ینفر هست خیلی اذیتم میکنه و فوشم میده چیکارش کنم؟
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خب یدونه آینه بهش بگو،خودش تا عمق این حرفو میفهمه✨😼
آدما بدن و باعث میشن مضطرب بشم
فقط اتاق و کتاب و انیمه خوبه با غذا>>>>
♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باهات موافقم ولی کاملا نه! ادمای بد زیاد شدن.حتی ادمای خوبمونم گاهی اوقات بد میشن و باعث اذیت میشن بدون اینکه خودشون بدونن...