#نصیحت_امشب
بعضی وقتا هیچکس ُ نداشته باشی بهتره؛
باور کن بعضی آدما تنهاترت میکنن!
شبتون بخیر:))♥️
"عِـــنْدَ رَبِّـــهِمْ يُرْزَقُــــونَ"🌱
میدونیفرقمردهباشهیدچیه!؟
شهیدنزدخداروزیمیخوره(: ولیمردهتا تکلیفشمعلومنشهخبریازروزینیست!
شهیدشفاعتمیکنه(:ولیمردهشفاعتمیشه!
انتخابباخودته🤌😇
مرگطبیعی یا شهادت ...!
https://eitaa.com/koyeshohada313
' ܢܚܦ̈وط '
"عِـــنْدَ رَبِّـــهِمْ يُرْزَقُــــونَ"🌱 میدونیفرقمردهباشهیدچیه!؟ شهیدنزدخداروزیمیخوره(: ول
اگه توعم دلتنگ حرمی عضوشو..