رفقا خرم آبادی انشاالله امروز تعزیه عظیم؛ برگزار میشه سمت خضر ،گلزارشهدا.
بعد از ظهر منتظرتونم:))!🥲
خواستید بیاید همدیگه رو ببینیم >>🪞🎀
امشب میدونید چه حسی داشتم ؟
حس همون وقتی که قرار بود برم اربعین ولی نتونستم برم
همونقدر ناراحت ، دلشکسته ، دلتنگ ..
سلام از مني ك تازه از هیئت برگشتم💔🪴
امروز حسابی مشغول بودم ُ خیلی نتونستم پست بزارم:))!
بریم ك براتون امروز مو تعریف کنمم>>🦦😂
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعدش هم ك اومدیم تعزیه بنده نقش خودمو گرفتُ رفتیم برا اجرا
اینجا داریم اماده میشیم ك وارد صحنه بشیم😅❤️🔥:<
.
اینجا من اماده شده بودم ك وارد صحنه بشیم از بچه های اهل بیت بودیم نقش مون🫀»»