#حـَضرتحـُسین
ولی اونجای این مداحي ك میگه :🤝🪄
- رفیق زیاد دارم ولی تویی رفیق ِ بی کسي 💔🛐 . . !
به قول اقای طاهری ك میگه : .. 😔
هرسال همین روزا دلشوره میگیرم >>
اقاا نگرانم باز ...:))!💔
اباعبدالله نیاام حرم دِق میکنم:)) 🚶🏼♀🥤
اخهه دلت میاد ك شب اربعین یع گوشه دِق کرده باشم؟! 💔😔 . . !
سلاام دیر هنگام از من خسته ك تا الان بازار بودمم 🗿🎀 . . !
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
البته این عکس برا دیشب ساعت ¹⁰ اینا بوود :))! 🧃💔 . .
الان نتمم بالا اومد🗿😂
از دیشبی ك تصمیم گرفتم پیش یکی از رفقا بخوابمم و کل شبو باهاش بگذرونمم >>>🥲🤝