سلامی از اینجاا
چون ك منتظریم حاضر شیم بریم اجراا 🗿🎀 . ››
اجرا تموم شد برگشیم مسجدد:<🤝🚶🏼♀
- عکسای اجرا رسیدن دستم براتون میزارمم 🥤🗿
#حـَضرتحـُسین
ولی اونجای این مداحي ك میگه :🤝🪄
- رفیق زیاد دارم ولی تویی رفیق ِ بی کسي 💔🛐 . . !
به قول اقای طاهری ك میگه : .. 😔
هرسال همین روزا دلشوره میگیرم >>
اقاا نگرانم باز ...:))!💔
اباعبدالله نیاام حرم دِق میکنم:)) 🚶🏼♀🥤
اخهه دلت میاد ك شب اربعین یع گوشه دِق کرده باشم؟! 💔😔 . . !