نصف زندگیم صرفِ این شد که به آدمای مهم زندگیم بفهمونم با من نجنگ، من دشمنت نیستم.
#نصیحت_امشب
هیچ وقت اجازه نده کسی باعث بشه که احساس کنی لیاقت چیزی که میخوای رو نداری.
شبتون بخیر:))♥️
من از نبود کسی ناراحت نمیشم؛ فقط بابت اعتمادی که از بین رفت و احساسی که حیف شد غمگین میشم.
#نصیحت_امشب
میگویند اگر دلت واقعاً پاک باشد، خداوند حقیقت انسانها را به تو نشان میدهد و کسی که حقیقت را میبیند، خیلی وقتها تنها میماند. این تنهایی، مجازات نیست، بلکه یک محافظت الهی است!
شبتون بخیر:))♥️
.٠•🎥
اینجا پاتوق عکاسایی
که دنیا رو از پشت لنز میبینن 📷
و معمولیترین لحظهها رو ، #خاص ثبت میکنن : )
از عکاسی و موبایلگرافی بگیررر
تا ادیت عکس و تدوین ...
همهمون یه درد مشترک داریم:
ثبت کردن حس هایی که نمیشه گفت 🎞️
↷↷
https://eitaa.com/joinchat/1057031773C97e4884c51 𓂃