فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
- منو ببرید به ساعت 43 : 3 یه شبی : )) .
ولي ای کااش میشید به اون شب برگشت .. 💔☕️ ؛ !
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خلاصــه ای از زنــدگیم : ))) 🚶🏿♂ .
.
بین < ولم کن میخوام تنها باشم > ،
< کاش کسی بود که باهاش حرف میزدم >
دارم دست به دست میشم . . .🚶🏿♂
-
.
هیچوقت شبایی که به جای ِخواب
داشتم گریه میکردم رو فراموش نمیکنم : ) .👀💔
-
.
با این وضعیت ِکه داره میگذره تنها کاری
که میتونم بکنم اینه بگیرم بخوابم 😃 .
-