فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
البته این عکس برا دیشب ساعت ¹⁰ اینا بوود :))! 🧃💔 . .
الان نتمم بالا اومد🗿😂
از دیشبی ك تصمیم گرفتم پیش یکی از رفقا بخوابمم و کل شبو باهاش بگذرونمم >>>🥲🤝
کل ظهر رو هم ك توی پارك به سر بردیمم ›››🦦🪄 . . .
.
کاش ؛
الان با صـِدای خادم مـُوکب
از خواب
بیدار میشدم و از ته دل
میگفتم ؛
آخیش ، همهش خواب بود . .
-
–
اون لحظه که
سـَعی
میکنی ، عـَربی حرف بزنی
ولی عراقیا
فارسی
جـَوابتو میدن ؛
[ هزاران بار تقدیم تو باد ، هـَموطن 🦦 ]
–