حقیقتا آدما دارن از چشمم میوفتن ،
فرقیم ندارن کین و چین ..
خودشون ، خودشون از چشمم میندازن
درست مثل ِاشک ِهرشبم !
میشینی یه گوشه به آدمایی که از زندگیت
رفتن نگاه میکنی ُ شوکه میشی که چطوری بعد از اونا دووم آوردی ..
و دیگه حوصله اون حال ُدرد ِتکراریو نداری .
آدما هیچ وقت بخاطر کاری که باهات کردن معذرت خواهی نمیکنن .
بجاش تورو بخاطر واکنشت سرزنش و قضاوت میکنن !
-
باگ آدمیزاد بنظرم همین گریهاس .
داری توضیح میدی ناراحت نیستی ُکاملا ریلکسی ..
یهو اشکات میاد پایین و همه چی خراب میشه !
-