eitaa logo
فاطي‌ـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
838 ویدیو
0 فایل
خطــای ِمارو به پای دی‍ـن ننویسید خب؟ نه کافَ‍ــر مٌطل‍ــق نه مٌسلمان تمام›🌚🍂 • من ؟ دختري از تبار لُر🤍 • اینجا؟جایی براي ِثبت احوالات ِنا‌میزون ِما،اغوشته به روزمرگی🥤💘 • ذخیره،کپي ُایده گرفتن ازپستام؟به ولله‌ راضي نیستم🤡 • من؟🦕 @Mamluk_128
مشاهده در ایتا
دانلود
. ‏کسی رو‌ پیدا کن که وقتی داری راجع به چیزایی که اذیتت کرده حرف میزنی، فکر نکنه داری غر میزنی، این خیلی مهمه.🥲🦦 -
. _ ‌اونايي كه زياد ميخوابن، تنبل نيستن! انگيزه اي واسه بيدار شدن ندارن🤌🏽 وگرنه شما بگو فردا 5 صبح بريم تايلند هر كی پا نشه💀. _
. من به بال نیاز ندارم ‏اس ام اس واریز برای پروازم کافیست🗿✋🏽. _
. ‏اگه ناراحتین، که تو خونه چیزی برای خوردن وجود نداره برید مسواك بزنید، حتما یه چی پیدا می‌شه🗿✋🏽. _
_ شـُھدا خبر دارن که با تیپ‌شون ، مـُخ می‌زنید ؟ 🦦 _
یعنی چي ك رمز واسه گالری م گذاشتم ولي الان اصلاا یادم نمیاد رمز شوو؟!🤡💔 - به قول رفقا حافظه ماهي از من بیشترهه🤦‍♀🦦 . . !
بعد از کربلاا فقط هیئت میچسبهه :))💔🥲 . . !
. پسر عموم میگفت : 😂💔 من همیشه دوست داشتم مداح بشم ، ولی دو تا مشکل داشتم ؛ صدام خیلی بد بود ، فامیلیم طاهری نبود🗿💔. -
فاطي‌ـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
از همین الان نگران اربعین سال بعدي ام ! :)) . 💔🌝 یعنی زنده ام ؟! یعنی داغ حرم نمی‌بینم >>!
. یادبگیریم برای کسی که برامون یه قدمم برنداشته مثل اسب ندوییم.🤝👀 ›› -
. انقدر از تابستون بدم میاد که از الان واسه تابستون سال بعد هم ناراحتم.🗿😔 -