همسایه های گراام :))🧃😌
من یع مدت نیستم به دلیل ِ اربعین
و اونجا هم چون آنتن نمیده عراق
نمیتونم خیلی انلاین بشم و فور کنم یا پیام های شما رو پاك کنم >>>🤝🎀
حالا اگر میدونید دسترسی بنده رو ببنید منم همچنین
یا میخواید کلااا عزل کنید پیوی خبر بدید . 🪄🪞
پیوی منتظرتونمم 🤡✨
سلامی از اینجاا
چون ك منتظریم حاضر شیم بریم اجراا 🗿🎀 . ››
اجرا تموم شد برگشیم مسجدد:<🤝🚶🏼♀
- عکسای اجرا رسیدن دستم براتون میزارمم 🥤🗿
#حـَضرتحـُسین
ولی اونجای این مداحي ك میگه :🤝🪄
- رفیق زیاد دارم ولی تویی رفیق ِ بی کسي 💔🛐 . . !
به قول اقای طاهری ك میگه : .. 😔
هرسال همین روزا دلشوره میگیرم >>
اقاا نگرانم باز ...:))!💔