ایرانسلو دیدی ؟!
آره وقتی کارش گیره میگه ایرانسلی ِ عزیز وقتی موجودی نداری میگه مشترک گرامی😂☕️ .
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
بهترین خاطره ی مدرسه مون 140³:🥲🫀
ولي مث اینکه امسال هم افتخار دوباره نصیب موون شده!🥲💔
-دلم میخواد از ذووق جیغ بزنم💘😂😔
ما هميشه توسط آدمايي له شدیم
که دلمون نمیخواست ناراحتشون کنیم
و سکوت کردیم...