#محبوبم💀💘
.
چمیدونم مثلا بهش بگو :
ببخشید
شما جنگید ؟!
آخه قلب ِ من به خاطر شما
همش
در حال فروپاشیه 🗿🥤
-
همینکه ما ایرانیا امام حسینو بیشتر از امام باقر دوس داریم نشون میده چقدر به دعوا و اینا علاقه داریم تا علم و درس 🗿🦦
.
وقتی سعی میکنم دلم برا ی چی تنگ نشه ولی ذهنم هی لحظه های خوبمو از اون یِ چی پخش میکنه🚮
-
.
تو هی استوریهای جدید
رو چک میکنی
من هی حـَواسمو تو نماز
جـَمع میکنم ؛
ما مثل هم نیستیم 🦦🧋.
-
.
یجوری میگید پاییز غم و افسردگی داره، انگار تابستون خوشحال بودیم.🗿🙌🏾
-
از الان ذووق من برای شنبه :))🥲🤌🏾
رفقای خرم ابادی هیئت امیر برومند ..
شنبه ساعت هشت !🙌🏻
حسینه حبیب منتظر تون هستمم ؛🌚🪴 . .