|• این جعبه سیاهِ هواپیماست؟!؟
خودت عکس گرفتی ؟
https://eitaa.com/madareh_man/96
پس چرا این رنگیههه؟! مگه نباید سیاه باشه ؟🙄
نصف زندگیم صرفِ این شد که به آدمای مهم زندگیم بفهمونم با من نجنگ، من دشمنت نیستم.
#نصیحت_امشب
هیچ وقت اجازه نده کسی باعث بشه که احساس کنی لیاقت چیزی که میخوای رو نداری.
شبتون بخیر:))♥️
من از نبود کسی ناراحت نمیشم؛ فقط بابت اعتمادی که از بین رفت و احساسی که حیف شد غمگین میشم.