح) .pdf
2.03M
جزوه « سرو و طوفان» ، که سالیان قبل در فضای مجازی نشر داده شده و مجددا در این جا بارگذاری می شود ، پاسخ به چالشهایی است که توسط آقایان رسول جعفریان، عبدالکریم سروش، مهدی نصیری ، عباس عبدی و محسن کدیور نسبت به استاد مصباح مطرح شده بود و التبه به زودی این جزوه به زیور طبع هم آراسته خواهد شد. 🆔@mjafari_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هیچ شبی نیست که به شما فکر نکنیم 🔹 گفته بودیم این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم. این تازه شروع ماجراست... 🔸 الجبهة العالمية لشباب المقاومة https://eitaa.com/joinchat/3545694224Ccf85b685fb
‏ایران۱۳۰۲: کشوری آشفته، پر از هرج و مرج، همچنان درگیر عوارض قحطی و وبای پس از جنگ‌ جهانی، بدون اثرگذاری در نظم منطقه ای ایران۱۳۵۲: در اوج درآمد نفتی، خریدار میلیاردها دلار تسلیحات نظامی از امریکا، ظاهرا دارای ارتش قوی اما حتی یک موشک هم ندارد ایران۱۴۰۲: قدرت بلامنازع منطقه، صادرکننده پهپاد به ابرقدرتهای دنیا، جزو چند کشور تعیین کننده نظم منطقه و بخشهایی از جهان، دارای پیشرفته ترین موشکهای دنیا. @Sabeti
🌸ماه رجب در کلام علامه مصباح(4) اقلاً در يك ماه، آدم سه روز را روزه بگيرد براى تأسى به رسول اللّه صلی‎ الله ‎علیه‎ وآله، آدم هر كه را دوست داشته باشد می‌‏خواهد يك نشانه‌اى از او داشته باشد، اين‎كه ما اين‎ همه اظهار محبت به اهل‎بيت علیهم‎السلام مى‏‌كنيم، بايد نشانه‌‏اى از زندگى آن‎ها در ما باشد. ۱۳۸۲/۰۶/۲۷ 🌴اراده قوی(حسین ممبینی) @EradehGhavi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸ماه رجب در کلام علامه مصباح(5) معمولا شیطان با القاى افکار باطل که در ظاهر حکمت‌آمیز است، انسان را فریب مى‌دهد؛ چون علم شیطان نه تنها کمتر از ما نیست، بلکه اگر علم صدها نفر را روى هم بگذاریم به اندازه علم جناب ابلیس نمى‌شود. مثلا این‌گونه القا مى‌کند که تازه اول ماه رجب است و هنوز سى روز تا آخر ماه براى روزه‌گرفتن باقى مانده است. روز دیگرى روزه مى‌گیرى؛ چه عجله‌اى در روزه گرفتن دارى؟ و با القائات دیگرى از این قبیل، فرصت‌ها را از ما مى‌گیرد. 📚پندجاوید، جلد۲، صفحه ۱۲۲ 🌴اراده قوی(حسین ممبینی) @EradehGhavi
🔸درس اخلاق استاد فقیهی (دامت برکاته) در دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) - قم🔸 ⏰ زمان: چهارشنبه ١۴۰۲/۱۰/۲۷، بعد از نماز مغرب و عشا 📍مکان: قم، خیابان شهدا (صفائيه)، حسینیه امام خمینی (رحمة الله علیه) 🔸 با توجه به درخواست بسیاری از شما فرهیختگان گرامی مبنی بر پرسیدن سوالات اخلاقی خود از اساتید جلسات درس اخلاق، شما می‌توانید سوال خود را برای مدیر کانال دفتر مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم با نام کاربری @khamenei_qom_admin ارسال نمائید تا در جلسه مطرح گردد. شما می‌توانید در اینجا موضوعات سوالات مطرح شده در جلسات اخلاق را مشاهده نمایید. 🌸🌸 سیر اخلاق عملی 🌴اراده قوی @EradehGhavi
🔰 ثبت نام کشوری طرح ولایت دانشجویی - نوروز ١۴٠٣ 🔘 دوره نیمه متمرکز‌ | چهار کتاب اول 🗓 زمان برگزاری: ٢۴ اسفند تا ١۶ فروردین (مصادف با ماه مبارک رمضان) ثبت نام تا ٣٠ دیماه از طریق: 🌐 Hamzevasl.ir 📍مکان: شهر مقدس قم 👈 اطلاعات بیشتر از طریق: ☎️ برادران: 09962867500 ☎️ خواهران: 09387804161 و 09231554162 📱@hamzevasl
14021020f.doc
94.2K
سیر اخلاق عملی حضرت آیت الله فقیهی دامت برکاته دفتر حضرت آقا- قم ١۴۰۲/۱۰/۲۰ / / / 🌴اراده قوی(حسین ممبینی) @EradehGhav
🚨 محمدرضا پهلوی با ۳۵ میلیارد دلار دزدی در صدر اختلاس گران جهان ❇️به مناسبت ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از ایران 🔻مؤسسه فرانسوی CCFD-Terre Solidaire  در در گزارشی مفصل، اختلاس های انجام گرفته توسط پادشاهان و روسای جمهور جهان را مورد بررسی قرار داده و در صفحه ۷۷ pdf منتشر شده، اختلاس و دزدی محمدرضا پهلوی را بیان می کند. در صفحه ۲۴ نیز محمدرضا پهلوی درصدر اختلاس گران جهان مشاهده می‌شود. لینک مربوط به pdf این گزارش 👇👇 http://ccfd-terresolidaire.org/IMG/pdf/BMA_totalBD.pdf 🔰 @Sajedi_ir
هدایت شده از آرشیو دروس کدخدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷حجابم یعنی همون پرچم ایران🇮🇷 اصلی یا فرعی بودن مسئله حجاب نمادین: آیا برای حفظ نظام و انقلاب مجازیم از وجه نمادین حجاب کوتاه بیاییم؟ 1397 بعد از شبه‌جنبش‌های چهارشنبه سفید و آزادی‌های یواشکی، عده‌ای از فعالان عرصه حجاب خدمت مقام معظم رهبری مشرف شدند. یکی از این فعالان حوزه زن و خانواده که از قضا حوزوی است و ادعای مرجعیت علمی در حوزه مسائل زن و خانواده را نیز دارد، به شکلی جسارت‌آمیز مطالبی را در نقد سیاستهای حاکمیت و به طور خاص مقام معظم رهبری مطرح میکند. در بخشی از این مطالب به شکل استفهام توبیخی می‌گوید: «چرا حجاب را نماد کرده‌اید که اگر ضربه خورد، نظام ضربه بخورد؟» و نباید این مسئله نماد و بزرگ شود و باید از آن عبور کنیم و به اصل برسیم. این مسئله‌ای فرعی است که وقتی این ضربه می‌خورد انقلاب و نظام هم می‌خورد! مقام معظم رهبری بعد از اینکه سخنان همه فعالان و از جمله ایشان را شنیدند، چندین مرتبه و با عبارات مختلف این مطلب را پاسخ دادند.کلید واژه اصلی پاسخ ایشان این عبارت بود: «حجاب و عفاف قهرا شکل برجسته‌ای پیدا می‌کند و به شکل نماد درمی‌آید و اختیاری هم نیست». «یک جریان خبیث خارجی آمده است که این نماد دین‌داری را از کشور ما حذف کند».«نمی‌توانیم این مسئله (وجه نمادین حجاب) را در اعداد مسائل مهم دیگر قرار دهیم، بالاتر از آن‌هاست، من این مسئله را این‌طور می‌فهمم».«مطلقاً این مسئله‌ای نیست که تراجع و عقب‌نشینی داشته باشد» «اگر حجاب در کشور ما به این شکل الزامی و قانونی وجود نداشته باشد مطمئن باشید وضع حجاب در این کشور از کشورهای دیگر من‌جمله ترکیه بدتر خواهد شد»
هدایت شده از آرشیو دروس کدخدایی
جمله اول مقام معظم رهبری👆 بلحاظ نظری جمله کلیدی و مهمی است:«حجاب و عفاف قهرا شکل برجسته‌ای پیدا می‌کند و به شکل نماد درمی‌آید و اختیاری هم نیست». جمله‌ای که نظریه‌های ماثور در علوم اجتماعی غربی و کسانی که چارچوب فکریشان براساس این نظریه‌ها شکل گرفته است کمتر می‌توانند آن را درک کنند. ماهیت اسلامی و انقلابی حکومت ایران، به شکلی است که بر ارزش‌های دینی و اخلاقی تاکید دارد. حجاب در شکل نمادین آن یعنی همان چیزی که روشنفکری غربزده از زمان محمدعلی فروغی و علی اصغر حکمت تا کنون با برچسب‌هایی مثل کلاغ‌سیاه، چادروچاقچوری و امثال آن از آن یاد می‌کنند، درحقیقت نمادی از مجموعه ارزش‌های دینی و انقلابی است که بدان منضم شده است. قاعدتا وقتی یک حکومت ارزشی در شکل انقلابی و اسلامی آن شکل می‌گیرد به شکلی اجتناب‌ناپذیر (اختیاری و غیراختیاری) نمادهایی نیز برای آن مطرح می‌شود. حجاب اسلامی و به طور خاص چادر، شاخص‌ترین بخش ظاهرا بدن‌مند و عمیقا نمادین است که مجموعه‌ای حداکثری از ارزش‌های زن مسلمان ایرانی و انقلابی را به تصویر می‌کشد. این امر قاعدتا به مسئله مهم فرهنگی و به قول مقام معظم رهبری مهم‌ترین مسئله فرهنگی انقلاب اسلامی بدل می‌گردد. شبیه این قضیه در صدر اسلام نیز اتفاق افتاد. در روایتی تاریخی آمده است که نزد عايشه از برترى زنان قريش سخن به ميان آمد. او گفت: «زنان قريش صاحبان فضيلت‌اند اما به خدا قسم من در پاى‌بندى به کتاب خدا و ايمان به قرآن کسى را برتر از زنان انصار نديدم. وقتى آيه حجاب نازل شد و مردان اين آيه را در خانه‌ها بر زنان خود خواندند، بعد از آن هر يک از آن زنان با لباس خود، سر و کناره‌هاى صورتش را مى‌پوشاند. آنان وقتى صبح پشت سر رسول خدا به نماز ايستادند سر و گردن خود را پوشانده بودند به گونه‌اى که خيال مى‌کردى بر سر آن‌ها کلاغ سیاه نشسته است (الدر المنثور، ج 5، ص221 و ص42) علت اصلی ناکامی نظریه‌های علوم انسانی غربی و روشنفکران و شبه‌روشنفکرانی که صرفا از این آبشخور تغذیه می‌کنند در دو مسئله نهفته است: اول، خالی بودن دستان بسیاری از فعالان فرهنگی و علمی از نظریه‌هایی علوم انسانی و علوم اجتماعی که مفاهیم انقلابی و اسلامی بعد از انقلاب ایران را متناسب با مختصات بومی و فرهنگی ایرانی اسلامی پشتیبانی کند. دوم، وادادگی علمی و نظری برخی مدعیان مرجعیت علمی به نظریه‌های غربی.
اراده قوی | حسین ممبینی
🇮🇷حجابم یعنی همون پرچم ایران🇮🇷 اصلی یا فرعی بودن مسئله حجاب نمادین: آیا برای حفظ نظام و انقلاب مجازی
جناب به واقع یکی از متخصصین مسلط در فلسفه حقوق زنان به عنوان یک بحث جدی در فلسفه حقوق و البته ایشان در فلسفه علم حقوق هم استاد زبردستی هستند. یکی از ویژگی های استاد کدخدایی رابطه دوستی قدیمی با مرحوم دکتر حاج حسین رحمت الله علیه بوده و شیوه های مطالعاتی ایشان به حاج حسین خیلی نزدیک است خدا حاج حسین را بیامرزه که یادش هیچ وقت از رفقا جدا نمیشه. کاربرانی که علاقه به مباحث فلسفه هنر و سینما دارند میتونن کانال استاد فرج نژاد را دنبال کنند. https://eitaa.com/farajnezhad110 در این یادداشت استاد کدخدایی نظر حضرت آقا در خصوص را که یک مسئله جدی در بین اهل نظر مخصوصا جریان انقلابی است مطرح کردند حتما ببینید. 🌴اراده قوی(حسین ممبینی) @EradehGhav
بسم الله الرحمن الرحیم
دعا کنید خدا توفیق بده فرصتی پیدا کنیم درباره اخلاق انتخابات مطالبی ارائه خواهد شد هم برای مسئولین انتخابات هم برای کاندیداها هم برای هواداران و هم برای عموم مردم مفید و لازمه. البته نظرات حضرت امام و آقا و علامه مصباح خواهد بود بنده تخصصی ندارم صرفا دانشجو و دانش دوست رشته اخلاق هستم.
| مبانی اندیشه اسلامی 💠 ان‌شاءاللَّه این کار هم باید روزبه‌روز به همین صورتِ قوی و خوب، توسعه پیدا کند و کسانی که دست‌اندرکار مسائل فرهنگی هستند، مغتنم بشمارند و از آن استقبال کنند. 📚 📲 موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره): @maab_iki 📎 با ما همراه باشید 📮 ایتا | بله | سروش | آپارات | روبیکا | سایت