من از بودن یا نبودن ادما ناراحت نمیشم؛
نصفه و نیمه بودنشونه که ناراحتم میکنه.
دخترهتوبیوشنوشته:
دختریهستمکهباهرنفسم𝟭𝟬تاپسرميميرن
خبعزیزممممازاینبهبعدمسواکبزنتانمیرن:/
مامان من دکتر پزشک قانونی بشه علت
همهی مرگارو زیاد تو گوشی بودن اعلام میکنه.
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
_
وقتی کسی از دنیا میرود،
ممکن است دیگران او را فراموش کنند و به او بیتوجهی کنند...
اما وقتی کسی شهید میشود، حتی برای تکیه به بدنش هم دست میزنند تا از برکت او بهرهمند شوند : ))
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
-
کفَنکهدستِمرابستدستِتُبازاست
ودستبازِتویعنیبیادرآغوشم ؛
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
می گویند رفتند تا بمـانـیم؛
اما نه!
رفتـند تا دنبالشـان بـرویـم🚶🏻♂❤️🩹'!