تنها چیزی که راجب آدما فهمیدم اینه که اونی که اصلا بهش نمیاد اونجوری باشه از همه اونجوری تره .
#نصیحت_امشب
حالِ خوبمون رو با كسی گره كور نزنيم،
شايد يه روزی رفت..
شبتون بخیر:))♥️
^^ اینجٰا هواپیماست و این منٰم 👩🏻🔧
• من حانیم لیسانس مهندسی هوافضا دارم و دارم میخونم برای ارشد 👩🏻🎓👩🏻✈️
از هواپیما و گلایٰدر و پهپاد تا فرمول هایی که تو خوابم هم دنبالم بودن برات نوشتم 🧠
این کانال منٰه ؛اولین دخترِ فنٰی ایتا 🔧
https://eitaa.com/joinchat/2051408776C9b93c94a06