هدایت شده از - اسـمـا .
عکس شهید رو؛ واسه ادب و احترام بزار چنلت؛ نه واسه عشوه و نقش بازی کردن .
شهید مال تو نیست؛ معشوق ِتو نیست !!
شهدارو با این کارا کوچیک نکنین .
این مدل رفتار؛ هم به مقام شهید توهینه؛ هم به عقل خودتون .
میگی شهید دوست داری؟ اوکی ..
ولی این راهش نیست .
اگه واقعا دوسش داری مثل اون زندگی کن؛ نه اینکه عکسشو بزار بگو تولدت مبارک عزیزدلم اونم با قلب قرمز !!
[ توهین میکنید به خون شهدا به چه قیمت ؟ ] .
ترس از خدا کجا رفته؟ تو چطور به خودت جرأت اینو میدی که با یه شهید عشوه بیای؛ اونا شهید نشدن که اینطوری باهاشون رفتار شه .
.
| الزاما اینو نشر بدین ؛ ؛
هدایت شده از مـِـعْـِـَرُاَِِجَْ..
آهایدخترخانماقاپسریکهتابحثامامزمانو
امامحسینپیشمیادسریعمیایپروفایلتمذهبیمیکنی....
بگوببینمقلبتممذهبیه؟
یانه..فقطهمونپروفایل؟
اصلافکرکناگهامامزمانظهورکردگوشیتاونقدریپاکهکهبتونیبهمدت۱۰روزگوشیتوباخیالراحتبدیبهش؟
ببینظاهروباطنتشبیههمهیا.....
مذهبیبودنبهپروفایلنیستعزیزم...
ببیندلتمذهبیباشهنهپروفایلت🙃
#تلنگر